Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-08-23, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SigmaMale
En av många anledningar att förespråka skoluniform. Hur tjejer klär sig är inte bara distraherande för lärare utan även elever av motsatt kön. Minns ju själv hur det var i högstadiet när man var som förtrollad av alla rumpor i tighta jeans och inte kunde tänka på annat tills man kom hem och runkade. Idag är klädseln ännu värre. Och nej, det är inte skevt att vara fysiskt attraherad av tonåringar hur gammal man än är. Om du som heterosexuell man inte är det så tillhör du en minoritet. Det finns studier på detta. Den här idén om att normala män enbart ska vara fysisk attraherade till kvinnor i sin egen ålder är något kvinnor intalar sig själva för att må bättre över det faktum att de tappar attraktionsförmåga med tiden. Men även om det vore skevt så spelar det ingen roll, för det är handlingar vi dömer folk för, inte känslor.
Skoluniform måste ju vara en av de allra vanligaste sexuella fantasierna.
Citera
2024-08-23, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Har jobbat som lärare på gymnasiet och högstadiet för en hel del år sedan.

Tro mig du ser dom som de barn dom är. Inget sexuellt
Skönt att höra att nationens barn har rättfärdiga vuxna att vända sig till.

Tvärt om vad vissa dekadenta användare i Flashback hävdar är inte alla vuxna män och kvinnor perverterade och impulsdrivna ateister.
Citera
2024-08-23, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dart100
Hur klarar lärarar av att arbeta seriöst och då framförallt manliga som är hetero när många tjejer/tonåringar springer runt halvnakna och visar framförallt brösten i mini linnen och mini kjolar.

Det måste vara jätte jobbigt att försöka fokusera på det man ska lära ut när dom sitter och visar brösten hela tiden.
Jag skulle aldrig klara av ett sånt jobb man är väl inte mer än man däremot skulle jag givetvis aldrig ha sex med nån minderårig men ögon har man att se med och det är inte olagligt att titta.

Senast i dag kom 2 st tonårs tjejer och gick med jätte små linnen som kasat ner så att man såg hela brösten på dom men dom gjorde ingen ansats till att vilja dra upp sina linnen utan gick vidare och skrattade.

Ni manliga hetero lärare får jätte gärna svara men alla andra är åxå välkommna att svara.

Jag hoppas att jag lagt det i rätt forum annars får admin rätta mig.

En del är att man lär sig att förstå att det är barn, umgås man med dem under en längre tid så förstår man det.
Sen är den yrkesroll man har och den relationen man har som lärare.
Själv har jag varit ungdomsledare i en organisation sen yngre tonåren, var ca 4-5 år äldre en de jag var ledare för.
Nu drygt 40år senare så inser man vad den relationen innebär. När jag träffar på några av mina ungdommar så ser jag de fortfarande som mina ungdommar och skulle aldrig tänka en sexuell relation med dem. Trotts att idag är de älsta både mor och far föräldrar.
Så är man sund i huvudet och förstår sin yrkesroll så blir det inga bekymmer.
Kan bli lite tokigt i vissa situationer som den komvuxläraren som när en elev som var äldre en sig själv flörtade på krogen.
Eller som jag fick förklara för min flickvän varför det kuuunde komma fram yngre damer som gav mig en kram(Då var jag drygt 20 och de i gymnasieåldern). Skapar man en vuxen/barn relation så sitter de kvar även i vuxen ålder.
Citera
2024-08-23, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JanHurtig
Jasså det har du koll på? Får man frågar hur du har koll på det?
Klart det finns tjejer som 15 som har enorma bröst.

För du ser inte barn med gigantiska bröst och även om det finns så är det fortfarande barn, en följdfråga, tänder du på en könsmogen 10 åring, eller 8 åring? Finns de med bröst också.
Citera
2024-08-23, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lingonfett
Skönt att höra att nationens barn har rättfärdiga vuxna att vända sig till.

Tvärt om vad vissa dekadenta användare i Flashback hävdar är inte alla vuxna män och kvinnor perverterade och impulsdrivna ateister.
Exakt fattar inte hur man kan sexualsera sina egna elever. Som gift familjefar håller jag mig till min hustru och är nöjd med det

Borde fan vara peddotest för blivande lärare. Träff med psykolog för att säkerställa barnens trygghet
Citera
2024-08-23, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PersonligPerson
För du ser inte barn med gigantiska bröst och även om det finns så är det fortfarande barn, en följdfråga, tänder du på en könsmogen 10 åring, eller 8 åring? Finns de med bröst också.
Nä tänder inte på barn.
Citera
2024-08-23, 09:30
Medlem
För att de 9 av 10 fall sitter på en kropp vars ansikte är förvridet i ett gnälligt, missnöjt ansikte.
"Varför ska vi göra det här? Kommer det på provet?"
Följt av ett himlande med ögonen och en suck och sen det obligatoriska "Får vi sitta på valfri plats?" och fem minuter senare ett lika irriterande gällt "Får vi gå hem tidigare idag? Det här kan vi göra hemma."

Sammantaget blir det ganska oattraktivt.
Citera
2024-08-23, 09:45
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PersonligPerson

Det har du helt rätt i. Nej, då har de tagit steget till att ha blivit en ung kvinna.
Citera
2024-08-23, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dart100
Hur klarar lärarar av att arbeta seriöst och då framförallt manliga som är hetero när många tjejer/tonåringar springer runt halvnakna och visar framförallt brösten i mini linnen och mini kjolar.

Det måste vara jätte jobbigt att försöka fokusera på det man ska lära ut när dom sitter och visar brösten hela tiden.
Jag skulle aldrig klara av ett sånt jobb man är väl inte mer än man däremot skulle jag givetvis aldrig ha sex med nån minderårig men ögon har man att se med och det är inte olagligt att titta.

Senast i dag kom 2 st tonårs tjejer och gick med jätte små linnen som kasat ner så att man såg hela brösten på dom men dom gjorde ingen ansats till att vilja dra upp sina linnen utan gick vidare och skrattade.

Ni manliga hetero lärare får jätte gärna svara men alla andra är åxå välkommna att svara.

Jag hoppas att jag lagt det i rätt forum annars får admin rätta mig.

Jag tänker mig du menar som äldst gymnasiet.
På vidareutbildning efter det får väl ändå tjejerna lite mer vett, och före gymnasiet kan väl vem som helst se att de är bara barn, även om de har pattar haha

jag tror väl det faktum att lärare oftast är lite äldre hjälper. jag som snart 40 skulle ju aldrig kunna vara med en 18-åring, det hade känts fel. och därav finns inte attraktionen.

jag tror det jobbiga är när lärare är unga i gymnasiet bara, annars märker man skillnaden i ålder.
och man vet ju åldern med, till skillnad från på krogen där man kan få för sig en 18-åring är 25..
Citera
2024-08-23, 10:16
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diselgubbe
Blir man kåt på ett barn är man störd på riktigt. Tror du jag blir attraherad av 15 åriga pojkar. Nej jag är ingen pedofil.

Ja, jag tror faktiskt det - tänder du inte på sexiga tonårstjejer så måste du bara älska pojkar, men det är din deal. Inget fel i detta... Det ligger i vår natur att attraheras av ungdomens skönhet. Det är evolutionen som gett oss denna ynnest. Du är dessutom ingen pedofil för att du älskar ungdomens sötma. Jag ser på avSTÅND - se men inte röra, är mitt motto.

Som lärare är det bara att se till att aldrig gå över gränsen - finns många skadade ungdomar som skulle göra mycket för bättre betyg, även gå sängvägen. Alla vet hur småtjejer med daddy issues beter sig runt äldre män...
Citera
2024-08-23, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Det har du helt rätt i. Nej, då har de tagit steget till att ha blivit en ung kvinna.

Du måste älska att bo i Sverige va? Där det är lagligt att knulla barn! =)
Citera
2024-08-23, 10:26
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Helt otroligt att läsa hur mycket mången i tråden överkompenserar för att inte framstå såsom avvikande och icke-perversa och att de inte kan tända på tonårskroppar, samt kommer med diverse epitet för dem som är verkligt normala. Ganska underhållande, må jag säga. Undrar hur många "Kapten Klänning" det finns i tråden? Folk i falsk skrud, vill säga...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in