Citat:
Ursprungligen postat av
RutgerFuchs
Du verkar ha väldigt svårt att se dig själv utifrån. "Offerkort?" Vad yrar du om? Du skapar bilder i ditt huvud som du sedan reagerar på.
Allt för att jag tyckte att Stockholm är en stel och tråkig stad som jag inte vill återvända till. Där och då fastnade du i en djup svacka. Kunde inte bry mig mindre om vad du tycker om att jag inte gillar Stockholm. Din reaktion låter som ett personligt problem som du behöver ta hand om. Du har redan fått mer hjälp av mig än du förtjänar.
Med risk för varningar eftersom vår diskussion mer handlar om dig och dina psykiska tillkortakommanden än topic nu, deklarerar jag att den här konversationen är - över.
Vi tycker bara synd om dig för att du kommer från Arsele och därför har 08-komplex och inte inser lyckan i att Stockholm är en av världens finaste städer, i vårt eget land. Och att du tror Stockholm är ett land "Länder ni besökt men aldrig vill återvända till?"
Jag kom på två städer till jag inte kommer att återvända till, Milano (smutsig oskött stad) och Venedig (luktar fisk och de gillar inte ens turister och pizzan kostar mer än i Sverige men smakar samma). Så tydligen går Italien fett bort för mig. Rom suger också en glödhet sommarvecka.