2024-08-20, 08:36
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cutepenguin
Nej, det är absolut inget brott och det är nog som du säger att det sprids ganska snabbt när hon är igång och ringer.

I LM's fall framkom det att säkerhetsansvarige på socialtjänsten där, höll koll på hennes live som del av hans jobb, skulle inte förvåna mig om att samma sak händer hos EÅV och säkerhetsansvarige där skickar ut något internmail om när hon ringer eller är på plats.

Är nog speciellt viktigt att de är medvetna om när hon är på plats och filmar entrén så de kan höra av sig och informera sina besök som kanske inte vill bli filmade och livestreamade, kan ju vara rätt känsligt och inget man vill att allmänheten ska känna till.
2024-08-20, 09:52
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Inte direkt Kurt. Fia sänder live för att hon vill att folk ska se vad hon gör. Trots allt mellan 400-1200 tittare per live.
Hade Fia inte velat vara en offentlig person där alla kan ta del av hennes lives (på tal om demokrati) så hade hon inte gjort det offentligt från första början.
Så gå o bajsa på dig, demokrati fungerar inte enbart till dina ideals fördel.

Du är fri att titta bäst du vill. Men det är fortfarande ett sjukt beteende. Det går inte att komma ifrån det. Om du inte tror mig kanske du kan be AI att ställa en diagnos vad det är för fel på dig/er?

själv förstår jag inte det roliga i detta överhuvudtaget. Av respekt för barnen är det bäst att lämna henne ifred, om ni nu faktiskt bryr er om barnens välmående.
2024-08-20, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Du är fri att titta bäst du vill. Men det är fortfarande ett sjukt beteende. Det går inte att komma ifrån det. Om du inte tror mig kanske du kan be AI att ställa en diagnos vad det är för fel på dig/er?

själv förstår jag inte det roliga i detta överhuvudtaget. Av respekt för barnen är det bäst att lämna henne ifred, om ni nu faktiskt bryr er om barnens välmående.
Gissningsvis är det hundratals som följer varenda live F och de kring FU gör , de som är vänner får ju avisering och F gör ju reklam i förväg för varifrån hon tänker sända , i dag eller närmaste dagar skulle de stå framför kammarrätten
2024-08-20, 10:00
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Gissningsvis är det hundratals som följer varenda live F och de kring FU gör , de som är vänner får ju avisering och F gör ju reklam i förväg för varifrån hon tänker sända , i dag eller närmaste dagar skulle de stå framför kammarrätten

Bara för att flugor gillar bajs betyder det inte att alla tycker att det är gott. Det är onormalt att följa en person på det sätt som ni gör i denna tråd.
2024-08-20, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vajervevaren
I LM's fall framkom det att säkerhetsansvarige på socialtjänsten där, höll koll på hennes live som del av hans jobb, skulle inte förvåna mig om att samma sak händer hos EÅV och säkerhetsansvarige där skickar ut något internmail om när hon ringer eller är på plats.

Är nog speciellt viktigt att de är medvetna om när hon är på plats och filmar entrén så de kan höra av sig och informera sina besök som kanske inte vill bli filmade och livestreamade, kan ju vara rätt känsligt och inget man vill att allmänheten ska känna till.
LM och de övriga fick det till att Mora hade anställt en person för att hålla koll på henne , något som blivit en sanning så att de nu tror att säkerhetspersonal bevakar lives och övrig sociala media dygnet runt
2024-08-20, 10:14
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:

Citat:
Bara för att flugor gillar bajs betyder det inte att alla tycker att det är gott. Det är onormalt att följa en person på det sätt som ni gör i denna tråd.

Lika onormalt som att du kollar på bingolotto varje fredag.

Jag använder inte AI som källa då jag är väl medveten om att AI inte kan exempelvis ställa diagnoser.

Nej vi förstår att du inte förstår det roliga då din verklighetsförankring är obefintlig, din autism gör det inte lättare för dig heller. Dessutom verkar du själv vara drabbad då du tar det personligt.

Hade någon respekt för barnen funnits hade den bristande föräldern inte blottat deras liv för hela TT att beskåda och därmed garantera mobbning och utanförskap under skoltiden för barnet.

Men i vanlig ordning daltar du med föräldern som gör fel och kastar ungarna under bussen.

Så fuck off från tråden nu och låt Fia vara ifred. Du har skämt ut dig beyond repair.
Senast redigerad av Nariiouh 2024-08-20 kl. 10:16.
2024-08-20, 10:27
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Lika onormalt som att du kollar på bingolotto varje fredag.
Vilket jag inte gör. Däremot följer ni alla fias minsta moves varje dag i denna tråd. Stor skillnad om jag mot förmodan hade spelat bingolotto varje fredag.

Citat:
Jag använder inte AI som källa då jag är väl medveten om att AI inte kan exempelvis ställa diagnoser.
AI kan ställa bättre diagnoser än läkare och psykologer har det visat sig.

Citat:
Nej vi förstår att du inte förstår det roliga då din verklighetsförankring är obefintlig, din autism gör det inte lättare för dig heller. Dessutom verkar du själv vara drabbad då du tar det personligt.
jag är varken personligen drabbad eller har autism. Däremot vet jag vad soc gör efter att själv ha tagit reda på det.

Citat:
Hade någon respekt för barnen funnits hade den bristande föräldern inte blottat deras liv för hela TT att beskåda och därmed garantera mobbning och utanförskap under skoltiden för barnet.
hade du haft respekt för barnen hade du inte hånat fia i hennes lives hela dagarna. Barnen tar skada av det i förlänningen.

Citat:
Men i vanlig ordning daltar du med föräldern som gör fel och kastar ungarna under bussen.
Nej ni daltar med de barn som placeras fel och vanvårdars, eftersom ni vägrar se soc brister vid tvångsvård av barn. Håna föräldrar är er melodi. Barnen skiter ni fullständigt i.

Citat:
Så fuck off från tråden nu och låt Fia vara ifred. Du har skämt ut dig beyond repair.
Det har jag redan gjort. Jag följer aldrig hennes lives. Det är ni soc-fans som gör det. Bryr ni er om barnen på riktigt så slutar ni upp med det.
2024-08-20, 10:38
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Vilket jag inte gör. Däremot följer ni alla fias minsta moves varje dag i denna tråd. Stor skillnad om jag mot förmodan hade spelat bingolotto varje fredag.

AI kan ställa bättre diagnoser än läkare och psykologer har det visat sig.

jag är varken personligen drabbad eller har autism. Däremot vet jag vad soc gör efter att själv ha tagit reda på det.

hade du haft respekt för barnen hade du inte hånat fia i hennes lives hela dagarna. Barnen tar skada av det i förlänningen.

Nej ni daltar med de barn som placeras fel och vanvårdars, eftersom ni vägrar se soc brister vid tvångsvård av barn. Håna föräldrar är er melodi. Barnen skiter ni fullständigt i.

Det har jag redan gjort. Jag följer aldrig hennes lives. Det är ni soc-fans som gör det. Bryr ni er om barnen på riktigt så slutar ni upp med det.

Du bara måste vara ett troll
2024-08-20, 12:11
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
själv förstår jag inte det roliga i detta överhuvudtaget.

Här kommer ett urval på saker folk gör som jag inte förstår överhuvudtaget.

När man står och väntar vid ett övergångställe eller hiss, så kommer det fram en person och trycker på knappen, trots att knappen indikerar att den redan är tryckt på.

Injecerar saker i läpparna så man ser ut som en babians arsle i ansiktet.

Lyfter upp en grilltång utan att klicka med den minst två gånger

Programmerare som har en bestämd åsikt om huruvida man ska använda tabbar eller mellanslag för indentering.

Skillnaden mellan mig och dig, är att jag rycker på axlarna och tänker, jahapp det är inget för mig, men tycker de att det är kul så får de väl hålla på så om de vill, sen går jag vidare med mitt liv.

Varför man skulle aktivt söka upp något man inte förstår nöjet med, sen försöka övertyga människorna att sluta med det, vägra lämna dem ifred trots att de bett om det. Det är bara så himla konstigt.

Men du får tycka absolut vad du vill, du får tycka jag är extremt onormal, eller sjuk i huvudet, du får faktiskt tycka exakt vad du vill om mig, den enda frågan jag skulle vilja ha svar på är, varför kan du inte bara låta den här tråden vara om ämnet inte intresserar dig?
2024-08-20, 13:25
Medlem
Är det någon som vet om hon är singel?
Hon är ruskigt snygg för att vara över 40?
2024-08-20, 13:44
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jultomten7
Är det någon som vet om hon är singel?
Hon är ruskigt snygg för att vara över 40?

Lite oklart vad sulle är till henne. Men e du inte bottenskrap från mellanöstern kommer du ha svårt att få ut henne på date.

Krav:
Arbetslös
Flyttat hit efter 2015
Mellanöstern
Oklart psyke

+
Missbrukarproblematik
Gärna vara hemlös eller bo i skogen
Smått kriminell.
Första date på tunnelbanans gröna eller blå linje.

Om du behöver en referens så tänk Raess/Madapassa från tiktok.
Senast redigerad av Nariiouh 2024-08-20 kl. 14:05.
2024-08-20, 14:25
Medlem
Citat:
Lite oklart vad sulle är till henne. Men e du inte bottenskrap från mellanöstern kommer du ha svårt att få ut henne på date.

Krav:
Arbetslös
Flyttat hit efter 2015
Mellanöstern
Oklart psyke

+
Missbrukarproblematik
Gärna vara hemlös eller bo i skogen
Smått kriminell.
Första date på tunnelbanans gröna eller blå linje.

Om du behöver en referens så tänk Raess/Madapassa från tiktok.

Så hon gillar svarta penisar ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in