2024-08-19, 16:58
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
Det kanske är Martin Sonneby nu igen? Han är ju en skurk.
Möjligen om hen nyligen gjort en sex change operation, annars inte.
Citera
2024-08-19, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortronsyltrygg
Låg sannolikhet då hon är mest med i tv-reklam för reklamradion hon jobbat på i många år.

Någon halvkänd frilansare som dyker upp i sporten på TV4 m fl är min gissning.
De kanalerna skär ner rätt desperat så den egna firman har fått för lite inkomster och drog på sig för mycket skulder.
Skyll på covid-19 fortsatt ??
Hennes (Gry) företag är högst aktivt, ej i konkurs och har god lönsamhet och bra eget kapital.
Citera
2024-08-19, 17:05
Medlem
PissBusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuken10
Jag tror helt klart det är Katrin z. Antagligen använt bolagets pengar för privata utgifter

De bolagen försattes i konkurs för en vecka sedan, inte i juni.
Citera
2024-08-19, 17:15
Medlem
PissBusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blakullafararen
Hennes (Gry) företag är högst aktivt, ej i konkurs och har god lönsamhet och bra eget kapital.

Det är ganska litet. Är väl därför hon gått ihop med sin makes barndomsvän och börjat importera vin med inriktning mot folk som dricker i veckorna.
Citera
2024-08-19, 17:24
Medlem
Man undrar ju vilka omkostnader hon haft i bolaget som ätit upp kassan.
Citera
2024-08-19, 17:29
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av explorers
En känd Tv-profil?
Kvinnan är känd från flera olika tv-program och kanaler såväl som andra mediesammanhang.
Får kanske vänta tills Stoppa Pressarna läcker fram bild och namn

Expressen:
Bolaget har hamnat i obestånd vilket innebär att det saknar förmåga att betala sina skulder.
Under arbetet med konkursen har konkursförvaltaren fattat misstankar:

”Vid en genomgång av bolagets bankkontoutdrag avseende företagskonto framgår att det under
perioden förekommit ett mycket stort antal in- och utgående transaktioner. Som nämnts ovan har
konkursförvaltningen inte tagit del av bokföring för nämnda affärshändelser”, skriver förvaltaren.
”Konkursförvaltningens bedömning är att att det föreligger brister i bolagets fullgörande av
bokföringsskyldigheten.” Riskerar att bli misstänkt. Informationen har lämnats till Ekobrottsmyndigheten
och profilen riskerar därmed att bli formellt misstänkt för bokföringsbrott.

Jo bör väl inte vara någon större stjärna heller för då hade dom skrivit om det redan i juni när det hände.

Anders Timell konkade i maj och Katrin Z i augusti. Det är som jag hittat de kända man skrivit om. Som det alltså inte kan vara.
Citera
2024-08-19, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
När var hon tv-profil?

Om man kallar alla som någonsin varit med på tv (och det gör man) för tv-profil, så platsar hon väl in med råge?
En tv-profil kan ju va nån som var med i 1a programmet av Robinson eller valfri annan såpa, även om de syntes i 1 program bara.

Jag har sett henne flera ggr på tv så det vore inte konstigt alls.

Sen håller jag med dig om att medias version av tv-profil inte alls överensstämmer med min uppfattning. För mig är en tv-profil tex Cristian Luuk, Arne Hegerfors eller Martin Timell, men hur ska de sälja några klick eller tidningar om de sätter rubriken okänd kändis?
Citera
2024-08-19, 17:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo bör väl inte vara någon större stjärna heller för då hade dom skrivit om det redan i juni när det hände.

Anders Timell konkade i maj och Katrin Z i augusti. Det är som jag hittat de kända man skrivit om. Som det alltså inte kan vara.

Tror inte det heller, bara invänta tills SP skvallrar ut den "kända" tv profil kvinnan
Citera
2024-08-19, 17:52
Moderator
Chantres avatar
Hon har redan startat upp ett nytt bolag i början av juli.
Citera
2024-08-19, 18:03
Medlem
här bör konkursen finnas bara att leta
https://kreditrapporten.se/konkurser-i-stockholm
Citera
2024-08-19, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
Ok han bläddra lite, kan det vara W* Dar* AB (* = e), konkade 2024-06-10, VD kvinna som tidigare varit exekutiv producent åt ett par tv-program? Men då är man väl inte TV profil eller?

Detta stämmer.
Citera
2024-08-19, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jabra
Detta stämmer.
Oj, väldigt mycket pengar, eller läser jag fel? M*wbray
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto