2024-08-19, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Av det jag hann se av hans (#467) Facebook igår tycks han ha bytt jobb typ varje halvår senaste åren - sånt stressar och man kan undra varför? Samarbetssvårigheter ligger väl nära till hands...

Ja, är nog även därför han vill ha eget företag. Inte jätteovanligt att folk som har svårigheter på en reguljär arbetsplats, startar egen firma där de slipper samarbeta och riskerar att få sparken.

Av det jag läst i chattloggen och sett vid konfrontationen, så har han stora svårigheter med samspel. Vore intressant om någon som mött honom kan bekräfta.
Citera
2024-08-19, 10:05
Medlem
Ännu en gädda som ska "ses och bara prata först". Vad är det för idé. Blir de tända på barnet, så lär de ju inte bärga sig. Risken finns ju att barnet bryter kontakten efter att IRL ha sett deras Babapapakroppar, 30-år äldre anleten osv.
Citera
2024-08-19, 10:06
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Av det jag hann se av hans (#467) Facebook igår tycks han ha bytt jobb typ varje halvår senaste åren - sånt stressar och man kan undra varför? Samarbetssvårigheter ligger väl nära till hands...
Intressant iakttagelse av #467. Hann också se det nämnda och tänkte lite kring eventuell rotlöshet och svårt att passa in. Kanske någon som helst vill jobba för sig själv. Det företag han håller på med nu tycks mest handla om att få tiden att gå (och få tid att sexchatta med andra och cheata på frugan) och inte mycket till inkomster. Lever på andra pengar kanske plus att hans fru kanske har ett jobb.
Senast redigerad av Redivivus 2024-08-19 kl. 10:10.
Citera
2024-08-19, 10:09
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
#467 verkar vara en oerhört dryg person. Märks i konfrontationsvideon och hur han skickar ett felstavat meddelande där han "hotar" med att kontakta jurist. Sen även i chatten, där jag bara läst lite i början, men redan där är han tjatig, gnällig och ska påpeka om hur meddelandet synts och svar från den minderårige har uteblivit osv.

Gillar delen i konfrontationsvideon där han vänder om, kommer tillbaka mot Sara och Patrik och säger "Bort!" och hur Patrik smått chockad reagerar på det.

Han vet verkligen hur man gör sig själv extra minnesvärd på dumpen.
Otäck. Obehaglig. Falsk. Störd med psykopatdrag. Definitivt farlig för barn. #467 Har vissa gemensamma drag med PappaStor.
Citera
2024-08-19, 10:45
Medlem
Redivivuss avatar
Clownen #467 skriver usel svenska i sitt fräna meddelande till dumpen där han påtalar att han minsann tänker anlita jurist.

Många nysvenskar som bara varit några år i Sverige men hängt med på svenskalektionerna skriver bättre svenska än 467.
Senast redigerad av Redivivus 2024-08-19 kl. 11:03.
Citera
2024-08-19, 10:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Redivivus
Clownen #467 skriver usel svenska i sitt fräna meddelanden till dumpen där han påtalar att han minsann tänker anlita jurist.

Många nysvenskar som bara varit några år i Sverige men hängt med på svenskalektionerna skriver bättre svenska än 467.

467 satt väl å gråtrunka på muggen medan frugan slog sönder hans dator när han skrev de där grammatiska haveriet till Sara.
Citera
2024-08-19, 10:57
Medlem
Nu har jag tittat på hela chatten med #467. Gillar verkligen att dom lagt alla runkvideor under en separat meny ”Masturbationsmix”. Då kan man välja och titta om man vill. Mycket bra alternativ och jag hoppas Dumpen fortsätter med det.
https://dumpen.se/2024/08/18/rasmus-katt/
Citera
2024-08-19, 11:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Haha #462

"Jag inte träffa barn" samtidigt som rösten går upp i falsett!

Såg det klippet. Fick mig årets mest genuina garv. Han sprang omkring där som en förvirrad höna.

Vilket jävla original.
Citera
2024-08-19, 11:55
Medlem
#467 känns som en aggressiv gädda under ytan. Jag kan tänka mig hur han är privat.

Hans SMS om ”juristen”. Exakt så skriver en korkad person som försöker låta smart och försöker ge intrycket att man har koll på saker och ting. Men inte ens då klarar han av att stava rätt eller ha korrekt grammatik.

Riktigt dryg och obehaglig jävel.
Citera
2024-08-19, 12:03
Avslutad
Om nu kommunikationen ska gå via hans "juridiska ombud" tydligen någon han känner till. Så får han ju berätta vem det är. Ingen förtydligan i det sms så vitt man kan se.

Det ombudet existerar enkom i hans lilla huvud.
Citera
2024-08-19, 12:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#467 Mest avtändande är väl hans personlighet? Han verkar bara irriterad och inte chockad. Uppvisar inte minsta uns av ödmjukhet. Försöker vifta iväg Dumpen genom att komma lommade tillbaka som en översittare, vifta och ropa "bort", som om Patrik och Sara vore några skadedjur. Och sedan skickar han ett meddelande med samma översittarfasoner. Äckligt.

Kan tänka mig att det är ett helvete att vara gift med en sådan person oavsett kroppsform. Däremot skvallrar nog den degiga kroppen om en mental ohälsa och stillasittande livsstil. En karl som sitter framför datorn och smygchattar i timmar varje dag. Vilken drömpartner.

Ja verkligen.! Han borde vara tacksam istället mot P&S. Sådär uppför man sig inte när man får fint hembesök. Jag utgår från att du själv hade varit evigt tacksam och visat uppskattning när du får sådant hembesök inför helgen.
Citera
2024-08-19, 12:36
Medlem
BarryHatters avatar
Det var en bisarr figur. Som en feminin variant av Robert på Boxer, komplett med damhöfter och B-kupa.

Skönt också att det första han kommer på att skylla på är att barnet ”låg på”. Av vad som framkommer i chattloggarna så är det väl om något snarare han som låg på där han bombade med meddelanden och förklarade lite grinigt att han minsann spionerat på att barnet varit aktivt på kik men inte läst hans kärleksbrev. Vidare så blir det en rolig glitch när han först springer sin väg, bort ifrån sin egen bostad, och några sekunder senare så ångrar han sig och försöka schasa iväg Sara och Patrik istället.

Påminner mig lite långsökt om 1.50-2.03 i detta klipp: https://youtu.be/tPRSawzGgJg?si=0KQHu02d4l3RjFV1
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in