Tror nog jag kan ta "rekordet" i denna tråden. Fotbollsresa med fotbollslegend till England. Känd från Unibet.
Jag vågar inte säga vad resan kostade (som en bil), gjorde det för en anhörig.
-Ingen information vem som skulle mötas oss på flygplatsen i Sverige eller England. Väldigt stressande. Hittar efter länge en taxichaufför som stod där. Inga skyltar om fotbollsresa.
-Hotellet, katastrof, sämre än ett svenskt vandrarhem. Dragit och kallt och oväsen hela natten utanför.
-Sämsta hotellfrukost jag upplevt, ett skämt.
-Sen det värsta, Unibet profilen, klassar honom som världens sämsta "reseledare", har inget emot honom personligen alls (han är en fotbollslegend jag ser upp till för väldigt mycket) men han visste inget om schemat för resan och drack öl hela tiden. Full konstant. Otroligt stressande, var superstressad vi skulle missa matchen. Blev även hotad av en berusad medresenär för mina klubbkläder, jag varnade honom att jag har över 35 års bakgrund i kampsport så han bör tänka på vad han säger. "Reseledaren" hörde allt men sa inget till fyllot som hotade mig.
-Blev även kallad en fjant när jag berättade jag fått en smäll på matchen (mina svenska matchkläder från en klubb störde en idiot). Jag vill inte slåss på en fotbollsresa med ansvar före en minderårig. Kändes rätt märkligt
-Fick lägga över 1000kr på surf och samtal hem till resebyrån och anhöriga för att reda ut när matchen var och tid och hur få biljett. Nekad ersättning.
-Betalade som sagt en förmögenhet men då förväntar man sig en seriös resa. Märkligaste resa i mitt liv