2024-08-19, 00:23
Bannlyst
Ni farsor förstår nog. Det här är en seriös fråga

Sexlivet hemma är rätt dött med småbarn. Samtidigt blir sambon ledsen ifall jag kollar på porr eller drar en runk.

Jag kan inte gömma en tub med glidmedel i hemmet så jag har börjat testa handkräm såsom nivea. Problemet är att det låter för högt . Ungen har satellitöron och bankar på toadörren med tusen frågor.

dessutom verkar den torka ut huden.

Har ni tips på nån skön handkräm med återfuktande egenskaper för 3mins hetsrunk ?
Citera
2024-08-19, 00:32
Medlem
MarkoMirketiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheeto-Jesus
Ni farsor förstår nog. Det här är en seriös fråga

Sexlivet hemma är rätt dött med småbarn. Samtidigt blir sambon ledsen ifall jag kollar på porr eller drar en runk.

Jag kan inte gömma en tub med glidmedel i hemmet så jag har börjat testa handkräm såsom nivea. Problemet är att det låter för högt . Ungen har satellitöron och bankar på toadörren med tusen frågor.

dessutom verkar den torka ut huden.

Har ni tips på nån skön handkräm med återfuktande egenskaper för 3mins hetsrunk ?
Gör det på jobbet.
Citera
2024-08-19, 00:38
Medlem
AndersPersson99s avatar
Du står nu inför samma fantastiska alternativ som så många andra män:

1. Du kan försöka runka tystare och ignorera andra kvinnor som finner dig attraktiv, tills dina dagar på köttmarknaden är över.

2. Du kan vänstra.

3. Du kan skilja dig och skaffa dig en ny.

Lycka till!
Citera
2024-08-19, 00:53
Medlem
Runka utan kräm?
Runka i duschen?
Fråga din kärring om ni ska knulla när
Ungarna sover?
Citera
2024-08-19, 02:34
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Har aldrig förstått behovet av handkräm eller glidmedel för en runk. Du får väl dra i kuken när du skiter annars då så har du förenat nytta med nöje.
Citera
2024-08-19, 04:48
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Har aldrig förstått behovet av handkräm eller glidmedel för en runk. Du får väl dra i kuken när du skiter annars då så har du förenat nytta med nöje.

Jag brukar spotta i handen då det behövs en snabbrunk typ innan jobbet. Funkar bra för mig.
Citera
2024-08-19, 06:05
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheeto-Jesus
Redan där har du kärnan i problemet. Hon har ingen rätt att bli ledsen över att du runkar om hon inte sköter sina relationsmässiga plikter och håller dig tillfredsställd. Småbarn är ingen ursäkt. Det finns alltid tid till ett sugjobb eller en snabbis om viljan finns. Finns inte viljan så har hon ingen rätt att kontrollera din kropp och begränsa dina drifter.

Jag begriper mig inte på män som accepterar att deras flickvänner/sambos/fruar styr deras runkvanor. Patetiskt.
Citera
2024-08-19, 06:42
Medlem
Minns den tiden! Men min fru sade dock att det var lugnt att jag runkade. Ibland onanerande hon på dass också om jag körde nattning etc. Ibland onanerande vi i 5 min tillsammans. Nån gång när hon duschade frågade hon om jag ville kolla på och runka samtidigt.
Ibland hann vi knulla så klart, men när det inte gick var detta ett alternativ.
Viktigaste är kommunikationen

EDIT men för att vara OnTopic: är du omskuren eller varför behöver du handkräm? Kör torrt?!
Senast redigerad av klon1 2024-08-19 kl. 06:48.
Citera
2024-08-19, 07:21
Medlem
halaltarzans avatar
Men går det inte att lämna bort ungen nån dag i veckan då så du och kärringen t.ex. kan göra er fina. äta något gott, dela på en flaska vin och sen göka järnet? Får du igång sexlivet så tror i alla fall jag att det ena ger det andra och det absolut kan leda till t.ex. spontanavsugningar och/eller att kärringen lutar sig fram över diskbänken och visar att hon inte har några trosor på sig och bara låter dig ta henne.
Citera
2024-08-19, 07:23
Medlem
2023-01-01s avatar
Fyfan för att titta på porr när du har en tjej! Respektlöst! Fatta hur det ska få henne att må! Uppenbart att du gör det som en manipulationsteknik med det huvudsakliga målet att få ligga med din egen tjej. Hur tror du det beteendet ska löna sig? Självklart blir hon avtänd och du får inte ligga! Du tror att din flickvän bara från ingenstans blev ointresserad av henne, och nu "besvarar du elden"? Det är hon som besvarar elden från dig!
Citera
2024-08-19, 07:25
Medlem
Vad är du för en toffel. Självklart ska din fru ge dig sex när du är kåt. Min fru har aldrig nekat mig sex under våra 21 år som gifta.

Älskar inte din fru dig? Om man älskar sin partner så har man sex.
Citera
2024-08-19, 08:33
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Kokosolja
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto