2024-08-17, 19:59
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Är hon så intresserad, kan hon väl kolla själv, men vill väl inte motbevisad.
Inlägget där säger ingenting om vad det gäller. Så nej, det bevisar ingenting.
Citera
2024-08-17, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Zara tog bilden samtidigt som hon fingrade sin röv?

Det va ingen som stod bakom?

Jag efterlyser lite logik.

Du pratar om 1 av flertal bilder.
Finns fler, de flesta selfies.
Citera
2024-08-17, 20:32
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det har inget med ”sekten” att göra, jag har en förmåga att tänka själv, samt att ha sett saker som gör att man förstår vilka som ljuger och inte.

Han är en stabil pappa, ni vill så gärna kasta skit på honom så ni hellre backar upp knarkare, kvinnomisshandlare, folk som på riktigt skadar ett barn 🤮
Att berusa sig skapar inga brottsoffer, Rask har under alla år skadat hundratals brottsoffer.. ser du skillnaden?

Att Chrippa är en kvinnomisshandlare kan du presentera bevis för, för du sitter väl inte och snackar skit som vanligt?

Skulle vi fråga hans barn när dom blivit vuxna är jag övertygad om att dom skulle säga att han var allt annat än stabil och närvarande. Man undrar ju vad du själv haft för uppväxt när du tycker detta om det största svinet på youtube just nu, tycker lite synd om dig faktiskt du kan inte haft det lätt.
Citera
2024-08-17, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Inlägget där säger ingenting om vad det gäller. Så nej, det bevisar ingenting.

Du skrev ju nyss att du inte ser det inlägget pga att du inte följer Simon. Taskigt minne?
Citera
2024-08-17, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag har bestämd uppfattning att du har sagt att han skriver till Linnéa som en galning och påstod att Jocke vill ha Linnéa. Om du nu inte vill kännas vid det så är det ok för då hade du fel vilket är bra.
Jag är 100% positiv på det.

Jag har inte fel.

Trevlig lördag.
Citera
2024-08-17, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Du pratar om 1 av flertal bilder.
Finns fler, de flesta selfies.
Ja?

Och det va bilder som va mer problematiska än andra.

Såklart!

Hur långt ska du gå om Zara?

Kardashian?
Jockeboi?

Dessa som fick karriär.?

Zara hade redan sin karriär och dessa bilder som läckte ut skadade hennes varumärke och artisteri.

Är inte det talande?
Citera
2024-08-17, 20:52
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Det vet du inte ett jävla skit om!

"Thick cock doggy pov" vem döper en porrfilm på Rask till det förutom Rask?
Citera
2024-08-17, 20:58
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Du skrev ju nyss att du inte ser det inlägget pga att du inte följer Simon. Taskigt minne?
Läs om och läs rätt.
Jag hade inte kollat sidan eftersom det inte är en person jag följer.... Jag fick en hänvisning dit och kollade. Jag ser fortfarande inte bevis för någonting eftersom det inte står vad inlägget gäller.
Citera
2024-08-17, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LGD
"Thick cock doggy pov" vem döper en porrfilm på Rask till det förutom Rask?

Fel tråd!
Citera
2024-08-17, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Ja?

Och det va bilder som va mer problematiska än andra.

Såklart!

Hur långt ska du gå om Zara?

Kardashian?
Jockeboi?

Dessa som fick karriär.?

Zara hade redan sin karriär och dessa bilder som läckte ut skadade hennes varumärke och artisteri.

Är inte det talande?

Jocke ok. Jocke och Jonna. De la väl själva upp videon självmant för väldigt många år sedan? Ingenting som läcktes har jag för mig.

Min poäng är, bara för det har filmats, och någon annan sprider det, så är det den som sprider det som gör fel. I detta fallet med Rask vet väl ingen vad som hänt egentligen.
Vi vet att Rask och Fru Rask filmade, resten inte. Vad vi vet är att Chrippa och Luggen tipsade om den under Live.
Citera
2024-08-17, 21:02
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Fel tråd!

Nej, eftersom att ni försvarar Rasks beteende i den här tråden och fortsatt hävdar att det var Chrippa som spred porrfilmerna på Rask. Återigen, vem döper en hemmagjord porrfilm med Rask till "Thick cock doggy pov" förutom Rask?
Citera
2024-08-17, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Jocke ok. Jocke och Jonna. De la väl själva upp videon självmant för väldigt många år sedan? Ingenting som läcktes har jag för mig.

Min poäng är, bara för det har filmats, och någon annan sprider det, så är det den som sprider det som gör fel. I detta fallet med Rask vet väl ingen vad som hänt egentligen.
Vi vet att Rask och Fru Rask filmade, resten inte. Vad vi vet är att Chrippa och Luggen tipsade om den under Live.

Du har helt rätt, men det kommer du aldrig få de andra att begripa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in