2024-08-17, 14:23
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Han själv på Instagram
Kollade Chrippas Instagram, står ingenstans om några 500 000 kr för en fight.
Citera
2024-08-17, 14:33
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag tycker väl att chrippa själv är ganska tydlig med att han begår brott, inget som Anjo eller Rask behöver tala om.
Du håller ju enbart på Chrippa för att du hatar Rask.
Som sagt, du är allt annat än objektiv, trist hur man kan svälja sektens lögner. Man behöver ett visst typ av kritiskt tänkande för att se helhetsbilden.

Jag hatar inte Rask det är ännu en lögn, mitt mål är att få honom att sluta bedra sig själv, så att han tillslut kan bli en stabil, närvarande pappa till sina barn som inte behöver utnyttja alla människor i sin omgivning.
Citera
2024-08-17, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Är rask en bra pappa menar du? Vad har han gjort för sina barn som är så bra?

Skrev detta 13:13 jag är spirituella

Han är inte en dålig pappa iaf, tycker han är en närvarande och kärleksfull pappa.
Citera
2024-08-17, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Som sagt, du är allt annat än objektiv, trist hur man kan svälja sektens lögner. Man behöver ett visst typ av kritiskt tänkande för att se helhetsbilden.

Jag hatar inte Rask det är ännu en lögn, mitt mål är att få honom att sluta bedra sig själv, så att han tillslut kan bli en stabil, närvarande pappa till sina barn som inte behöver utnyttja alla människor i sin omgivning.

Det har inget med ”sekten” att göra, jag har en förmåga att tänka själv, samt att ha sett saker som gör att man förstår vilka som ljuger och inte.

Han är en stabil pappa, ni vill så gärna kasta skit på honom så ni hellre backar upp knarkare, kvinnomisshandlare, folk som på riktigt skadar ett barn 🤮
Citera
2024-08-17, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Okej. Oå vilket att då?

Han sa i en video då när det uppdagades att han spridit filmer på sin stackars fru, den när han gräver henne i grotthållet, att barnen är med henne hela tiden, han gör inte ett skit med barnenn. Utan det är hon. Skulle han mot all förmodan följa med på något. Så bölar han konstant på att det är dyrt, för många människor , för varmt. Han ställer sig utanför gruppen , bara detta med maten. Han har varit iväg med sina barn 2 gånger i sommar. Där han sitter och klagar på maten. Ena gången var det fel på köttet och efter som alla i familjen förutom han, hade diagnoser så kunde han inte beställa in nytt. Så han fick äta på McDolands på vägen hem.
Andra gången på leklandet. Då klagade han på hamburgaren och att den var halvfabrikat och att alla som känner honom vet att han inte äter sån skit. För att köra inom en icke namngiven snabbmatskedja, för att äta en hamburgare…

Tycker du han är en bra pappa som sitter i en koja och hostar och snörvlar, snackar skit och ljuger om andra människor?
Tycker du han är en bra pappa som visar sina barn att man ska sitter i ovan nämnda koja och inte jobba.
Är det en bra pappa att se till så barnens sommar ÄN EN GÅNG blev grusad på allt roliga dom kunde göra?
Är det en bra pappa som gör så barnens kompisar, föräldrar och skolpersonal få ser deras mamma blir grävd i fittan?

Är detta din bild på en bra papp?

Du skriver så konstigt 🤔
För det första vad ljuger han om?
Finns inget bevis på att han delat runt filmen.
Hans jobb är youtube.
Han har åkt på dagsutflykter med sina barn, alla kan eller vill inte åka utomlands, många väljer att göra så, inga konstigheter barnen har varit glada.
Ni i Rask tråden var ju jäkligt duktiga på att dela runt filmen så är det någons fel att filmen visas för många så är det ju ni och på så sätt skadar ni hans barn.
Han kan filma 2 timmar per dag ibland någon live på kvällen, sen är han väl mest med familjen. Hur mycket tid är en förälder som jobbar 8 timmar med sina barn?

Nu behöver vi inte ta det mer i denna tråd.
Senast redigerad av mutemute123 2024-08-17 kl. 15:15.
Citera
2024-08-17, 15:25
Avslutad
Dags att resa igen skriver vår älskling Linnéa
Citera
2024-08-17, 15:52
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Dags att resa igen skriver vår älskling Linnéa
De skall till Dubai, det har de ju berättat om båda två redan tidigare.
Citera
2024-08-17, 17:26
Medlem
Citat:
Hennes kollegor verkar ju bara vara stöttande.
Finns inga bevis på att han spred den själv.
Alltså ingen kommer ju någonstans med att ”rädda hans barn” grejen.
Det som är värst är att folk här inne lägger upp videon på olika ställen, de kan skada barnen.
Givetvis är Rask enskilt ansvarig i att filmen nåt ut.
Det är rask och ingen annan.
Rask är den som filmat, haft den i sin privata lur, dvs, han har huvudansvaret.

Att skylla på Chrippa och alla efterkonstruktioner är så genomskinligt så man baxnar.

Barnen tar i allra högsta grad stryk.

Deras mamma kan lösa det med sin arbetsgivare.

Det kan dessvärre inte barnen.

De har skolplikt.

Och att skylla på Chrippa?

Så jävla lågt
Citera
2024-08-17, 17:35
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Då har väl den storyn gått ut då.
När skulle den ha legat där menar du?
Jag har sett att han antagit en utmaning - däremot inget om några pengar, och det tycks ju ingen annan heller ha sett.
Citera
2024-08-17, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Givetvis är Rask enskilt ansvarig i att filmen nåt ut.
Det är rask och ingen annan.
Rask är den som filmat, haft den i sin privata lur, dvs, han har huvudansvaret.

Att skylla på Chrippa och alla efterkonstruktioner är så genomskinligt så man baxnar.

Barnen tar i allra högsta grad stryk.

Deras mamma kan lösa det med sin arbetsgivare.

Det kan dessvärre inte barnen.

De har skolplikt.

Och att skylla på Chrippa?

Så jävla lågt

Men folk hade ju inte ens uppmärksammat filmen om inte chrippa och luggen hade pratat och delat den i sin stream.
Och nu fortsätter folk dela den här.

Jag litar på att skolan skyddar barnen, men jag tycker inte man kan sitta och kommentera en massa skit om att barnen tar skada och sen dela runt filmen.
Citera
2024-08-17, 17:38
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Men folk hade ju inte ens uppmärksammat filmen om inte chrippa och luggen hade pratat och delat den i sin stream.
Och nu fortsätter folk dela den här.

Jag litar på att skolan skyddar barnen, men jag tycker inte man kan sitta och kommentera en massa skit om att barnen tar skada och sen dela runt filmen.
Det är inte sant. Den cirkulerade innan Chrippa nämnde den. Dessutom skickad ju Rask ytterligare en film till Chrippa - varför då?
Citera
2024-08-17, 17:39
Medlem
Citat:
Du skrev att han spred den. Tönt!
Absolut!
Han läckte sin frus privata delar, han har dessutom haft koll på spridningen.
Men så vill han skylla det på Chrippa alt sin far.

Det är inte Chrippas fel någonstans.

Rask har huvudansvaret att sådant inte läcker ut.

Jag tror t.o.m. att Rask gjorde det medvetet , så som många kända har gjort, för att göra sig relevant.

Men det blev kontraproduktivt, det kommer slå hårt mot honom.
Förr eller senare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in