2024-08-16, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knuda82
Går ej att se när man klickar
Ah, funkar för mig
Använder Brave browser

Här ska vara samma video
https://watchpeopledie.tv/h/beating/post/208408/14-years-old-girl-lured-into
Citera
2024-08-16, 23:08
Medlem
HappySadHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LupesVulpus
Jepp, så är det!
Det är helt sinnessjukt, samma folk polis media mm som redan tagits upp i tråden pumpade ut miljoner bilder på Alan Kurdis..
Så mycket för respektera barn
Lex. Alan Kurdi. Tänk vad det svir nu i efterhand att de aldrig mer kan kritisera grafiska framställningar utan att framstå som hycklare.
Citera
2024-08-16, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Det pratas om filmer som visar offret dödas? Ursäkta konstaterandet men de här tjejerna måste vara helt slut i huvudet. Varför filma sig själva när man begår i princip det värsta brottet man kan begå? Jag kan förstå om man filmar på skoj om man snattar smågodis för att "impa" på polaren om man är en fjortis men ett mord...?

Det skulle "bara" vara misshandel så det var för att förnedra och bevisa för andra att de misshandla henne. Men det gick för långt. Så har jag uppfattat det hela.
Citera
2024-08-17, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PartyOlof
Är du rädd för att nåt ska hända dig för att du ska dela filmen el ljuger du? Vi är många här som endast är ute efter att analysera filmen för att se fler bevis och detaljer och inte såna som vill gotta oss och sprida den vidare.
Hade du kunnat ta screenshots av den och skicka till mig el nån av de andra seriösa här I tråden så vi kan analysera och kolla efter detaljer?
Jag har lyckats skicka den till polisen jag kan skicka en scren på en del av videon eftersom ingen tror mig
Citera
2024-08-17, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DremQen
Jag har lyckats skicka den till polisen jag kan skicka en scren på en del av videon eftersom ingen tror mig
Eftersom jag har postat mindre än 50 inlägg kan jag inte skicka meddelande till någon förutom admin och mod
Citera
2024-08-17, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DremQen
Eftersom jag har postat mindre än 50 inlägg kan jag inte skicka meddelande till någon förutom admin och mod
Du kan posta länk här
Citera
2024-08-17, 02:19
Medlem
HappySadHarrys avatar
Som det ser ut har mördarna två försvarslinjer, antingen kan de säga att det gick så långt att de kände sig tvungna att avliva offret eller att de i stundens hetta bara högg utan att tänka på konsekvenser.

Vid en första anblick kan försvar ett verka vara bäst för dem, men jag tror det slå tillbaka.

Det är ungefär lika illa vilket som och kommer att bedömas på samma sätt.

Den enda rimliga domen är att straffvärdet för en vuxen är livstids fängelse och sedan får det omvandlas till det det går att dömas den straffmyndige till.
Citera
2024-08-17, 03:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av milla200
Det skulle "bara" vara misshandel så det var för att förnedra och bevisa för andra att de misshandla henne. Men det gick för långt. Så har jag uppfattat det hela.
Bara misshandel?
Så som tjejerna beteer sig så finns det ingenting innanför pannan på dem
De verkar totalt sakna empati och gränser
De njuter av att plåga
de verkar bli höga av det de gjort eftersom de direkt efter sprider filmerna
De här tjejerna är totalt störda
Citera
2024-08-17, 04:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuklop
Bara för någon är född multihandikappad så riskerar man att dö?
Både R och hennes pappa är inte friska vilket gör att sannolikheten är rätt stor efter detta att dom borde bli misstänkta för dödsfallet med brodern.

+1
R Och M lycka till i framtiden. Vi ska följa er och era (låtsas)pappor i framtiden.
Citera
2024-08-17, 06:32
Medlem
Min första tanke är att det är något som inte stämmer.
Tror inte en 13 åring och en 15 åring utan någon påtryckning av en minst tredje person, som på något sätt är allvarligt inblandad begår ett mord. Filmat och delat som bevis i en grupp chat med vad som gör.
Tydligen sen kontaktar SiS personal och berättar,samt säjer förlåt jag måste göra detta! (Om det stämmer uttalandet) .
Vil man plocka bort någon så håller man tyst.
Jag tror nån i chatten är den som beordrat. Man dödar inte nån som är ena vän,som man filmar med TikTok video med,kallar hjärtat, ber om förlåtelse under en pågående misshandel.
Så jag tänker, varför flyttades Emilia från SiS placeringen, hade hon blivit utsatt för något? Våldtäkt av någon som ville tysta henne och som var tillsammans med någon av tjejerna?
Satt Emilia på någon information angående prostitution av fel folk eller något annat allvarligt?
För hade det varit en bakomliggande konflikt mellan tjejerna så hade inte Emilia gett sig av för att gå på pyjamas party med dom som hon bråkat med.
Ligger absolut en död hund begraven tror jag.
Ska bli intressant att se vad fup visar.
Oavsett orsak så tragiskt.
Vila i frid Emilia .
Citera
2024-08-17, 08:24
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Bara misshandel?
Så som tjejerna beteer sig så finns det ingenting innanför pannan på dem
De verkar totalt sakna empati och gränser
De njuter av att plåga
de verkar bli höga av det de gjort eftersom de direkt efter sprider filmerna
De här tjejerna är totalt störda
Det framgår att de verkligen njuter av att ha makten och plåga Emilia. Satans sadister. Livsfarliga att ha ute i samhället.
Citera
2024-08-17, 08:26
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arekden
+1
R Och M lycka till i framtiden. Vi ska följa er och era (låtsas)pappor i framtiden.
Förevigt hatade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in