Citat:
Ursprungligen postat av
JayJayAdams
Nu har jag inte någon fru men de kvinnor som jag tidigare har träffat har sett betydligt bättre ut än Ulrika även om man tar med åldern i ekvationen.
Smaken är som baken och din smak är som Ulrikas bak tydligen.
Människor gör sina egna val och av Ulrika kan jag inte kräva något. Känner inte människan. Däremot kan jag ställa krav på min framtida fru precis som hon kan ställa krav på mig, precis som man borde göra på sin partner enligt mig.
Jag kräver att min partner ska anstränga sig i livet, både när det gäller hälsa/fysik, gällande familjen och inom hennes yrke och jag förväntar mig att hon ställer liknande krav på mig. Ens partner finns bland annat för att ta fram det bästa ur den andra och det gör man delvis genom att ställa vissa krav.
Du kan dock inte tvinga henne till något. Kvinnor gör sina egna val och det funkar inte att styra och ställa på det sättet du ger uttryck för i en relation. Inte en sund sådan åtminstone. Bättre förbli singel isåfall.
Citat:
Kvinnor har betydligt mer som kan bli slappt på dem, vilket är helt förståeligt bland annat på grund av barnafödande. Kvinnors bröst har fysikens lagar mot sig och en kvinnas rumpa blir x antal dm längre under deras livstid medan vi män har färre kroppsdelar som blir slappa och hängiga desto äldre vi blir. Sedan har vi testosteron som gör det lättare för oss att bygga och behålla muskler mot ålderns höst. Förutsatt att vi inte röker eller dricker för mycket då och inte har dragit den genetiska nitlotten då.
Sök på kvinnor och män som är ca 60 år så lär du märka att det finns betydligt fler män som ser bättre ut och är i bättre form än vad kvinnor är.
Låter som klassisk misogyn tjurdynga.
Varför skulle kvinnor bli mer slappa än män ju mer de åldras? Och det är ämnet kollagen som bevarar och bygger upp hudens spänst och elasticitet snarare än testosteron. Kollagen finns också för konsumtion i pillerform som tur är.