2022-01-07, 18:08
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BasedChad
Freud höll på med trams.

Dina manipulationstaktiker biter ej. Sätt på feta kvinnor du, kör hårt.

Vem har snackat om "feta".... Anorektiker däremot undanbedes.
Citera
2022-05-22, 02:51
Medlem
Ulrika ska nu opereras för sin reumatism.

https://www.expressen.se/noje/ulrika-jonssons-svara-smartor-tvingas-till-operation/
Citera
2022-05-22, 03:03
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Nu har jag inte någon fru men de kvinnor som jag tidigare har träffat har sett betydligt bättre ut än Ulrika även om man tar med åldern i ekvationen.
Smaken är som baken och din smak är som Ulrikas bak tydligen.

Människor gör sina egna val och av Ulrika kan jag inte kräva något. Känner inte människan. Däremot kan jag ställa krav på min framtida fru precis som hon kan ställa krav på mig, precis som man borde göra på sin partner enligt mig.
Jag kräver att min partner ska anstränga sig i livet, både när det gäller hälsa/fysik, gällande familjen och inom hennes yrke och jag förväntar mig att hon ställer liknande krav på mig. Ens partner finns bland annat för att ta fram det bästa ur den andra och det gör man delvis genom att ställa vissa krav.
Du kan dock inte tvinga henne till något. Kvinnor gör sina egna val och det funkar inte att styra och ställa på det sättet du ger uttryck för i en relation. Inte en sund sådan åtminstone. Bättre förbli singel isåfall.
Citat:
Kvinnor har betydligt mer som kan bli slappt på dem, vilket är helt förståeligt bland annat på grund av barnafödande. Kvinnors bröst har fysikens lagar mot sig och en kvinnas rumpa blir x antal dm längre under deras livstid medan vi män har färre kroppsdelar som blir slappa och hängiga desto äldre vi blir. Sedan har vi testosteron som gör det lättare för oss att bygga och behålla muskler mot ålderns höst. Förutsatt att vi inte röker eller dricker för mycket då och inte har dragit den genetiska nitlotten då.
Sök på kvinnor och män som är ca 60 år så lär du märka att det finns betydligt fler män som ser bättre ut och är i bättre form än vad kvinnor är.
Låter som klassisk misogyn tjurdynga.

Varför skulle kvinnor bli mer slappa än män ju mer de åldras? Och det är ämnet kollagen som bevarar och bygger upp hudens spänst och elasticitet snarare än testosteron. Kollagen finns också för konsumtion i pillerform som tur är.
Citera
2022-05-22, 11:19
Medlem
Mikojans avatar
Vacker kvinna. Tyckte också Svennis
Citera
2022-05-22, 11:22
Medlem
Har hon tagit bort inlägget?
Citera
2022-05-22, 11:34
Medlem
trngws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkapten
Har hon tagit bort inlägget?

Tråden är bra gammal, har du kollat tillräckligt långt bak i tiden?
Citera
2022-05-22, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trngw
Tråden är bra gammal, har du kollat tillräckligt långt bak i tiden?

Ja det var den allt! får skylla på morgonögon, tack
Citera
2022-05-22, 11:40
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Var finns bildbeviset på fruntimret?

Vet dock inte om jag vill se fläskpaddan naken, kan sabba sexdriften permanent

Är hon hemskt tjock eller är det blurrat?
Citera
2022-05-22, 11:43
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Var finns bildbeviset på fruntimret?

Vet dock inte om jag vill se fläskpaddan naken, kan sabba sexdriften permanent

Är hon hemskt tjock eller är det blurrat?

Av det lilla man såg så var det inget märkvärdigt. Typ bakifrån vid en brygga i skymningen. Men ja, annars så bör Ulrika fatta att hon inte är 20 längre och få om ens någon vill se henne naken.
Citera
2022-05-22, 22:21
Medlem
Hon var väl duktigt skrynklig, redan för många år sedan?!
Citera
2024-08-16, 18:01
Medlem
riskybizzys avatar
Uttalar sig i media idag att Svennis var en mycket svag man. Se kvällshororna. Fräscht att passa på när han är obotligt sjuk i cancer. Vilken vidrig människa.
Citera
2024-08-16, 22:40
Medlem
Drphillllllllllllls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskybizzy
Uttalar sig i media idag att Svennis var en mycket svag man. Se kvällshororna. Fräscht att passa på när han är obotligt sjuk i cancer. Vilken vidrig människa.
En riktig bitterfitta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in