Citat:
Ursprungligen postat av
AutDisceAutDiscede
Varför är jag inte överraskad för fem öre - kan du inte släppa ditt svenskhat för bara fem minuter - det blir så övertydligt så man baxnar... Varför bor du ens i Sverige?
Jag har varit i Side, dvs. Turkiet och motsatt mot andra så tyckte jag detta var bra, men detta var 2005, så kanske andra bullar nu?
Helsingfors gav mig inte jättemycket kan jag säga. Indien åker jag aldrig tillbaka till - smutsigare och mer ogästvänligt ställer får man leta efter om man inte bor hela tiden på lyxhotell, vilket jag inte gjorde - samma med Pakistan. Ett helvete på jorden...
Jag hatar absolut inte Sverige som resmål. Tvärtom. Jag har nog rest mer än de flesta inom landets gränser. Jag älskar västkusten, Stockholms skärgård, fjällen i Dalarna och Jämtland, Gotland, Göta kanal, Norrland, Smålands landsbygd, Värmlands landsbygd och många fler ställen.
Det jag tycker är sämst i Sverige är just många halvstora städer som ser likadana ut. Likadana barkedjor, likadana snabbmatsställen, likadana trista restauranger, likadana trista stadsparker, likadana stadskärnor, grått och trist så man baxnar.