2024-08-16, 16:02
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Läs det jag kommenterade, så framkommer det.
Eftersom Chrippa inte kastade ut Anjo så antar jag att det är Anjo du menar som är stor i orden och liten på jorden. Och jag håller med, Anjo är verkligen stor i orden och liten på jorden.
Citera
2024-08-16, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Eftersom Chrippa inte kastade ut Anjo så antar jag att det är Anjo du menar som är stor i orden och liten på jorden. Och jag håller med, Anjo är verkligen stor i orden och liten på jorden.

Förstod att du skulle vrida till det.

Det var inte vad den jag kommenterade skrev i slutet. Gör om, gör rätt!
Citera
2024-08-16, 17:10
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Det va många timmar de satt i bilen och tryckte.

Det är ’modiga gubbar’ det där.

Kräftan är modig också han vågade inte fightas mot Johannes Leonidas, men utmana Anjo och rask går bra. För där vet han att han har överläge. Så modig är han också.
Citera
2024-08-16, 17:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Kräftan är modig också han vågade inte fightas mot Johannes Leonidas, men utmana Anjo och rask går bra. För där vet han att han har överläge. Så modig är han också.
Det är modigt att slå kvinnor också. Så länge det inte görs med knuten näve.
Citera
2024-08-16, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Det är modigt att slå kvinnor också. Så länge det inte görs med knuten näve.
Lol
Citera
2024-08-16, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mariamusdotter
Inte helt friskt av dig att önska sånt i julklapp. Framförallt då du inte har nån som helst personlig koppling...
Det låter som att karaktären "Chrippa" blivit en energitjuv för dig.

Jag anser att begår man tydliga brott i Sverige ska man åka dit för det, hur skulle det se ut om alla gjorde som Chrippa gör? Då kan vi ju tillåta alla brott i detta land.
Citera
2024-08-16, 19:04
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag anser att begår man tydliga brott i Sverige ska man åka dit för det, hur skulle det se ut om alla gjorde som Chrippa gör? Då kan vi ju tillåta alla brott i detta land.
Och vad har du egentligen för bevis för att Chrippa begått massa brott? Förutom dom ickebrotten han är skyldig till.
Citera
2024-08-16, 19:06
Medlem
mariamusdotters avatar
Citat:

jaja det blir säkert bra.

Du får ringa och tjata på Eko så dom sätter youtubaren du stör dig på i finkan på vatten och bröööööö.
Din åsikt är viktig. Du räknas.
Citera
2024-08-16, 19:24
Medlem
Citat:
Då ska anjo, rask och jocke också sitta inne. Förtalsmännen. Var det inte förövrigt jocke som gick ut på story och sa att chrippa kidnappat sitt eget barn? Det hade han visst inte gjort whops.
Citera
2024-08-16, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skabbeskabbrav
Då ska anjo, rask och jocke också sitta inne. Förtalsmännen. Var det inte förövrigt jocke som gick ut på story och sa att chrippa kidnappat sitt eget barn? Det hade han visst inte gjort whops.

I denna tråden diskuteras väl Chrippa? Vad det gäller de andra tas väl i deras?
Citera
2024-08-16, 19:35
Medlem
mariamusdotters avatar
jag fattar inte grejen med att göra narr av chrippas dialekt ... dää ää ju så man får spöjj....

den är charmig

hellre den än rasks jävla gnällbälte
Citera
2024-08-16, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Han har väl mer otalt med rask och Anjo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in