2024-08-16, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngridBe
Hur gammal tror du hon är? Finns det skäl att tro att hennes svenskfödda mamma fött henne utomlands och sen återkommit och ljugit eller inte vetat åldern?
Många svenskfödda med utländska föräldrar pratar dålig svenska
Det beror på flera saker som vilket språk de haft i hemmet
Vilka de umgås med

Och ortendialekt är ju haltaskig svenska
Citera
2024-08-16, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klemburg
Ahhh Då förstår man varför. Tror också personen som inte hade koll på datum när åtal skulle väckas och bedyrade att det inte var R's mamma som var MGM3, trollade.

Denna M*y* skriver igen på nån kommentar ( igår) "free min f*ckin syster Raffe. Hon är helt rubbad, hon är trots allt flera år äldre en de andra tjejerna och var inte E hennes "lillasyster"?

Ja skrev fel datum helt enkelt, självklart har jag koll på när åtalet ska väckas, och det stämmer det är inte R:s Mamma utan en minderårig som är Mgm3 Nästa fredag får ni svaret
Citera
2024-08-16, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Det ser ut som de har klätt av henne byxor/trosor 🤔 någon som vet om det stämmer?

Nej hon har svarta trosor.
Citera
2024-08-16, 01:39
Medlem
Skurit med kniv där?

https://ibb.co/VTwfJkr
https://ibb.co/LxLCPDS
Citera
2024-08-16, 06:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Det har länkats här både till tik tok och insta på båda tjejerna

Vad har dem för Instagram, och hur gammla är dem ?
Citera
2024-08-16, 06:24
Medlem
Den 15-åriga GM heter väl M@l@k? Visst är det ett muslimskt namn? Och hon är väl inte född i Sverige?

Jag frågar därför att SVT idag har en stor artikel om mordvideon från Landskrona. Så här skriver SVT:

Citat:
En film från mordnatten i Landskrona har nu fått spridning utanför Sveriges gränser. Klippet delas med falska påståenden om att 14-åriga flickan ”mördats av muslimska migranter” – och bakom ligger ett stort konto på X som också spridit lögnen om att en muslimsk migrant låg bakom knivdådet i Southport.

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/mordvideon-fran-landskrona-sprids-internationellt-som-propaganda

Men om M@l@k är en muslimsk migrant, och hon var med och dödade Emilia, så är väl påståendet om att Emilia dödades av muslimska migranter delvis sant åtminstone?
Citera
2024-08-16, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Den 15-åriga GM heter väl M@l@k? Visst är det ett muslimskt namn? Och hon är väl inte född i Sverige?

Jag frågar därför att SVT idag har en stor artikel om mordvideon från Landskrona. Så här skriver SVT:

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/mordvideon-fran-landskrona-sprids-internationellt-som-propaganda

Men om M@l@k är en muslimsk migrant, och hon var med och dödade Emilia, så är väl påståendet om att Emilia dödades av muslimska migranter delvis sant åtminstone?
Hon har förälder/föräldrar fr ett muslimskt land. Iran el Irak
Men jag är väldigt osäker på om båda föräldrarna kommer fr samma land

Det är två tjejer som mördade Emilia
Och det framgår inte på Svt
Andra tjejen är Rom
Senast redigerad av Anedin 2024-08-16 kl. 06:42.
Citera
2024-08-16, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred85
Vad har dem för Instagram, och hur gammla är dem ?
Jag vet tyvärr inte
Har inte lagt det på minnet men det finns flera som skrivit om deras konton på insta i tråden
De är 15 och 13 år
Citera
2024-08-16, 07:18
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellster777
Angående sko - när filmen på 40 sek laddades upp först var det så dålig kvalitet att det kunde se ut som ev en svart sko med vit sula som fladdrade förbi. Det var dock inte så såg man när filmerna kom upp i HD.

Jag har inte följt hela tråden så ber om ursäkt om jag missat något. Jag läste att mördarna tagit av offret hennes skor. Kan det vara hennes sko som syns?
Citera
2024-08-16, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar

Väldigt delvis. Vi vet väl inte var flickan var född, och troligen var hon inte religiös, inte klädd så. Och inget har sagts som tyder på att mordet har skett av någon muslimsk orsak. Och bara en av dem som kan tros vara född av muslimska föräldrar.
Citera
2024-08-16, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerkisen
Satt och scrollade lite på tt på Emilias konto under videon där hon dansar med Malek. I kommentarerna fastnade jag för en kommentar som 261brushan (E1if🩸🇹🇷&#127183 skrev för en dag sedan.
Det gjorde mig lite förbryllad. Hur kan hen ha kontakt med MGM? Har lagt in kommentarerna här nedan. Det betyder kanske inget alls.

Hen skriver-Dom två befinner sig nära mig de är de
En annan användare skriver- Förstår inte
Hen skriver-Asså den här malek o raffe dom som döda henne dom är nära mig
Annan användare-Den ena är ju häktad i Helsingborg med fulla restriktioner och den andra omhändertagen om Soc. Så du kan inte vara nära de fysiskt nu iallafall
Annan användare- Nej det kan du inte. Hon har 0 besök, 0 kontakt och 0 insikt på vad som händer utanför hennes 4 väggar.
Hen skriver-Ja kan jag e 18

Det är jag som skriver till honom. Kan inte stämma att han träffat någon av dem!
Citera
2024-08-16, 09:42
Medlem
Innan la Soso ut en video i veckan på TT. Nu har hon inte gjort det sedan 3/8. Tror hon med är åtalad. Men konstigt inget kommer ut om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in