2024-08-14, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fattakanet
Jag tror det var en tredje på plats. Har ej sett den "sista" videon. Men tyckte mig se en bit av en svart sko med vit sula i högerkanten på den längre filmsekvensen, som alltså inte tillhörde E, R eller M.
Har en tredje person varit där och stått och filmat, då är detta vidrigare än jag trodde.
Citera
2024-08-14, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
Har en tredje person varit där och stått och filmat, då är detta vidrigare än jag trodde.

Kan det bli vidrigare?
Citera
2024-08-14, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mcbiker
Hur går dina tankar där, och vad grundar du det på?
Men jag är inne på samma spår.

Bara hur R har skrivit med henne och att jag varit säker på att hon inte gillar E. Hon har fått gruppen att vara med på att E måste straffas. Och vetat att det skulle gå för långt.
Citera
2024-08-14, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vimperk
Var kommer Soso ifrån?

Vet inte men hon är fortfarande inlåst på SIS där de andra var. R, M och E
Citera
2024-08-14, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAH
Bara hur R har skrivit med henne och att jag varit säker på att hon inte gillar E. Hon har fått gruppen att vara med på att E måste straffas. Och vetat att det skulle gå för långt.

Kan du ge några konkreta exempel på allt detta? Jag tror detsamma, men har ingen ny information till tråden som styrker det.
Citera
2024-08-14, 23:07
Medlem
Det var någon som
Skrev att det handlar om 5 inblandade? Vilka är det utöver m och r?
Citera
2024-08-14, 23:07
Medlem
Detta kanske är lite OT men ändå inte. Vissa här verkar ju jobba/t på Sis eller dylikt. Hur vanligt är det att liknande tjejer bråkar/tjafsar och går ihop, planerar och sedan misshandlar varandra?

Varför jag undrar. Jo, jag tror ju detta var en planerad misshandel för att sätta E på plats som spårat ur totalt. (spårat ur är ju en underdrift och även om jag inte tror det var ursprungliga planen att mörda Emilia var det ju så det blev - om det sen var att de hetsade varandra dit (ev även genom chatten) eller om det var ett hugg av misstag som startade att de högg igen i panik (enligt dem själva av "barmhärtighet" typ) ... det hoppas jag polisutredningen visar)

MEN om R och M slutat efter misshandeln - hade vi (allmänheten) ens fått veta något alls då?

Emilia hade kanske inte ens rapporterat dem... Hon hade säkert inte golat utan skyllt på någon okänd gm och filmerna kanske aldrig hade spridits mer än till den lilla gruppen?.

Ps. De som säger sig ha filmer - upp till bevis. Ta en skärmdump som man förstår är ifrån en annan film än de vi sett men som INTE visar något hemskt av Emilia. Vet inte vad men borde väl finnas något snutt som man kan härleda är ifrån kvällen som ändå inte visar för grafiskt. Eller?
Citera
2024-08-14, 23:51
Medlem
Det är givet att alla inblandade haft en tuff uppväxt och varit offer själva på olika sätt.
Men likväl är varje individ ansvarig för sina egna handlingar och hade E varit min dotter hade jag utan glädje men likväl bestämt avlivat samtliga skyldiga som gjort eller legat bakom mordet.
Våld mot kvinnor och barn går egentligen alltid bort. Men när ett eget barn blir tortyrmördat hade jag krävt min hämnd.

Med det sagt skulle jag inte kritisera familjen till E om de skulle ta lagen i egna händer.
Det är vad jag hade gjort hur sorglig denna historia än är.
Citera
2024-08-14, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Det ser ut som de har klätt av henne byxor/trosor 🤔 någon som vet om det stämmer?

Stringtrosa tror jag. I den vinkeln (snett underifrån) skulle nog alla med stringtrosa se nakna ut.
Citera
2024-08-14, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Det är givet att alla inblandade haft en tuff uppväxt och varit offer själva på olika sätt.
Men likväl är varje individ ansvarig för sina egna handlingar och hade E varit min dotter hade jag utan glädje men likväl bestämt avlivat samtliga skyldiga som gjort eller legat bakom mordet.
Våld mot kvinnor och barn går egentligen alltid bort. Men när ett eget barn blir tortyrmördat hade jag krävt min hämnd.

Med det sagt skulle jag inte kritisera familjen till E om de skulle ta lagen i egna händer.
Det är vad jag hade gjort hur sorglig denna historia än är.

Du är nog inte ensam om att sitta med de känslorna ...
Citera
2024-08-15, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av claan719
Du är nog inte ensam om att sitta med de känslorna ...

Jag vill tro att det är många som egentligen är emot allt våld mot kvinnor och barn som är villiga att göra ett undantag för dessa monster. För monster är vad de är.
Citera
2024-08-15, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DremQen
Aså ”sista videon” vad jag vet är ju när dom mördar henne och den är bara väldigt blodig och finns inte så mycket att säga förutom att de är 2 personer som gör de samtidigt hon har bara bh och shorts på sig
SHORTS? Det stämmer inte med nånting. Varför skulle gärningspersonerna ta av henne outfiten och sen sätta på ett par shorts? Orimligt. Nu minns jag inte om det var klänning hon hade på sig i video som delats i tråden, eller om det en längre överdel + byxa och de har tagit av henne byxan, men några shorts syns inte på de video vi sett här på FB.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in