2024-08-14, 07:19
Medlem
Även om jag överlag har ett gott öga till Dumpens verksamhet, går det inte att komma ifrån att förfarandet i senaste konfran var ytterst tveksamt.
Just sådana här grejer som kan ligga Dumpen i fatet. Att dom är en alternativmedia med kontroversiella metoder - fine, men när det börjar gå över till parapolisiära tendenser, då får även jag en fadd smak i munnen. Tyvärr.
Citera
2024-08-14, 07:23
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PloppLoella
Ja, precis som att rätten köpte att Gryningspyromanens skor hittades i en nedbränd kyrka och han blev friad - för det måste bevisas bortom allt tvivel. Någon annan hade kunnat gå dit med hans skor.

Patriks bil kanske inte var körbar.
Vad har Gryningspyromanens skor med någonting att göra? Hela den här situationen finns på film. Det är jättetydligt vad som händer och att Patrik och Sara stressar upp mannen genom att banka på hans bil och skrika samtidigt som de parkerat sin egen bil rakt framför i syfte att stänga av hans flyktväg.

Det är inte första gången du resonerar som ett känslomässigt skadat barn. Det gör emellertid inte rätten, så det här kan mycket väl bli ännu ett åtal för Dumpen om mannen väljer att göra sak av det. Vilket jag hoppas att han gör. Patrik och Sara har spelat Allan länge nog nu och tar sig allt större friheter bakom sin moralistiska sköld.
Citera
2024-08-14, 07:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Jag håller med dig. Men skrämmande att många här i tråden tycker att det är okej och skyller sen på japanen.
Folk tror man kan rättfärdiga något med att själv göra fel. Jag kan hålla med dom till viss del med vi lever i Sverige vilket är ett civiliserat samhälle där det finns lagar och regler.

Ganska oproffsigt av dessa individer att inte läsa på lite innan man själv begår ett brott.
Citera
2024-08-14, 08:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
Vilket tjat om att asiaten var ”inspärrad” Uppenbarligen lyckades han backa och ta sig därifrån utan att Patrik flyttade sin bil. Hade han ägnat sig mer åt bilkörningen än mobilen och att hålla för ansiktet, hade han tagit sig snabbare och smärtfritt därifrån
Patrik gapar och skriker om parkeringsskador han själv är vållande till. Det är pinsamt som fan detta gången.
Tur inte polisen kom då hade dom väl fängslat både Sara och Patrik
Citera
2024-08-14, 08:24
Medlem
Klantigt agerat av dumpen.. Nu blir fokus istället på dom istället för gäddan=(
Citera
2024-08-14, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda
Klantigt agerat av dumpen.. Nu blir fokus istället på dom istället för gäddan=(

Exakt. Dumpenfientliga får vatten på sin kvarn. Att Dumpen ”lurar” ut Gäddor (som #299) är helt fine, men när det blir ”fysiskt” är det över gränsen.
Citera
2024-08-14, 09:38
Medlem
Raktinyllets avatar
Nästan så jag tycker lite synd om #465, tänk att dra nitlott på det genetiska lotteriet och behöva leva med 11cm micro-balle. Han har säkert blivit nobbad och förlöjligad av varenda kvinna han träffat.
Citera
2024-08-14, 09:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Nästan så jag tycker lite synd om #465, tänk att dra nitlott på det genetiska lotteriet och behöva leva med 11cm micro-balle. Han har säkert blivit nobbad och förlöjligad av varenda kvinna han träffat.

Om den är 11 cm så har han inte riktigt micropenis men....nästan.

"A micropenis is stretched penile length equal to or less than 1.9 cm (0.75 in) in term infants, and 9.3 cm (3.67 in) in adults...Micropenis incidence is about 1.5 in 10,000 male newborns in North America"

https://en.wikipedia.org/wiki/Micropenis
Citera
2024-08-14, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet

han kanske är en grower..
Citera
2024-08-14, 10:29
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Intressant att ingen kommenterat att det regissören till Face Off de konfronterar.
Citera
2024-08-14, 11:57
Avslutad
#465 Haha, va larvig han såg ut när han också började filma eller ta bilder inifrån bilen på Patrik och Sara. Ungefär som: "Jag kan också."

https://dumpen.se/2024/08/13/kaken-eller-kuken-napp-465-helsingborg/
Citera
2024-08-14, 12:19
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
#465 Haha, va larvig han såg ut när han också började filma eller ta bilder inifrån bilen på Patrik och Sara. Ungefär som: "Jag kan också."

https://dumpen.se/2024/08/13/kaken-eller-kuken-napp-465-helsingborg/
Fjantig och lågbegåvad typ som även spelar i toppligan av fulast fångade gäddor. #465 är f ö nog inte kines utan snarare från sydostasien; thai, filipino eller vietnames eller dylikt. Riktigt bottennapp. Fallhöjd: Någon. Farlighet: Normalgrad. Suicidrisk: Noll.

Edit: Någon som har rebus på #465?
Senast redigerad av Redivivus 2024-08-14 kl. 12:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in