2024-08-14, 04:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nilleeeeee
Dom går inte ute på gatan som två fria personer om du tror det
Melak är i häktet
Sen är det 5 st till som är inblandade, sen vad det blir för utfall i nu läget är inte skrivit i stjärnorna
Vad menar du att de 5 som du nämner är skylldiga till?
Citera
2024-08-14, 05:11
Medlem
De finns en video där dom mördar henne ens hugger runt halsen och andra på ryggen. Kommer absolut inte dela med mig av den då jag fick den skickad till mig ofrivilligt och jag väljer att respektera hennes mamma och andra anhöriga. Förmodligen har polisen den videon men annars hoppas jag att den blir skickad till dom snarast. Och ni andra som har videon dela för guds skull inte med er av den! Väldigt brutal
Citera
2024-08-14, 05:13
Medlem
Finns totalt 5 videos vad jag vett
Citera
2024-08-14, 05:35
Medlem
Såg inslaget i Efter fem med Jen Lapidus där dom pratar om en 3:dje misstänkt som "inte heller är så gammal".
Citera
2024-08-14, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DremQen
De finns en video där dom mördar henne ens hugger runt halsen och andra på ryggen. Kommer absolut inte dela med mig av den då jag fick den skickad till mig ofrivilligt och jag väljer att respektera hennes mamma och andra anhöriga. Förmodligen har polisen den videon men annars hoppas jag att den blir skickad till dom snarast. Och ni andra som har videon dela för guds skull inte med er av den! Väldigt brutal

” Förmodligen har polisen den videon men annars hoppas jag att den blir skickad till dom snarast. ”

Driver du med oss? Skicka du den till polisen idiot
Citera
2024-08-14, 07:36
Medlem
Citat:

Skicka in till polisen. Ta ansvar.
Citera
2024-08-14, 08:43
Medlem
Har följt detta då det berört mig så mycket och på mammans insta ber en s*s* henne att svara privat då hon är en vän till E, bra fräckt om hon är mgm 3.
E mamma blir ifrågasatt varför hon skrev att släpp dom fria så vi kan leka med dom, hennes svar, finns inget värre att förlora sitt barn till svartsjuka ungar och att hon hade tre knivhugg i sin hals.
Citera
2024-08-14, 08:52
Medlem
S*s* insta s*s*alm00
*=O
Citera
2024-08-14, 09:13
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Kvar på sin TikTok?

Ja, att sitta kvar i Hässleholm
Citera
2024-08-14, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annnessss
Har följt detta då det berört mig så mycket och på mammans insta ber en s*s* henne att svara privat då hon är en vän till E, bra fräckt om hon är mgm 3.
E mamma blir ifrågasatt varför hon skrev att släpp dom fria så vi kan leka med dom, hennes svar, finns inget värre att förlora sitt barn till svartsjuka ungar och att hon hade tre knivhugg i sin hals.

Lite sent att komma och be om förlåtelse nu ja. Den förlåtelsen kan aldrig komma. Det värsta som kan hända är att förlora sitt barn, inget kan vara värre. Dådet är oförlåtligt, det gäller både de som var utförare och de som bevakade och visste om vad som skulle hända och kanske var med och planerade.
Citera
2024-08-14, 09:23
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Annars kan ju du skicka den till polisen
Citera
2024-08-14, 09:29
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annnessss
Man kan ju hoppas att idioterna som gjort detta eller varit inblandade i dådet på annat sätt alltid kommer leva i ovisshet om en hämnd kommer. Aldrig kunna koppla av. Det önskar jag dem . Resten av livet i otrygghet. Idioter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in