2024-08-12, 13:40
Medlem
Torsuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Skärp dig för fan
Jag känner mig helskärpt
Citera
2024-08-12, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Först tog han befälet och sen smet han som en råtta

Rena komiken detta

Ja om det vore sant skulle det vara för jävla komiskt, konstigt dock att man inte har sett något uttalande från Pootin på ett par dagar han gömmer sig väl i bunkern igen.
Citera
2024-08-12, 13:43
Medlem
Anktalares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettersson72
Ja om det vore sant skulle det vara för jävla komiskt, konstigt dock att man inte har sett något uttalande från Pootin på ett par dagar han gömmer sig väl i bunkern igen.

Dålig mottagning långt ner i Morias (Uralbergens) gruvor.

Putin framstår som den svaga ledare han är, ryssen vet inte vem eller varför de slåss. Deras ledare är osynlig i tider de behöver honom som mest.
Citera
2024-08-12, 13:44
Medlem
Citat:
Undrar hur han trivs i bunkern? Måste ändå vara jävla skillnad på att sitta i en bunker i 2,5 år istället för några veckor som han trodde att kriget skulle ta.
Citera
2024-08-12, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eurypterida
Förklara problemet?

Menar du att USA ska nuka Moskva för att ukraina har bombat ett kärnkraftverk?

De enda som går på att Ukraina skulle ha bombat ett kärnkraftsverk är Ryssar.
Citera
2024-08-12, 13:48
Medlem
https://x.com/sumlenny/status/1822711723276804226?s=46&t=_E5xa9duyGuQt_BBQyG2HQ

Bra historik om FSB som tydligen tagit över befälet…
Citera
2024-08-12, 13:50
Medlem
bema56s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Först tog han befälet och sen smet han som en råtta

Rena komiken detta
Har väskbajsaren visat sig efter han stod chockad och tog emot nyheten om attacken mot Kursk för några dagar sen?
Citera
2024-08-12, 13:53
Medlem
bema56s avatar
Citat:
Förklarar ryska propagandan mycket bra

How it started vs How it's going.

Evolution of Russian propagandists from "Kyiv in three days" to "It's good there's a counter-terrorism operation declared in Kursk region".

https://x.com/i/status/1822956626552254490
Ha ha!
"We need to take a sober look at the situation" Säger fyllot. Sjukt kul!
Citera
2024-08-12, 13:53
Medlem
Gillar också att Ryssland sa att Ukraina gick in med 1000 man när om det var Expressen eller Aftonbladet har varit i kontakt med en anonym källa inom Ukraina som säger nej flera tusen soldater som har gått in ha ha.
Citera
2024-08-12, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av area50
Men herregud, din npc, NATO har skickat sjukt mycket resurser till UA dom senaste åren, samt haft militära strateger där som styrt upp väldigt mycket i hur dom ska föra kriget. UA lyckades självständigt att kriga emot Ryssland i ca 1 år, utan nato-ländernas hjälp så hade dom varit rökta nu

Att e får hjälp med material och träning i NATO länder gör inte att Ryssland krigar emot NATO. Men visst om NATO är med i fighten så har ryssen torskat ~600.000 mannar och NATO 0. Hur förklarar du det för den ryska befolkningen?

Att ge stöd är inte samma sak som att vara delaktig i.
Citera
2024-08-12, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eurypterida
Så kan vi inte ha det. Man måste ju använda kärmvapnen ibland för att påminna folk om att man kan kriga med de också. Folk verkar ju glömt det nuförtiden.

Så det vore väl kanske lämpligt med en atombomb snart så att folk påminns om att det finns atomvapen?

Frågan är bara var Putin ska smälla den.
Kanske kan lägga den mellan ryssland och alaska?
Bara som ett litet varningsskott?

Vi väntar med spänning på att ni kommer genomföra era hot nu. Ni har hotat med kärnvapen i över 2 års tid och ännu har inget hänt. Jag förstår att ni gråter så ni kissar i byxan av att ingen är rädd för era hot längre.
Citera
2024-08-12, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomten892
Så länge Ryssland har kärnvapen finns de risk att de används väldigt naivt och tro något annat. De behöver man inte se på Rysk propaganda för att förstå de finns tillgängliga i Ryssland helt enkelt så att inte räkna med dem och lyssna på ditt skitprat istället är ju allmänt korkat och är de någon som är rädd är de dem som snackar allt för mycket negativt om Ryssland och talar om hur bra de går för Ukraina. Kan ingen ryska så en omöjlighet för mig att ta till mig Rysk propaganda kan enbart engelska och svenska så de är bara den propaganda jag eventuellt kan ta till mig men gör inte de heller

Kärnvapnen måste fungera för att kunna användas. Kursk invasionen kommer inte få trasiga vapen att börja fungera igen. Ni har hotat med kärnvapen så mycket nu att det är klart att de antingen inte fungerar eller så vet toppen i Kreml att de aldrig kommer kunna använda dessa i ett krig som de själva startat. Aldrig i historien har ett kärnvapen används i ett anfallskrig. De två som använts användes i försvarssyfte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in