2024-08-11, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Ingrosso hade aldrig kunnat sälja ut Ullevi 4 dagar i följd. Ingrosso hade knappt kunnat fylla halva Ullevi, en dag
Hur vet du det? Han är Sveriges mest streamade artist hela sommaren medan Håkan är på 30 placering. Benjamin har mest lyssnare i Göteborg runt 300 000. Så varför skulle inte Benjamin kunna sälja ut Ullevi 4 dagar i följd? Däremot är han nu väldigt ung för det kanske men om några år kommer han säkert göra det!
Citera
2024-08-11, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smushkush
per Gessle, Ted Gärdestad, robyn har alla varit större.
Har de? Sålde de slut stadion vid 26 års ålder?
Citera
2024-08-11, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matilda.asp0404
Har de? Sålde de slut stadion vid 26 års ålder?

Citat:
Ursprungligen postat av Superburkeen
Som till Pernilla Wahlgren som är känd för sin musik ( själv verkar hon mentalt tappa)

Bianca ingrosso vart känd på sitt efternamn och att hon såg bra ut ( hon psyke som en 8 åring flicka, verkar helt tappad som sin mor. Förstört hela sig själv med massa botox och operationer. Ser förjävlig ut idag )

Benjamin ingrosso känd för sitt namn kan endast sjunga med autotune, inte ens med autotune låter han bra ( verkar lika mentalt tappt som resterande 2)
Sjunga med autotune? Har du varit på en av Benjamins konserter?
Citera
2024-08-11, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Är det han som är känd för att vara ett kändisbarn, vilket i sin tur är hans största ”merit”? Ledsen om jag trampar någon på tårna nu, men har överlag mycket dålig koll på kändisbranschen.

/AI
Nej, han är känd för att vara en fantastisk artist!
Citera
2024-08-11, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Nu är han till skillnad från Håkan inte känd för sin talang utan sin familj och efternamn.
Han säljer ut stadion på grund av den emotionella koppling som svenska media har skapat för honom mot det svenska folket.

Är han en bra musiker? Han är helt okej, och det skadar inte att han ser bra ut.
Fast han är ju mycket populärare än Håkan just nu. Tror du man kan vara Sveriges mest streamade artist på grund av hans familj hela sommaren?
Citera
2024-08-11, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byrokrat
Skriver han sina egna låtar?
Han skriver alla sina låtar
Citera
2024-08-11, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Opuskrokus
Jag har nog hört alla svenska artister, bra som dåliga (SR-promotade gangsterrappare räknar jag inte som artister), men jag har aldrig hört en enda låt av Benjamin Ingrosso. Har dock sett många bilder på honom, i kvällspressen och reklamskyltar. Vet inte ens vad han gör, sjunger han? Spelar han något instrument? Skriver han låtar?
Ok , han är Sveriges mest spelade artist denna sommaren. Så du har missat något
Citera
2024-08-11, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan
Tycker han hoppar runt mest på scenen och sjunger låtar som inte fastnar.
Fick en hit med ”all night long” av Lionel Richie 🤣🤣🤣
Nä, kejsarens nya kläder över lilla bögpojken Benji, men han verkar reko kille så inget ont om honom 🫡
Haha, har haft fyra låtar som antingen har varit tvåa eller etta bara detta halvår på topplistan samt gamla låtar som allt det vackra och det stora röda huset som är på topplistan efter 3 år igen !
Citera
2024-08-11, 19:25
Medlem
Spenneths avatar
Citat:
Han kan spela gitarr och piano väldigt bra. Han kan höra en låt och sedan spela låten på piano

Citera
Bannlyst
Citat:
Haha han är Sveriges populäraste artist och han ska enligt dig byta jobb?

Jag får för mig att ful-benji mimar till färdiga låtar läpparna rör sig konstigt + att han har mesig röst. Det kan vara en riktig artist som sjunger och fulis-benji mimar och försöker se snygg ut vilket jag tycker misslyckas fatalt. Usch fy farao en så ful unge han måste ha varit som liten och gapig, ville säkert bli en ny Tom Jones med pomada i håret.

"Sveriges största artist" nä nä men fulast
Senast redigerad av WTFSTHLM 2024-08-11 kl. 19:27.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ValkPadda
Kommer inte på någon låt, vet inte hur han låter (eller han kanske bara sitter framför en dator?). Kan han vara så stor?
Han är Sveriges mest streamade artist just nu!
Citera
2024-08-11, 19:26
Medlem
Sveriges största artist. Sverige har blivit en hype land och följer där strömmen går. Vad är det som gör honom till en bra artist? Han är skit och hans låtar är värre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in