Citat:
Ursprungligen postat av
Gubba-Klubba50
Fia har berättat att pappan träffat barnen utan umgängesstöd, utan drogtester med mera. Tycker du familjejagare det är tryggt och bäst för barnen?
Vad det framgår i domar så verkar det inte finnas missbruk längre , det F pratar om med hur han var påverkad osv är från ett antal år tillbaka när barnen var riktigt små.
Missbrukare kan bli drogfria på några år och aldrig mer ens tänka tanken att vilja känna någon form av rus , särskilt de som självmedicinerat och fått veta att de har diagnos och lärt sig hantera detta med eller utan medicin