2024-08-11, 06:30
Medlem
Medelmåttig sångare.

Det värsta är dock hans look: Strandraggare från 80-talet.
Citera
2024-08-11, 06:50
Medlem
Laxons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smickra
Jag har bara hört honom i Swedish house mafia och inget från hans solokarriär, i SHM var han grym

Själv har jag bara sett hans dansnummer tillsammans med sin brorsa Vito, där var har grym! Sen har jag tyvärr inte heller sett något från hans solokarriär.
Citera
2024-08-11, 07:02
Medlem
Skriver han sina egna låtar?
Citera
2024-08-11, 07:24
Medlem
varfors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Jag tycker illa om honom. Han var säkert ett fult barn när han var liten, svårt att tro på att Ingrosso är pappa till den motbjudande fula ankungen.
Han är ju även i vuxen ålder rent objektivt ful, ingen sminkös eller stylist i världen kan rädda upp den nunan. Ett utseende inte ens en mor kan älska…

Men han har säkert en väldigt fin personlighet. Dessutom verkar han ju även lyckats i karriären trots att den verksamhet han pysslar med kan vara väldigt ytlig, så han måste vara extremt talangfull och jobbat väldigt hårt…
Jag trodde han gett upp på musikvägen när man såg han i skräp program som lades ned relativt snabbt. Tyckte lite synd om han då.

Så man får hoppas att killen kommer ihåg att utseende inte är allt och går ned i djup depression bara av en sådan struntsak.
Citera
2024-08-11, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
(efter Håkan Hellström) men framtiden tillhör Benji!

Sålde ut stadion igår!! över 32 000 biljetter. Veronica Maggio har tidigare spelat på stadion men då inför bara 20 000!

Benji är störst i Sverige av alla aktuella artister ikväll spelade han på way out west och man kan nog säga att han är störst där med

Vad tycker ni om Benji?

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/7375yW/benjamin-ingrosso-pa-stockholms-stadion-overkligt

https://www.expressen.se/noje/recensioner/benjamin-ingrosso-fangar-precis-alla-och-gor-allt-till-sitt/

"Benjamin Ingrosso fångar precis alla och gör allt till sitt"

Nu är han till skillnad från Håkan inte känd för sin talang utan sin familj och efternamn.
Han säljer ut stadion på grund av den emotionella koppling som svenska media har skapat för honom mot det svenska folket.

Är han en bra musiker? Han är helt okej, och det skadar inte att han ser bra ut.
Citera
2024-08-11, 08:04
Medlem
Citat:
Håkan Hellström har 135 000 följare på insta
Benji har 823 000 LOL

Så jävla stor

Det är två olika generation din åsna 😂
Hitler har 0 följare på insta
Citera
2024-08-11, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Jag tycker illa om honom. Han var säkert ett fult barn när han var liten, svårt att tro på att Ingrosso är pappa till den motbjudande fula ankungen.

Han är ju extremt lik sin pappa, vad pratar du om?
Citera
2024-08-11, 08:08
Medlem
immenhusens avatar
Är det han som är känd för att vara ett kändisbarn, vilket i sin tur är hans största ”merit”? Ledsen om jag trampar någon på tårna nu, men har överlag mycket dålig koll på kändisbranschen.

/AI
Citera
2024-08-11, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Är det han som är känd för att vara ett kändisbarn, vilket i sin tur är hans största ”merit”? Ledsen om jag trampar någon på tårna nu, men har överlag mycket dålig koll på kändisbranschen.

/AI
Som till Pernilla Wahlgren som är känd för sin musik ( själv verkar hon mentalt tappa)

Bianca ingrosso vart känd på sitt efternamn och att hon såg bra ut ( hon psyke som en 8 åring flicka, verkar helt tappad som sin mor. Förstört hela sig själv med massa botox och operationer. Ser förjävlig ut idag )

Benjamin ingrosso känd för sitt namn kan endast sjunga med autotune, inte ens med autotune låter han bra ( verkar lika mentalt tappt som resterande 2)
Citera
2024-08-11, 08:34
Medlem
Han är duktig men gör tråkiga låtar
Citera
2024-08-11, 08:40
Medlem
sfrges avatar
Citat:
(efter Håkan Hellström) men framtiden tillhör Benji!

Sålde ut stadion igår!! över 32 000 biljetter. Veronica Maggio har tidigare spelat på stadion men då inför bara 20 000!

Benji är störst i Sverige av alla aktuella artister ikväll spelade han på way out west och man kan nog säga att han är störst där med

Vad tycker ni om Benji?

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/7375yW/benjamin-ingrosso-pa-stockholms-stadion-overkligt

https://www.expressen.se/noje/recensioner/benjamin-ingrosso-fangar-precis-alla-och-gor-allt-till-sitt/

"Benjamin Ingrosso fångar precis alla och gör allt till sitt"

Internationellt så har ju ingen hört talas om varken Håkan Hellström eller Benjamin.
Då är ju Robyn mycket större. Avicii höll jag på att glömma. Han blev ju också riktigt stor. Tyvärr så blev ju hans karriär väldigt kort.
Citera
2024-08-11, 08:54
Medlem
TouchMyShadows avatar
Meningslösa texter som inte säger något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in