2024-08-10, 22:10
Medlem
OnkelUnkass avatar
En söt ung man som verkar helylle
Hans musik ger jag inget för, banal popmusik för barn.
Citera
2024-08-10, 22:36
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Han har nog världsrekord i hår på underarmarna, men sjunga kan han inte, hans låtar är ren och skär dynga. Liksom många av svenska artister just nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Kapten-Keps
Måste säga att jag är förvånad. Ser honom som en lille-putt stöpt i samma form som alla "jag är känd för att min mamma är det"-bebisar.

Högst medioker sångare, men nuförtiden spelar kvaliteten mindre roll. Det mesta handlar om att marknadsföra sig själv och det gör han, dessvärre bör tilläggas, föredömligt.
Citera
2024-08-10, 22:59
Medlem
smickras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
(efter Håkan Hellström) men framtiden tillhör Benji!

Sålde ut stadion igår!! över 32 000 biljetter. Veronica Maggio har tidigare spelat på stadion men då inför bara 20 000!

Benji är störst i Sverige av alla aktuella artister ikväll spelade han på way out west och man kan nog säga att han är störst där med

Vad tycker ni om Benji?

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/7375yW/benjamin-ingrosso-pa-stockholms-stadion-overkligt

https://www.expressen.se/noje/recensioner/benjamin-ingrosso-fangar-precis-alla-och-gor-allt-till-sitt/

"Benjamin Ingrosso fångar precis alla och gör allt till sitt"

Jag har bara hört honom i Swedish house mafia och inget från hans solokarriär, i SHM var han grym
Citera
2024-08-11, 00:16
Medlem
ValkPaddas avatar
Kommer inte på någon låt, vet inte hur han låter (eller han kanske bara sitter framför en dator?). Kan han vara så stor?
Citera
2024-08-11, 00:53
Medlem
Tycker han verkar vara en reko kille men har inte hört något av hans musik
Citera
2024-08-11, 00:57
Bannlyst
Tycker han hoppar runt mest på scenen och sjunger låtar som inte fastnar.
Fick en hit med ”all night long” av Lionel Richie 🤣🤣🤣
Nä, kejsarens nya kläder över lilla bögpojken Benji, men han verkar reko kille så inget ont om honom 🫡
Citera
2024-08-11, 01:20
Medlem
Jag har nog hört alla svenska artister, bra som dåliga (SR-promotade gangsterrappare räknar jag inte som artister), men jag har aldrig hört en enda låt av Benjamin Ingrosso. Har dock sett många bilder på honom, i kvällspressen och reklamskyltar. Vet inte ens vad han gör, sjunger han? Spelar han något instrument? Skriver han låtar?
Citera
2024-08-11, 01:43
Medlem
Aldrig hört något med honom. Inte vad jag vet i alla fall. Kanske nån låt på radion som spelats i bakgrunden.
Det närmaste jag har kommit honom är att jag sett reklamen till hans kock-program(?) som gick på TV för nåt år sedan.

Frågan är om han hade varit så "stor" som han är om han hade växt upp i en okänd familj och tvingats ta sig fram på egna meriter?
Troligtvis inte.

Men oavsett, all lycka till honom.
Citera
2024-08-11, 04:41
Medlem
Shattereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smickra
Är det en broder? Kollade upp och de är sjukt lika. De måste väl vara släkt?

Citat:
Ursprungligen postat av Sleazetjackisen
De är väl (halv-)kusiner om jag inte missminner mig, ganska säker på att dom inte är bröder iaf.

Benjamin Ingrosso är kusin med Sebastian Ingrosso. Benjamins pappa Emilio är bror med Sebastians pappa Vito.
Citera
2024-08-11, 05:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
Säljer man ut Stockholm Stadion då är man uppe där med ACDC, Gyllene Tider, Kent och Bruce Springsteen. Man spelar i den allra högsta ligan, inte bara nationellt utan internationellt.
Vilka arenor i andra länder har Ingrosso sålt ut?

Hellström säljer ju regelbundet ut Ullevi, men inte fan spelar han i samma liga som Springsteen i andra länder.
Citera
2024-08-11, 06:09
Bannlyst
Ful-Benji har hela sitt patetiska liv försökt bli framgångsrik som Bianca Ingrosso, åkt snålskjuts på hennes exceptionella framgångssaga men han framstår bara som trash i jämförelse.

Tror inte att han ens är syskon inte ett smack lik Bianca så min slutsats är att morsan var otrogen med nån ful.
Citera
2024-08-11, 06:22
Avslutad
Jag bara väntar på att han ska kliva ur garderoben 😉
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här