2024-08-10, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazzot420
Förstår att du kanske inte är utbildad eller gått ut ur skolan.

Tösen-”Numera mestadels vardagligt, om alla unga personer av kvinnligt kön från nyfödda bebisar till unga kvinnor”

Man lär sig något nytt varje dag. Samhall
Lilltösen säger man till någon under tio år, inte till en vuxen kvinna, (om man möjligtvis inte har lite skadade tankar).
Har du det?

Om det vore så så hjälper det inte hur många år du har gjort i skolan.
Då föredrar jag en från Samhall.
Citera
2024-08-10, 09:46
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Ironi är svårt.

Citat:
Ursprungligen postat av Mazzot420
Du är så korkad… att du inte ser igenom ironi…

Kass humor enligt mig som inte greppar skämten.

Jag trodde i 14+minuter att Chrippa fick nassen att lägga ner youtubekarriären..

och i resterande del av videon fick jag veta vilket humorgeni nassen är.. och hur roligt det är när samma ironiskämt återvinns i snart ett år.
Citera
2024-08-10, 12:59
Medlem
Hur intresserad är Chrippa av att ha barnet? Återigen ska dom festa idag och ska lämna iväg barnet till farmor & farfar eller om Julia tar henne tidigare igen.
Kan väl inte vara så svårt att festa dom helgerna man inte har barnet.
Citera
2024-08-10, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skabbeskabbrav
Japp mer eller mindre…..linnea e den enda som kan sänka chrippa, komma ut med hela sanningen. Ni vet den vi aldrig fick ta del av. Plus gå ut och rentvå allt som han kastat på henne.
Jocke har bara försökt rädda sin bror utifrån den utsago som chrippa ljugit om för honom.

Oavsett vad Linnea skulle komma ut med så lär ju inte många tro på henne iaf, det har varit för många lögner i denna soppa.
Citera
2024-08-10, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123

Beror helt och hållet på hur man prioriterar..
Citera
2024-08-10, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Beror helt och hållet på hur man prioriterar..

Jag lovar att han kommer köpa lite nya leksaker innan han lämnar iväg henne för att dämpa sin egen ångest av att återigen lämna bort henne för att festa.
Citera
2024-08-10, 13:52
Medlem
Citat:
Hur intresserad är Chrippa av att ha barnet? Återigen ska dom festa idag och ska lämna iväg barnet till farmor & farfar eller om Julia tar henne tidigare igen.

Julia var live på en förfest i lördags när Chrippa hämtat lilla C
Om Chrippa ska ut i dag är det väl jämnt skägg?
Det kan vara det mest normala de föräldrarna har gjort. Löst pladder från din sida men det är ju relativt vanligt.
Citera
2024-08-10, 13:57
Medlem
Citat:
Jag lovar att han kommer köpa lite nya leksaker innan han lämnar iväg henne för att dämpa sin egen ångest av att återigen lämna bort henne för att festa.

OM det du skriver blir en sanning så är det inget konstigt alls. En stor del av alla skilda föräldrar har dåligt samvete när de lämnar sitt barn till den andra.
Då det finns massor av skilsmässobarn (fler än 220000) idag så betyder det ingenting. Ditt pladder verkar desperat i jakt på saker som är normala förutom när Chrippert gör det.
Citera
2024-08-10, 14:00
Medlem
Ja men de har väl ett schema över vem som ska ha barnet och när?

Någon skulle väl ha haft barnet den här helgen men de ska båda ut? Jag fattar ingenting.
Citera
2024-08-10, 14:26
Medlem
Citat:
Ja jävlar vad illa det är för Lillen att få sova över en natt hemma hos Farmor och Farfar…
Kan fanimej vara det dummaste jag läst på länge..

Tycker du att föräldraskapet är bättre i Trosa där man helt isolerar barnen i en skokartong?

Hur vet du att det kanske är Lillen som vill sova där? eller att det är farmor och farfar som önskar att få umgås med Lillen, sista dagen innan Lillen ska till Mamma?
Senast redigerad av Detkanvadu 2024-08-10 kl. 14:31.
Citera
2024-08-10, 14:31
Avstängd
Snusfris avatar
Citat:

Vilken ångest? Han är en sociopat.
Citera
2024-08-10, 14:42
Medlem
Citat:
Vad är det för fel på att köpa leksaker till sitt barn? Chrippa har mycket pengar och skulle han INTE köpa något till Lillen så hade det vart mycket värre och folk hade kritiserat honom för att vara självisk och att inte köpa något till sitt barn.

Du försöker få allt att låta så sjukt och felvridet mot Chrippa.
Jämför med barnen i Trosa, Chrippa har gjort mer saker på 2 veckor med Lillen än vad Trosabarnen gjort på 1 år.
Lillen har ett eget rum med massvis av leksaker och egen säng.
Hur ser det ut för dottern i Trosa? Ligga i en säng i samma sovrum som Rask och Therese…. Ligga och lyssna på när han hostar, gormar och pratar snusk…. Eller varför inte när Pappa och Mamma knullar och filmar? Sjukt är förnamnet men är väl förebilder för dig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in