2024-08-10, 07:53
Medlem
jottes avatar
Jag letar efter korvgubbens finsenap. Jag bor på västkusten ca 6 mil norr om Göteborg. Den har funnits i butiker här omkring men nu är den borta. Vad jag kan se finns den inte att beställa över nätet heller. Nogon som vet var denna utsökta senap finns eller vart den går att beställa, eller om de finns någon vänlig själ som kan skicka en låda med finsenap till mig.
Tack på förhand.
Citera
2024-08-10, 08:03
Avstängd
Jag provade frasen: "var kan jag köpa korvgubbens finsenap göteborg", och sedan googlade jag.

Liite avancerat, men det kom upp ett antal butiker!
Citera
2024-08-10, 08:05
Avstängd
Ännu mer avancerat, byt ut Göteborg mot din hemort.
Och använd en känd sökmotor.
Citera
2024-08-10, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiagnosGrandios
Jag provade frasen: "var kan jag köpa korvgubbens finsenap göteborg", och sedan googlade jag.

Liite avancerat, men det kom upp ett antal butiker!

Och ingen butik har den inne
Citera
2024-08-10, 08:31
Medlem
ganghatarens avatar
Om du ska ha en hel låda så kan säkert din lokala butik köpa in den samtidigt som dom beställer andra varor. Då slipper dom stå kvar med enstaka burkar/flaskor. Du tar ju hela lådan, menar jag.
Citera
2024-08-10, 08:43
Medlem
Nätmat.se har den uppe för försäljning på sin hemsida i alla fall: kring 30:- per flaska.
"Korvgubbens" kanske går dåligt och väntar på nedläggning?
Senast redigerad av brakfesten009 2024-08-10 kl. 09:32.
Citera
2024-08-10, 09:03
Bannlyst
Luktar marknadsföring.
Citera
2024-08-10, 10:34
Medlem
jottes avatar
Går inte att beställa på närmat.
Marknadsföring 😂😂
Jag är bara en simpel man som är beroende av senap 😉
Citera
2024-08-10, 11:09
Medlem
Kolla på närmsta snabbgross, är väl där alla restauranger och mojjar köper sina saker.
Citera
2024-08-10, 13:00
Medlem
Ramzons avatar
Jag brukade köpa den på Lidl i Trollhättan, det är ändå relativt "6 mil norr om Göteborg". Var dock några månader sedan nu så kan inte svära på att den finns kvar.
Citera
2024-08-10, 18:37
Medlem
jottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ramzon
Jag brukade köpa den på Lidl i Trollhättan, det är ändå relativt "6 mil norr om Göteborg". Var dock några månader sedan nu så kan inte svära på att den finns kvar.
Tack👍🏻
Citera
2024-08-10, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ramzon

Citat:
Ursprungligen postat av jotte
Tack👍🏻

Det där är enkelt att lösa.

Man ringer Lidls kundtjänst. Pratar med en av deras trevliga kundtjänstmedarbetare om vad det är för produkt man vill ha. Helst ska man ha EAN koden men de har alltid hjälp mig att söka efter produkten ändå. Finns den inne i den Lidl butik man frågar om så ser dom det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in