Citat:
Jo jag påstår också att det pågår en hatkampanj mot A då hon inte har ansvaret för Essie.
Detta grävande i hennes sorgliga liv är inte rimligt i sökandet efter Essie.
A har en diagnostiserad sjukdom som oaktat konsekvenser inte är ansvarig för hur/varför Essie är borta, ansvaret ligger inte hos henne.
Undrar hur många av er som gräver här skulle vara utan egna lik i garderoben och skulle uppskatta att få dokument filer om er upplagda här.
I vissa stycken är tråden avskyvärd i frågan på vad som hänt med Essie.
Detta grävande i hennes sorgliga liv är inte rimligt i sökandet efter Essie.
A har en diagnostiserad sjukdom som oaktat konsekvenser inte är ansvarig för hur/varför Essie är borta, ansvaret ligger inte hos henne.
Undrar hur många av er som gräver här skulle vara utan egna lik i garderoben och skulle uppskatta att få dokument filer om er upplagda här.
I vissa stycken är tråden avskyvärd i frågan på vad som hänt med Essie.
Min gissning är att samma sekund första lögnen från pappa PÖ blev avslöjad så började folk undra vad mer han ljugit om.
Jag var på väg att sätta mig ca 20 mil enkel för att söka men är jävligt glad att jag läste lite mer först.
Sen kom "försvarstalet".
A hade aldrig skadat Essie, sen hade hon visst sparkat Essie.
Och sen hade busiga Essie kommit för nära gungan, och när dom sparka boll.
Och då blir folk än mer fu detsamma.
Va är det med den familjen? Varför är inte pappan ärlig?
Sen har det kommit upp mer och mer till ytan.
Det är synd om A.
Hon rår inte för sina diagnoser.
MEN PÖ är hennes förvaltare. Han ska se till att hon får bra vård.
Och bra vård är inte att anställa unga tjejer att smygkika på i dom "avstängda" kamerorna. Inte heller att ge A djur då han vet att hon blir hårdhänt och framför allt utåtgerande där hon skadar.
Att alltid klaga på assistenter, personal på boende, kommun osv osv och sen anställa "glada utåtriktade tjejer" (ej ordagrant) är kanske inte helt optimalt. Varför inte anställa erfarna och utbildat folk?
För dom kan han inte trycka ner och skrämma till tystnad.
Så allt skit som åkt upp till ytan är pga PÖ och ingen annan.
Tyvärr är nog den allmänna åsikten att antingen PÖ eller A skadat Essie så Essie måste bort.