2024-08-09, 15:22
Moderator
blomvattnares avatar
Som det framgår i modmeddelandet är det alltså inte tillåtet att posta namn på gäddorna, inte ens i maskad form.

Det är dock OK om namnet är publicerat hos Dumpen. Det görs i vissa fall, exempelvis om personen är dömd för sexbrott.

Men skriv då i inlägget att personen är outad av Dumpen (eller hur det nu har outats). Vi mods kan omöjligen hålla reda på vilka namn som är OK att posta. Istället raderar vi, och det är ju i dessa fall onödiga raderingar.

/Mod
Citera
2024-08-09, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Vilka är era "favoritgäddor"? Vilket # har gäddan som gick ut barfota?

Favoritgäddan är självklart Daddy cool, mannen med den ådriga kuken och guldmedalj i backning av lastbil med öppen dörr.
Den mannen hade verkligen allt. En helt sjukt komisk komfrontation med dumpen. Sjuka textmeddelanden där fiskaren tillexempel skulle ta hans sperma och smeta in i ansiktet (för att det var bra för huden). Han involverade även hundar i sina sjuka fantasier.

Sedan har vi alla komiska videoklipp som han skickade till fiskaren från lastbilen, bla kuken på ratten, mycket snack om hur han älskar fitta och ständigt återkommande till den ådriga kuken.

Som om det inte var nog så fortsatte gubbfan att chatta till barn efter konfrontationen, Dumpen kunde direkt känna igen honom genom hans konstanta snack om ådriga kukar. Vilket ledde till en humorisktiskt samtal där Sara ringde upp honom.

Tror många håller med mig om att han helt är "årets gädda". 10/10.
Senast redigerad av korvstofft 2024-08-09 kl. 15:41.
Citera
2024-08-09, 15:36
Medlem
biljardballes avatar
Gäddan som gastade "det kommer gå åt helvete med frugan!" är min favorit.
Citera
2024-08-09, 15:42
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaltKrabban
Fy fan! Att dom ens har kvar bilderna på den där yrkespedofilen är ju sjukt märkligt.
Han blev ju dömd 2021 och bilderna är från 2020. IK Oddevold verkar glömma och förlåta. Kan ju inte tänka mig att detta undgått föreningen. Kan väl för fan bara klippa bort äcklet från bilden och stryka hans namn? Problem solved.
Nej nu ska jag snoka runt på X. Tack för all info!

Det verkar vara deras supporterklubb Bohus Bataljon som han suttit i styrelsen på, inte säkert att själva klubben IK Oddevold har kontroll över det. Men märkligt att fotbollssupporters vill ha med sånt skräp att göra?
Citera
2024-08-09, 15:48
Medlem
Sveppss avatar
Citat:

Har inga favoritgäddor men måste säga att Daddy Cool filmen och konfrontation som krockade med livesändning på TikTok är två exempel som berörde mitt sköra konstnärhjärta. Om man får lov att säga så 😌
Citera
2024-08-09, 15:48
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
#Tampong-Anders han står till vänster

Tack!

Stämmer det att han bor med frugan på en adress som skulle kunna läsas som Tampongvägen (om man har dyslexi) och nummer mellan 6 och 8? Isf går det inte nöd på honom, frugan bor kvar, de bor i en villa i ett mysigt område i skogskanten, han har köpt en husbil från 2022 för ca 1,7 mille. Man önskar ju att en så pass avancerad typ skulle hängt sig från en bro vid det här laget. Vad tycker grannarna om mannen i den gröna träkåken, allting helt ok eller visste inte folk vad Dumpen var 2021?
Senast redigerad av Leibach 2024-08-09 kl. 15:54.
Citera
2024-08-09, 15:49
Medlem
KrossedOuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
"Det går åt helvete med frugan". En mänsklig gädda som i sina drömmar hamnade snett.

Hans vädjan var i Oscars-klass, Tänk Sean Penn i "Mystic River" ...

En av de första stora gädd-snackisarna? Han blev ett begrepp och en, ho hum, måttstock.

Citatet skulle göra sig bra på en t-shirt med Dumpens gäddsymbol.
#?
Citera
2024-08-09, 16:00
Medlem
Citat:

Den pensionerade polisen med Bert Karlsson-dialekt som mitt i konfrontationen stöter på sin gamla kollega (polis) som därpå tillkallar förstärkning. Kan det bli mer förnedrande?
Citera
2024-08-09, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Den pensionerade polisen med Bert Karlsson-dialekt som mitt i konfrontationen stöter på sin gamla kollega (polis) som därpå tillkallar förstärkning. Kan det bli mer förnedrande?
Länk på den? 😂🤣
Citera
2024-08-09, 16:09
Medlem
Leibachs avatar
#461 Företaget har agerat enligt mejlsvar, hoppas det innebär att han fått sparken.

https://dumpen.se/2024/08/08/nackros-hasse-napp-461-goteborg/
Citera
2024-08-09, 16:12
Medlem
Citat:

Utan tvekan ”Ursäkta vill du sitta på min näsa?”. Det är 30 min ögongodis och det går inte att bli trött på den.
Vilket jävla tålamod damerna har. Det är skön bas på Whiskeyrösten. Kräver att hon gör come back även om denna inte går att slå. Dumpenfolket börjar röka

”Wisemind, wisemind, acceptans, acceptans”
Citera
2024-08-09, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbuksnx
Länk på den? 😂🤣

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto