2024-08-08, 18:44
Medlem
MyskbullBarrabass avatar
Runar hade väl en rätt rejäl båt ett tag som han sålde, trots att han inte ägde den.
Vet dock inte exakt vilken modell, är det den Sea Ray 240 som nämns i artikeln där Rune återigen skiter i att betala:
https://news55.se/ekonomi/runar-sogaard-stams-pa-50-000-i-tingsratten/
Citera
2024-08-08, 18:56
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyskbullBarrabas
Runar hade väl en rätt rejäl båt ett tag som han sålde, trots att han inte ägde den.
Vet dock inte exakt vilken modell, är det den Sea Ray 240 som nämns i artikeln där Rune återigen skiter i att betala:
https://news55.se/ekonomi/runar-sogaard-stams-pa-50-000-i-tingsratten/
Ja men det var nog egentligen Jessicas båt. I alla fall var det nog hon som fick betala. En annan artikel nämner varvet att de var tvungna att byta drevet som körts sönder. Rune hade väl inte råd att lösa ut den. Förresten kunde Rune inte ägt vare sig bil eller båt då eftersom han redan hade skulder.
Förmodligen lurade han Jessica att starta ett bolag som ägde allt materiellt.
Han hade en fet båt med Carola också. Det var väl samma visa där? Han leasade båten ett tag, sedan sålde han den som det vore hans egen. Tog pengarna och brände dem. Tror det var en Storebro? Skum kille. Hur trodde han att det skulle försvinna?
Senast redigerad av Magictrix 2024-08-08 kl. 18:59.
Citera
2024-08-08, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Varför skriver man ”fulnar”?
Tänk nu efter lite så lär du komma på det..
Citera
2024-08-08, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Ja, och hon bort fortfarande kvar bara ett stenkast därifrån.

Ja, hon gör visst det. Hon måtte trivas där trots allt. Ja, hon bodde ju där redan innan Fulnar kom un i bilden.
Man skulle tro att hon ville flytta långt där ifrån efter skillsmässan, men vi är alla olika och pojkarn går väl i skolan i närheten.
Citera
2024-08-08, 22:06
Medlem
osnutens avatar
04 August 2024 22:05:56
Orsaken till att ingenting någonsin kan stoppa mig, tysta mig, eller hindra mig..!

Ta hand om din kropp, men var rädd om din själ. Umge dig därför med människor som föder den, inte med sådana som äter upp den.
Runar D. Sogaard

https://postimg.cc/3yYtxv8r

Jag har försökt förstå vad han menar med detta. Har han gjort sig av med ytterligare några "vänner", som varit fräcka nog att ifrågasätta honom?
Citera
2024-08-08, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Tänk nu efter lite så lär du komma på det..
Helt omöjligt…
Citera
2024-08-08, 22:34
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Orsaken till att ingenting någonsin kan stoppa mig, tysta mig, eller hindra mig..!
Ta hand om din kropp, men var rädd om din själ. Umge dig därför med människor som föder den, inte med sådana som äter upp den.
Runar D. Sogaard

Är det Rånar som författar sentenserna som Anna Book brukar häva ur sig?
Citera
2024-08-08, 22:53
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Är det Rånar som författar sentenserna som Anna Book brukar häva ur sig?
Skulle kunna va så
Jag försökte mig på att transkribera en intervju med Anna en gång.
Då tänkte jag att så många som möjligt skulle kunna läsa hennes dravel, utan att behöva lyssna på det.
Just då verkade det som en bra idé
Och nu Rune?!
Kanske kan man ansöka om PTSD-vård nånstans?
Senast redigerad av osnuten 2024-08-08 kl. 23:44.
Citera
2024-08-09, 07:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten

Runar D. Sogaard

Jag har försökt förstå vad han menar med detta. Har han gjort sig av med ytterligare några "vänner", som varit fräcka nog att ifrågasätta honom?
Han varnar eventuella framtida partners för sig själv.
Citera
2024-08-09, 07:25
Medlem
semizones avatar
Har hört att Runar är desperat efter pengar. Nära utfattig numera.
Citera
2024-08-09, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av semizone
Har hört att Runar är desperat efter pengar. Nära utfattig numera.

Hört! Fattig! Nära! Idioten har alltid varit ute efter pengar Han har aldrig ägt något. Det är andra som varit ägare eller skapade av Rånar-Runes eventuella egendomar
Citera
2024-08-09, 09:18
Medlem
semizones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Hört! Fattig! Nära! Idioten har alltid varit ute efter pengar Han har aldrig ägt något. Det är andra som varit ägare eller skapade av Rånar-Runes eventuella egendomar

Precis Han är en parasit. Levde på Carola mkt kan man ju säga. Desperat person o nästan en rättshaverist typ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in