Citat:
Ursprungligen postat av
aspect1738
tyvärr är det normalt att vänner blir ovänner och det slutar i misshandel, och jag håller mig fortfarande till att det är en misshandel som gått för långt med tanke på dedär samtalet jag hade med han som skicka alla videos till mig. Detta med "Emilia vi älskar dig men måste göra det" tycker jag också tyder på att dom inte tänkte döda henne, för jag tycker det är ganska tydligt att i videosen dom vill bara förnedra henne så mycket som det går. Och sen att dom högg henne i benet är en annan sak, dom gick helt för långt för det ska vara en misshandel och det är där jag tror det spåra ur.
Fast säga
"Emilia vi älskar dig men måste göra det" till någon man dagen innan var vän med, men sen (av ngn anledning) blivit ovän med och därför lurar vederbörande till en avlägsen plats för att misshandla, tortera och kränka låter väldigt orimligt. Låter mer som en beställning. Speciellt som klippen läggs upp under tiden de håller på och inte efteråt.
Sen tror jag inte de någonsin var riktiga vänner (såna monster kan inte ha riktiga vänner), även om godtrogna E kan ha trott det.
Sen undrar jag om inte du är en av de där i chattgruppen eller i ngn av dessas absoluta närhet, som nu skickats ut för att vilseleda folk att tro att psykopathororna, "endast" ville misshandla henne.