2024-08-07, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
62 vänner?

Kontot med 62 vänner verkar vara ett äldre konto, inget inlagt sedan 2016. Finns ett annat nyare med en veteranbil som profilbild.
Citera
2024-08-07, 22:42
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree
Ja, de får nog börja ta med sig en lapp med stödord eller nåt.
Nåja, här har vi #460 iallafall. Fiskare, bågskytt, och nu även peddo och Dumpen-kändis. Grattis!

Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Rebus Fiskegäddan #460
Förnamn: Leif
Efternamn: Annat ord för väderstrecket syd + berg

Födelseår: 1955
Grattis säger vi också till den lilla orten som nu äntligen hamnar på kartan. Pedofilen med 1,9 dm stock mellan benen trycker dit Stocka på den ärofyllda gäddkartan!
Att döma av vänkretsen har han också sett sig om efter thailändsk fitta de senaste åren.
Citera
2024-08-07, 22:47
Medlem
Är det helt säker ID på den här?
För den som rebusen leder till är 68 år och har bott i sin kåk sen 1960.
Och kvinnan som skriver att hon kastade ut honom för ett år sen bodde i Iggesund då.

Det finns däremot en med samma namn i sundsvall som är över 70.
Citera
2024-08-07, 22:49
Medlem
stickan888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
62 vänner?

För närvarande 426 vänner
(428 vänner från början)
Senast redigerad av stickan888 2024-08-07 kl. 23:00.
Citera
2024-08-07, 23:57
Medlem
Blackdollkillers avatar
Kollade lite på Telegram i tråden som PYR dominerar i. Helt sinnes va han el hon är snabba att hitta id på gäddkräken med personnummer mm. Sjukt imponerad!! Men kan inte låta bli att bli jävligt nyfiken var han/hon hittar och får fram all info? Nån som vet?😂😂
Citera
2024-08-07, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackdollkiller
Kollade lite på Telegram i tråden som PYR dominerar i. Helt sinnes va han el hon är snabba att hitta id på gäddkräken med personnummer mm. Sjukt imponerad!! Men kan inte låta bli att bli jävligt nyfiken var han/hon hittar och får fram all info? Nån som vet?😂😂

De tycks använda sig av ett bildsökprogram, förmodligen samma/liknande som Dumpen använder. Vi får bevara den hemligheten, så gäddgubbarna fortsätter skicka selfies.
Citera
2024-08-08, 00:05
Medlem
#460 Lågbegåvad, tjatig, narcissistisk och ovårdad. Den vanligaste sortens gädda. Om det varit vinter, så hade han burit reflexväst.

Och vad är grejen med att köpa bilder på ett par bröst online, när nätet svämmar över av gratisbröst? 🤔
Senast redigerad av Florman 2024-08-08 kl. 00:18.
Citera
2024-08-08, 00:19
Medlem
Rumpkorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jo, det är korrigerat nu men han lades först ut som #459.
De brukar göra dessa fel. Har du hört podden? Patrik har NOLL koll på vilka gäddor som är vilka nummer. Varför inte skriva upp detta inför poddinspelandet? Det tar liksom inte mer än några sekunder...
Citera
2024-08-08, 00:24
Medlem
Rumpkorvens avatar
Det är sjukt att #450 fortfarande är oidentifierad.
Citera
2024-08-08, 00:26
Medlem
Blackdollkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
De tycks använda sig av ett bildsökprogram, förmodligen samma/liknande som Dumpen använder. Vi får bevara den hemligheten, så gäddgubbarna fortsätter skicka selfies.

Så är det säkert, men det krävs ju ändå då att det finns någon bild på dem på nätet så det blir en matchning? Sen personnummer med? Ja ja, som du säger - visa stenar ska man inte lyfta på😂😂.
Citera
2024-08-08, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackdollkiller
Så är det säkert, men det krävs ju ändå då att det finns någon bild på dem på nätet så det blir en matchning? Sen personnummer med? Ja ja, som du säger - visa stenar ska man inte lyfta på😂😂.

I just detta fall så fanns det em tidningsartikel med namn på gubben som kom upp vid bildsök .
Citera
2024-08-08, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman

Och vad är grejen med att köpa bilder på ett par bröst online, när nätet svämmar över av gratisbröst? 🤔

Känslan av att själv äga henne och kunna göra som jag vill utan några mankemang kan vara en drivkraft. Ger jag henne detta så får jag detta. Det är väl samma mekanism som vid köp av prostituerade antar jag? Hon tillhör mig för stunden och det just nu oavsett hur det hela har gått till.

Nu blir det nattspånande:

Tänk om det finns kvar genetisk sedan urminnestider? Jag ser till det finns mat om du ger mig sex.

Gratisbröst på nätet är just gratisbröst som kanske ett hundratal män tar del av just i denna sekund. Jag kan med största sannolikhet aldrig någonsin nå dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in