2024-08-07, 19:44
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karoline76
Tror det var på
Landskrona direkt men är inte säker. Trorxdet var iförts veckan. Hojtar om jag hittar.

Tack
Citera
2024-08-07, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
Jag är inte bra men jag tyckte det sa detta,
Inte nödvändigtvis i kronologisk ordning.
Och E har munnen tejpad så det försvårar det.

Och jag kan 100% höra fel:

R: Emilia förlåt.

M: Jag älskar dig skitmycket. Vi älskar dig båda men vi behöver göra det här.
Varför vi behöver göra det här.

R: Emilia vill du hjälpa oss med grejer
E: Ja jag gör allt, snälla sluta, jag svär (jag hör inte allt)

M, säger jag har huggit dig en gång och kan hugga dig en gång till.

Sen säger R något i stil med jag har påsen redan, du lägger din... sen hör man inte.

Och R säger Säg att du är fet säg att du knullar med allt säg att du är hora! och E skriker med panikångest:

[Jag är fet, ja jag knullar med allt]

R:
Svara på min fråga, minns du jag sa att jag skulle slå sönder dig.. minns du.. När var det.
Och man hör inte sen men det låter som E säger "men du har slagit mig nu"

Och man hör att E ropar ut av smärta av ett slag eller annat.

Vi hör typ samma.
Vid något tillfälle låter det som att E säger något i stil med "Snälla kan ni bara släppa mig och låtsas som ingenting."
Det är efter att hon frågat om dom tänker döda henne.

Och vid något annat tillfälle så säger R "Emilia jag håller på att börja gråta här och nu, jag svär på allt tycker fett synd om dig men förlåt asså."

Så vidrigt!!!
Citera
2024-08-07, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Fast I de här klippen fanns det ett där personen med kniven tydligt säger att jag har stuckit (eller huggit, jag minns inte exakt) dig en gång jag kan göra det igen. Den personen är inte den som sitter på henne, dvs 13-åringen.

Jag tror heller inte de här tjejerna tänker så långt, inte en chans.

Jag upplevde det mer som att den som sa det, att det kom ut som en lögn, kändes som hon ljög när hon sade ”jag har redan huggit dig en gång eller hur ?”

Känns som dem filmar åt någon annan den gör det här åt…
Citera
2024-08-07, 19:53
Medlem
Någon som kan beskriva vad som händer i alla dom nya klippen som delats? För oss som helst inte vill kolla.
Citera
2024-08-07, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
Ja det hörde jag med 🥹💔
Finns inte ord så sjukt detta är.

Ja det är det verkligen 😢
Stackars lilla E ❤️
Citera
2024-08-07, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thenewsecond
Vi hör typ samma.
Vid något tillfälle låter det som att E säger något i stil med "Snälla kan ni bara släppa mig och låtsas som ingenting."

Och vid något annat tillfälle så säger R "Emilia jag håller på att börja gråta här och nu, jag svär på allt tycker fett synd om dig men förlåt asså."

Så vidrigt!!!
Hör man Emilia så tydligt trots att hon är tejpad över mun? Eller fick hon en påse över huvudet sen som jag såg någon skriva?
Citera
2024-08-07, 19:56
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Vi hör typ samma.

Så vidrigt!!!

Mmm det tyckte jag med att jag hörde.

Sjukt vidrigt!!!
Citera
2024-08-07, 19:57
Medlem
Smaka på det här igen nu när ni sett ännu fler filmer o vidrigheter som tjejerna gjorde…

Raffe (13år) KOMMER GÅ HELT FRI FRÅN SIN DEL I MORDET!!!!!! INTE HÅLLAS ANSVARIG ALLS O INTE FÅ NÅGOT STRAFF!

Det MÅSTE till en förändring i Svensk lagstiftning där man vid grov brottslighet ska kunna dömas redan vid 13års ålder istället för 15år. LexEmilia ❤️
Citera
2024-08-07, 19:58
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nova68
Samma saker som föräldrar som misshandlar sina barn säger.
Jag älskar dig men måste göra detta, det är för ditt eget bästa.
När dom till sist ”råkar” misshandla sitt barn till döds låter det:
Jag älskar mitt barn och skulle aldrig uppsåtligt skada mitt barn.
Det var ju för hens eget bästa & bara i uppfostrande syfte.
Dessa föräldrar döms oftast för grov misshandel & dråp.

Men här är det inget ”råkade” utan E dödades med uppsåt.
Kanske ett hedersmord.
E kanske mördades för att upprätta de andras heder(de som hon kallade för hora).
Citera
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhopp79
Ja det är det verkligen 😢
Stackars lilla E ❤️

Ja ❤️🕊
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aspect1738
Tjena folket, gjorde ett konto bara för att förklara det hära till er...

https://gofile.io/d/zpo7W0

Detta är ALLA videos som finns, finns inga videos när hon dör blir huggen i halsen eller liknande. Dom som sa det ljuger. En som känner melak skicka videosen till mig och ni kommer se själv hur bra kvaliten är på dessa videosen och med videosen kom det också en story och såklart vet jag ju inte om det är sant eler inte men han sa iallafall kortfattat att hon här emilia har varit ett helvete för dom andra barnen på siset "kastat knivar" "bränt döda brorsor" "kallat alla hennes vänner för hora" och lite av detta kommer ni höra i videon där melak pratar med henne och spottar på henne o liknande...
som ni ser i videosen så håller dom kniven mot hennes hals och han sa att hon råkade rycka upp när dom gjorde det så hon fick kniven i halsen och tillslut högg dom henne flera gånger till för hon skulle "sluta lida"
Jag har svårt och tro att det hära han säger om emilia att hon ska vara ett helvete är sant med tanke på att melak och emilia va vänner ett bra tag innan och har inte riktigt förstått hur denna historian skulle kunna gå ihop och NÄR emilia skulle kunnat kalla någon av dessa något med tanke på att hon var med melak bara någon dag innan hon dog.
Man kan även höra dom i videon säga "vi hugger dig igen" eller "ska vi hugga dig igen" då dom redan hade huggt henne en gång i benet.
vila i frid

länken funkar inte, finns det nåt annat sätt du hade kunnat skicka eller återpublicera med en ny länk?
Citera
Medlem
Citat:
Vi hör typ samma.

Så vidrigt!!!

Tänk att hålla på att bli mördad av någon som samtidigt säger att de älskar dig. Det gör det nästan värre och vidrigare än om de var regelrätta fiender. Det gör det än mer förnedrande. Och att i tillägg ha blivit lurat dit av någon du ”lekte” med igår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in