Citat:
Ursprungligen postat av
vemedinma
Hon kan mycket väl vara med på noterna. Manipulativa människor är bra på att gaslighta. En av assistenterna skrev ju att föräldrarna var dumma mot Essie också. Så då innefattar det ju henne också. Det man kliar sig i huvudet är varför hon inte har varit delaktig i P s tråd. Vad gäller karriär tror jag det är P s bullshit. Han är den i familjen som får göra karriär. Hade hon varit lika framgångsrik hade det förmodligen fuckat upp hans ego. Men det låter bra i skrift när man vill bära offerkofta.
Off topic. Tack för omtanken. Är på en mycket bra plats idag
Kan det handla om pengar?💸💰💸
Läser inlägget under ditt och det är ju en väldigt bra lön för en PA. Vi vet ju ingenting om henne. Hon kanske säljer sin själ för en 50000 kr handväska och 14 dagar i Dubai?
Att hon är medveten om Essies lidande har vi sett i dumpar. Och hon känner ju sin dotter utan och innan, känner till knivar, hammare och eltejp. Och kattstackaren på boendet.
Vi har exempel på vidriga mammor. Bobby, ättiksflickan, hon som injicerade bajs, pojken som kallades Det, (som kanske inte är helt sann men ändå) vad jag kommer på i en hast.
Nu säger jag vare sig det ena eller andra. Inte lätt att se en osynlig. Men hålla möjligheten öppen för det är något som skaver.