2024-08-06, 13:15
Avslutad
Jag får känslan av att Rask blivit Anjo och Jockes springpojk. Rask vill så desperat nå upp till deras framgångar, Anjo fortsätter pusha upp rasks sida så han ska växa. I utbyte mot att rask sågar sönder chrippas identitet kanske?
För Anjo orkar inte ha huvudvärken över att chrippa kasta skit på hans familj. För Anjo vet att chrippa förmodligen är gränslös när han väl blir trängd. Rent fysiskt han Anjo inte skit att säga till om mot chrippa ändå, även fast Anjo gärna vill få det att låta annorlunda.
Bara jag som reflekterat i liknande banor?
Citera
2024-08-06, 13:23
Avstängd
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Hörde Chrippa just nyss hos Simon vad är problemet säga att han bara har 20 000 i skulder. Så vad vet man?

Sa han också första Therese videon. Men det är skatteskulden. Sen har han flera konsumtionslån och det är väl där det drar iväg om jag förstått det hela.
Citera
2024-08-06, 13:52
Avslutad
Nu hade han behövt sin ”hobby-inkomst” på Youtube som han skryter om att han inte behöver Chrippa. Synd bara att han cancelat sig själv just där genom att mobba både i kommentarer och i sina videos
Citera
2024-08-06, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Jag får känslan av att Rask blivit Anjo och Jockes springpojk. Rask vill så desperat nå upp till deras framgångar, Anjo fortsätter pusha upp rasks sida så han ska växa. I utbyte mot att rask sågar sönder chrippas identitet kanske?
För Anjo orkar inte ha huvudvärken över att chrippa kasta skit på hans familj. För Anjo vet att chrippa förmodligen är gränslös när han väl blir trängd. Rent fysiskt han Anjo inte skit att säga till om mot chrippa ändå, även fast Anjo gärna vill få det att låta annorlunda.
Nej, du är inte ensam.
Citera
2024-08-06, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Nu hade han behövt sin ”hobby-inkomst” på Youtube som han skryter om att han inte behöver Chrippa. Synd bara att han cancelat sig själv just där genom att mobba både i kommentarer och i sina videos
Han får ju visningar, även om det inte verkar vara så många med positiv inställning till honom.
Det ger nog en liten slant iaf.
Citera
2024-08-06, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deadlift81
Jag har fått samma feeling, även om jag inte gillar chrippa så känns det precis som du beskriver, Rask är springpojke åt Anjo, Jocke. Sen är Rask en tiggare av grova mått, har blivit iaf. Jag kan inte låta bli att få lite sympati för Chrippa, han är helt ensam och tyvärr tror jag att Rask och co kommer att lyckas med att släcka ner chrippas Youtube kanal. Titta på rasks videos, han skriver/pratar bara om chrippa hela tiden.
Citera
2024-08-06, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Jag har fått samma feeling, även om jag inte gillar chrippa så känns det precis som du beskriver, Rask är springpojke åt Anjo, Jocke. Sen är Rask en tiggare av grova mått, har blivit iaf. Jag kan inte låta bli att få lite sympati för Chrippa, han är helt ensam och tyvärr tror jag att Rask och co kommer att lyckas med att släcka ner chrippas Youtube kanal. Titta på rasks videos, han skriver/pratar bara om chrippa hela tiden.

Kanske finns en anledning till att han är ensam.
Citera
2024-08-06, 14:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Han får ju visningar, även om det inte verkar vara så många med positiv inställning till honom.
Det ger nog en liten slant iaf.

Nja, men då 99% är rena hatkommentarer till honom vet jag inte om det kommer hålla länge till. Han har ju inte heller alls lika många visningar som innan. Men vi får väl se hur det går med allt. Börjar bli uttjatat detta
Citera
2024-08-06, 14:41
Avslutad
Citat:

Jag gillar heller inte chrippa, men gillade det lilla jag sett av rask. Bortsett från detaljen att han har Anjos bajs runt munnen.
Men senaste dagarna har jag helt ändrat min uppfattning! Att Rask mjölkar detta på vidrigaste sätt har blivit uppenbart. Chrippas lajv uppfattar inte jag alls som de flesta. Jag tycker chrippa ser genuint obekväm ut av snacket om klippet, dock är han onykter där så han han hakar tyvärr på snacket om att dela det, som vilken omogen tonårshjärna som helst. Men hade han velat hade han kunnat prata betydligt mer om det där.
Vi pratar nog om det mer här hemma än vad chrippa gjorde under sin lajvstream. Inte om att dela det såklart, men om hur uppenbart det är att det är Rask själv som lagt ut det ifrån början. Det blir ännu mer uppenbart när Anjo släpper sin video och ska ”styrka” att rask minsann oroat sig över just detta tidigare. 🤣
Alltså snälla, verkar vi alla helt tappade??
Citera
2024-08-06, 14:42
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Jag kan inte låta bli att få lite sympati för Chrippa, han är helt ensam och tyvärr tror jag att Rask och co kommer att lyckas med att släcka ner chrippas Youtube kanal. Titta på rasks videos, han skriver/pratar bara om chrippa hela tiden.

Om Chrippas plattformar blir nedsläckta så är det väl i högsta grad hans eget fel. Han har alienerat en förkrossande del av sin forna publik helt på egen hand. Sen är jag inget massivt fan av varken Anjo, Rask eller Jocke, men Chrippa har raserat sitt liv helt på egen hand genom att bli tillsammans med den där bindgalna bruden.
Citera
2024-08-06, 14:57
Avstängd
KungPungPats avatar
Det vi ser är uppenbarligen Psycopaths United genom youtubestålar.

Psykopater gillar att få andra att göra det psykopaten vill ska hända.

Chrippa hade också lite psykopat i sig, men det är Jocke som lär dem som är lägre i hiarkin.

Chrippa var springis åt Jocke precis som Rask och Anjo är idag.. och det går såklart ut på att ljuga eller göra vad som helst för att få visningarna som ger inkomsterna. Det är vad dom lär sig i Jockes youtube universitet, med praktik som dramaskådespelare under Jockes vinge.

Det har blivit ett framgångsrecept att bete sig som en sekt mot Jockes fiender..

sen blev Chrippa sektens nästa mjölk ko. Rask och Anjo fortsätter för som psykopater så vill dom endast ha visningar och status, och det får dom.

Så fungerar det uppenbarligen nu på svensk youtube som är pinsamt.
Citera
2024-08-06, 15:07
Medlem
Vad försörjer han sig på/med? Var bor han? Tänker att om han har stora skulder och anmärkningar så blir det väldigt svårt att få tag på en lägenhet och dessutom behöver man ju stå i kö.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in