2024-08-06, 12:24
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TurboGarbo
Borde o kunde skett här också, och just nu i Norge o Finland.

Danskarna verkar ha bra koll o sossarna (!) begränsar tex antal icke danskar som boende i/per bostadskvarter i större städer.

Max X antal sandnegrer / per tio danska hushåll.

(Sossarna alltså…)

Någon som minns knivmordet på Ikea? Är det 15år sen?

En deprimerad asylsökande fick spatt o tag tag i en kökskniv o mördade var det en liten pojke och en äldre dam?

Han var deppig för hans ansökan var avvisad.

Ska svenne banan protestera eller enbart gnälla på Flashback, på kräftskivan o vid köksbordet?

Det blir inte bättre av att demonstrera. Bara vänsterns demonstrationer fungerar eftersom de används för att motivera politisk förändring. Högerns demonstrationer används för att rensa ut vänstern politiska motståndare och skrämma vanligt folk från att göra likadant i framtiden.

Det finns vad jag kan komma på bara två högerlösningar som fungerar. 1, Militärkupp, ganska otänkbart att det skulle hända i UK eller Sverige. 2. Rösta in någon som vågar och lyckas skapa undantagslagar och skaffa sig makt över byrokratin. För att det skall lyckas på sikt krävs även en nedmontering av demokratiskt motstånd annars kommer vänstern krypa tillbaka.
Citera
2024-08-06, 12:25
Avstängd
Tanachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NAVYSEALTEAM6
Media och politiker påstår att dessa protester i mestadels utförs av far right dvs extrem högern, vilket är fullkomligt nonsens då dom flesta engelskmän och kvinnor hatar invandrare som dödar barn.

Problemet är att protesterna fullständigt spårat ut och två brigader av den särskilda polisen dvs soldater i polisdräkt sätts in nu
Citera
2024-08-06, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schicklgrubblare
Kommer hållas demonstrationer mot islamiseringen runt 24 Aug i Sthlm och Gbg. Infinn er det är vår plikt.

Var kan man läsa mer om detta?
Citera
2024-08-06, 12:26
Medlem
skogsmarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Jag ifrågasätter dig inte men kan du länka in ett sådant tal.

Här, t.ex. : https://www.youtube.com/watch?v=Zn0dyXPXpto
Senast redigerad av skogsmaran 2024-08-06 kl. 12:28.
Citera
2024-08-06, 12:27
Avslutad
När skjuter polisen?
Citera
2024-08-06, 12:28
Medlem
Sidhellacopters avatar
Aftonbladets propagandamaskin arbetar på. Dagens ledare säger att det är ryssar och högerextrema som ligger bakom och att det inte alls handlar om missnöje med invandringen. Allt för att dölja hut europas befolkning är less på inavlade araber och diverse primitiva folkslag från världens alla bajshögar förstör de europeiska länderna
Citera
2024-08-06, 12:29
Avstängd
Tanachs avatar
Demonstrationer mot islamisering kommer att äga rum runt den 24 augusti i Sthlm och Gbg.
Citera
2024-08-06, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogsmaran
Här, t.ex. : https://www.youtube.com/watch?v=Zn0dyXPXpto

Vet inte om jag tycker att det är så mycket hat i talet men han pratar enbart om "far-right thuggery" och ingenting alls om "muslim thuggery". Så han visar tydligt vara han står nu, han visar sitt rätta jag nu när han redan har fått sina röster.
Citera
2024-08-06, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanach
Demonstrationer mot islamisering kommer att äga rum runt den 24 augusti i Sthlm och Gbg.

Hur många skulle egentligen vilja delta men vågar inte?
Citera
2024-08-06, 12:35
Medlem
skogsmarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Vet inte om jag tycker att det är så mycket hat i talet men han pratar enbart om "far-right thuggery" och ingenting alls om "muslim thuggery". Så han visar tydligt vara han står nu, han visar sitt rätta jag nu när han redan har fått sina röster.

Håller med, det var inte jag som skrev "hat" men han pratar bara om att det inte handlar om protester utan "thuggery", att namnen på de som deltar ska offentliggöras så att de kan identifieras (public shaming), att det sätts in specialpolisstyrkor, jourdomstolar och specialfängelser (vet inte om han nämnde de två sista i denna intervju, men det har sagts tidigare). I tillägg ska det åtalas personer som skriver på sociala medier. Alla ska åtalas om det går att hitta något som helst att åtala.

Och inget sägs om de underliggande samhällsproblemen som protesteras över huvud taget.

Detta till skillnad från "mostly peaceful protests" som det kallades när stadsdelar i Portland brändes ner och butiker plundrades.
Senast redigerad av skogsmaran 2024-08-06 kl. 12:38.
Citera
2024-08-06, 12:36
Avstängd
Tanachs avatar
Befast brinner igen. Bensinbomber användes mot polisen i Belfast.
Citera
2024-08-06, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanach

Var kommer denna uppgift från?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in