Citat:
Jag tror att han 18-åringen med afrikanskt påbrå som sitter och hetsar om "free 1,2 & 3 " - försöker vara "gangsta-wanna-be" och göra mord till något coolt - och därför går emot strömmen och vrålar "Fria mördarna".
Jag tror Soso (tjejen från TT- Sohe*la - *-y) är en av de fyra som primärt var med i mördarplansgruppen.
Jag såg dessutom en kommentar nyss gjord av Lindisen9112:
[b]
25 juli har Soso skrivit i kommentarer på TT
videon där Emili* och M*l*k dansar -
En skriver
"Vila i fred min fina jag vet att vi inte var bästa
vänner men du betyder fortfarande arande mycket mycket för
alla här"
Soso svarar
Vene (vet inte)[/B]
Detta sista får mig att tro, att Soso är den som kallats hora.. innan misstänkte jag M*y* som var den som delade mycket på TT som också är en av de fyra första i gruppen.
Att så iskallt skriva "jag vet inte".. tycker jag visar ett fortsatt hat..
Så det kanske är Soso som är den som vi många kallat X innan - alltså den som kallats hora som MGM1 och MGM2 gick till försvar över.
Så det kan vara att Soso = i_i__04= Sohe*la ( *- y) är anstiftaren/beställaren av mordet.. = X= "Horan" (?)
Edit: Ny kommentar från SIXTEN14:
På sosO TT senaste video, är det någon som
kallar henne "chefen" hmmm.
Edit 2: Soheil* stavas det enligt andra
*- a
Jag tror Soso (tjejen från TT- Sohe*la - *-y) är en av de fyra som primärt var med i mördarplansgruppen.
Jag såg dessutom en kommentar nyss gjord av Lindisen9112:
[b]
25 juli har Soso skrivit i kommentarer på TT
videon där Emili* och M*l*k dansar -
En skriver
"Vila i fred min fina jag vet att vi inte var bästa
vänner men du betyder fortfarande arande mycket mycket för
alla här"
Soso svarar
Vene (vet inte)[/B]
Detta sista får mig att tro, att Soso är den som kallats hora.. innan misstänkte jag M*y* som var den som delade mycket på TT som också är en av de fyra första i gruppen.
Att så iskallt skriva "jag vet inte".. tycker jag visar ett fortsatt hat..
Så det kanske är Soso som är den som vi många kallat X innan - alltså den som kallats hora som MGM1 och MGM2 gick till försvar över.
Så det kan vara att Soso = i_i__04= Sohe*la ( *- y) är anstiftaren/beställaren av mordet.. = X= "Horan" (?)
Edit: Ny kommentar från SIXTEN14:
På sosO TT senaste video, är det någon som
kallar henne "chefen" hmmm.
Edit 2: Soheil* stavas det enligt andra
*- a
Jag håller med dig, tror också att det är hon som påstås ha blivit kallad hora. Man kan även se att MSG1 kommenterar mycket beundrande på hennes TikTok. Nästan som att hon ser upp till henne och beundrar henne.