2024-08-05, 10:30
Medlem
Mainstreammedia låtsas att de sovit under en sten fram tills förra veckan.
Det är ju en hel rad incidenter, våldsbrott och terroristattacler som lett fram till detta enorma missnöje.
Det är nog knappast så att britterna annars skulle gått ut ur EU. Folk röstade för att slippa islamisering .
Paletsina och BLM demon som gått helt överstyr där man försöker riva kulturarv och klottra ned statyer.
Samt att det nu även finns islamistiska organisationer som manar till uppror och begår samma brott som de "högerextrema" vandalerna.

Kollar men på BBC och SVT får man bara en tredjedel av historien.
Det är så jäkla trist att betala skatt till public service.
Citera
2024-08-05, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregLestrade
17-åringen som mördade barnen var inte muslim utan kristen. Du bör nog korrigera din rubrik eller stryka den biten ur inlägget.

Det intressanta här är väl hur upploppen underblåses av konton med tydlig koppling till Ryssland. Oroar det inte extremhögern?
Hur vet man att MG inte är muslim? Kan inte den informationen komma från alla de påstådda rysskonton som fullkomligt flödar över hos den brittiska ”sk extremhögern” Tänk vad hemskt och vilken skräll det skulle vara OM det visar sig i framtiden att MG faktiskt är en muslim! Ja då skulle ju i och för sig 99% av all skribenter här inne försvinna till någon annan tråd och spamma sönder om rysskonton och ickemuslimer!
Citera
2024-08-05, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Det kan man diskutera, men definitivt vänster.
This is England, är en annan låt av dem som skulle passa.

Hah, "ok". Det är synd att ni och många andra i arbetar- inkl den så kallade medelklassen (intalar de sig, fast de flesta av dem lever på lån) lät sig förföras av högerns trick. I såväl England och Wales som Sverige. För här är vi nu, i den farsartade upprepningen av historien. Ni borde lyssna noggrannare på the Clash och fundera över vilken clash de syftade på.
Citera
2024-08-05, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torch
Bara en massa äckliga WT-huliganer. Rysk påverkansoperation. Hoppas de straffas hårt.
Ryssarna?
Citera
2024-08-05, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torch
Bara en massa äckliga WT-huliganer. Rysk påverkansoperation. Hoppas de straffas hårt.

Säg det när en neger har ihjäl din dotter samt 2 till och skadar 8 till.

Vi pratar små barn yngre än 10 år.

Hade det varit min dotter hade jag plockat så många negrer jag kunnat innan jag åkte dit
Citera
2024-08-05, 10:45
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av housepussy
nu är trådens rubrik i mina ögon felaktig eftersom gärningsmannen i fråga inte är muslim.

hur som helst.

ska bli intressant och se ifall liknande scener kommer utspela sig i sverige med.

Trådtiteln är fortfarande korrekt. Knivskärardådet var endast tändluntan, inte den bakomliggande krutdurken. UK har lidit i två decennier nu av politisk undfallenhet mot muslimska migranter. När negrer börjar knivhugga 10-åriga flickor med skalknivar då exploderar krutdurken.
Citera
2024-08-05, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Svenskar är också oerhört konflikträdda och bryr sig alldeles för mycket om vad andra tycker och tänker. Dock tror jag att även svensken får nog en dag. Folk är sprickfärdiga här med men det sitter långt inne att agera. Börjar någon så tror jag vi kommer kunna uppvisa ett ännu värre raseri än engelsmännen just nu gör. I de lugnaste vattnet… Och svenskar har bokstavligen strid i blodet!
Jag tror tyvärr att det är av gammal historia och inte av idag. S och L har totalcuckat sönder den svenska manliga befolkningen och sedan har S- och L-kvinnor använt sig av att häva sig till positioner till samhället där de undertrycker alla män med att sätta homosexuella och svaga män på positioner av makt. Se bara på amöban Löfven.

Jag förstår och begriper att alla inte håller med mig, men hade man av att göra en poäng av att kontrollera migrationen hade man kunnat göra Kent Ekeroth till GD för migrationsverket. Det hade både sänt en signal inom administrationen och folk som inte gör sitt jobb hade blivit sparkade. Under M:s ledning har vi fått juridiska åtgärder inom polisen, men föga rörande invandring.

Alla S- och L-"män" kommer att göra allt vad de kan för att genom rättsväsende, media och försök att få folk att bli sparkade om de öppnar käften. Majoriteten håller trots allt tyst, även om deras livsstil avslöjar dem då många faktiskt flyttar antingen från Malmö till Lund/Höör eller till Spanien. De flyr problemen istället för att ta hand om dem.
Citera
2024-08-05, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Så du försvarar att Ts skriver muslimvurm när förövaren är kristen?
Är inte det att kalla en sked för gaffel?

Bestick som bestick trots allt.
Citera
2024-08-05, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Trådtiteln är fortfarande korrekt. Knivskärardådet var endast tändluntan, inte den bakomliggande krutdurken. UK har lidit i två decennier nu av politisk undfallenhet mot muslimska migranter. När negrer börjar knivhugga 10-åriga flickor med skalknivar då exploderar krutdurken.
Dessutom så är inte undersökningen klar. Det har kommit obekräftade påståenden från araber i Southport att rwandiern ifråga är en muslimsk konvertit. Huruvida detta är sant är ännu oklart. Jag misstänker dock att OM så är sant, så lär domstolen aldrig släppa vetskap om detta för Labour vill inte.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av novalukol
Intressant att MSM i Europa inte lyfter fram dessa kravaller ?
Det är dessutom första gången som urinvånarna i ett europeiskt land går så långt som till kravaller mot massinvandringen. Tidigare har det bara varit invandrare som agerat på det viset.
Jag tycker att detta är signifikativt och banbrytande även om jag inte gillar våldsamma kravaller.
Om européerna i gemen hade reagerat på det sättet redan för 20 år sedan så tror jag politikerna hade varit tvungna att bromsa inflödet.

Intressant att du gör påståendet att MSM inte lyfter fram dessa kravaller?

Jag har läst om dem på Aftonbladet, i Expressen, på SVT. Räknar du inte detta som mainstreammedia?

Även påståendet att det är första gången det leder till kravaller är felaktigt, alternativet en medveten lögn. Det är inte ens första gången nu i sommar, hände i Dublin för bara några veckor sedan.
Citera
Medlem
glimmandes avatar
Upplyftande med kravaller. Det är synd bara att de tjafsar om Islam då det inte är grundproblemet. Det finns starka krafter som vill använda kontrajihadism som en fokuspunkt då det passar ihop med neocon-agendan och det är därför det så snabbt började handla om Islam.

Det enda sättet att få den styrande vänsterliberala eliten att i någon mån främja nationen är genom att de tvingas till det. För det krävs det våldsutövning och ett organiserat och mobiliserat folk. Så är generellt positivt inställd och hoppas att man ger sig på den styrande makteliten istället för att slåss med pakistanska gäng.

Samtidigt så hoppas jag innerligt att analysen snabbt lämnar kontrajihadismen bakom sig och riktar in sig på samhällseliten och dess beteende som skapat den här situationen i västvärlden.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Jag tror tyvärr att det är av gammal historia och inte av idag. S och L har totalcuckat sönder den svenska manliga befolkningen och sedan har S- och L-kvinnor använt sig av att häva sig till positioner till samhället där de undertrycker alla män med att sätta homosexuella och svaga män på positioner av makt. Se bara på amöban Löfven.

Jag förstår och begriper att alla inte håller med mig, men hade man av att göra en poäng av att kontrollera migrationen hade man kunnat göra Kent Ekeroth till GD för migrationsverket. Det hade både sänt en signal inom administrationen och folk som inte gör sitt jobb hade blivit sparkade. Under M:s ledning har vi fått juridiska åtgärder inom polisen, men föga rörande invandring.

Alla S- och L-"män" kommer att göra allt vad de kan för att genom rättsväsende, media och försök att få folk att bli sparkade om de öppnar käften. Majoriteten håller trots allt tyst, även om deras livsstil avslöjar dem då många faktiskt flyttar antingen från Malmö till Lund/Höör eller till Spanien. De flyr problemen istället för att ta hand om dem.

Lund/Höör?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in