Citat:
Ursprungligen postat av
Tervull
Svenskar är också oerhört konflikträdda och bryr sig alldeles för mycket om vad andra tycker och tänker. Dock tror jag att även svensken får nog en dag. Folk är sprickfärdiga här med men det sitter långt inne att agera. Börjar någon så tror jag vi kommer kunna uppvisa ett ännu värre raseri än engelsmännen just nu gör. I de lugnaste vattnet… Och svenskar har bokstavligen strid i blodet!
Jag tror tyvärr att det är av gammal historia och inte av idag. S och L har totalcuckat sönder den svenska manliga befolkningen och sedan har S- och L-kvinnor använt sig av att häva sig till positioner till samhället där de undertrycker alla män med att sätta homosexuella och svaga män på positioner av makt. Se bara på amöban Löfven.
Jag förstår och begriper att alla inte håller med mig, men hade man av att göra en poäng av att kontrollera migrationen hade man kunnat göra Kent Ekeroth till GD för migrationsverket. Det hade både sänt en signal inom administrationen och folk som inte gör sitt jobb hade blivit sparkade. Under M:s ledning har vi fått juridiska åtgärder inom polisen, men föga rörande invandring.
Alla S- och L-"män" kommer att göra allt vad de kan för att genom rättsväsende, media och försök att få folk att bli sparkade om de öppnar käften. Majoriteten håller trots allt tyst, även om deras livsstil avslöjar dem då många faktiskt flyttar antingen från Malmö till Lund/Höör eller till Spanien. De flyr problemen istället för att ta hand om dem.