2024-08-05, 01:07
Medlem
Q-Trons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Britterna var ju i Afghanistan i 20 år när Pakistan.

Jaha? Flyktingmottagningen från Afghanistan till UK har varit minimal i jämförelse med alla andra grupper. Runt 0,15% av befolkningen i UK är födda i Afghanistan. Så det du påstod stämmer fortfarande inte.
Citera
2024-08-05, 01:07
Medlem
Man måste endå ge britterna att det är stake i dom.

Hade nått liknande skett här i Sverige så hade rikspolischefen gått ut och tyckt synd om gärningsmannen "vad har han varit med om? "Vilka trauman bär han med sig"?
Sen hade det blivit knöböj för att visa solidaritet med utsatta grupper som alltid gm tillhör.

Förhoppningsvis skrämmer det iväg några lycksökande skäggiga män som lämnar landet.

Hur som heja britterna!
Senast redigerad av korvstofft 2024-08-05 kl. 01:12.
Citera
2024-08-05, 01:16
Medlem
Q-Trons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Man måste endå ge britterna att det är stake i dom.

Trorts att vi här på hemmaplan har fått erfarat blod från Svenskar som runnit för att nån ensamkommande lyckosökande skäggig man fått avslag och liknande så skulle aldrig nått liknande här här ske.

Nu rör det sig iof om barn så det slår hårdare.

Hur som heja britterna!

Jag trodde ärligt talat inte att britterna hade det i sig heller. Har plöjt timmar och åter timmar av podcasten Lotus Eaters, och där har stämningen och snacket varit allt annat än upplyftande. De har verkligen ondgjort sig över att deras landsmän inte sagt ifrån under alla år på grund av all politisk korrekthet och brittisk hövlighet, men plötsligt hände det. Och det behövdes tre mördade flickor för att få det att hända.

Vi såg tendenser till ilska när Mikael Janicki i Skärholmen sköts, men det kommer nog att blossa upp mer vid nästa grej som händer. Och det kommer att bli en nästa grej, förr eller senare. Våra kära kaozblattar kommer att ordna det.
Citera
2024-08-05, 01:32
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q-Tron
Jag trodde ärligt talat inte att britterna hade det i sig heller. Har plöjt timmar och åter timmar av podcasten Lotus Eaters, och där har stämningen och snacket varit allt annat än upplyftande. De har verkligen ondgjort sig över att deras landsmän inte sagt ifrån under alla år på grund av all politisk korrekthet och brittisk hövlighet, men plötsligt hände det. Och det behövdes tre mördade flickor för att få det att hända.

Vi såg tendenser till ilska när Mikael Janicki i Skärholmen sköts, men det kommer nog att blossa upp mer vid nästa grej som händer. Och det kommer att bli en nästa grej, förr eller senare. Våra kära kaozblattar kommer att ordna det.

Jag tror som dig, att det blossar upp i Sverige. Jag tror att detta som händer i England får fart på folk. Äntligen säger jag.
Citera
2024-08-05, 01:36
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Sammanfattning: en isolerad, socialt udda kille begår ett fruktansvärt knivdåd. 3 barn dödas, i ett land med 67 miljoner invånare.

En obehaglig högerextrem mobb (snitt-IQ ca 75) får för sig att alla invandrare är skyldiga
Citera
2024-08-05, 01:47
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Sammanfattning: en isolerad, socialt udda kille begår ett fruktansvärt knivdåd. 3 barn dödas, i ett land med 67 miljoner invånare.

En obehaglig högerextrem mobb (snitt-IQ ca 75) får för sig att alla invandrare är skyldiga
Det är något som byggts upp. Det var den utlösande faktorn. Det handlar inte bara om det. Det var vad som fick bägaren att rinna över. Men etniska konflikter är förstås en del av mångkulturen.
Citera
2024-08-05, 01:53
Medlem
Folkförrädaren Keir Starmer hotar nu sin egen befolkning.
Citat:
– Jag garanterar att du kommer att ångra att du deltog i detta upplopp antingen direkt eller de som piskar upp denna oordning online, sa han enligt Sky News.
https://www.expressen.se/nyheter/varlden/hotell-stormat-i-england/

Kanske är det folkförrädarna som kommer ångra sig i slutändan?
Citera
2024-08-05, 02:06
Medlem
Gugugagas avatar
Intressant att oljepriset håller sig. Det är en enorm förstörelse som pågår nu runt om i UK, vilket kan vara bra, snabb förstörelse på kort sikt=bättre än långsam men stadigt förstörelse på lång sikt?
Men hur som haver kommer kosta massor med rå-olja att återställa.
Citera
2024-08-05, 02:14
Medlem
Citat:
Jag kan inte se varför jag skulle vilja ha upplopp.

Jag förklarade precis varför du vill ha det. Är du inte läskunnig eller vad är det frågan om? Nästan 20.000 inlägg och du läser sämre än lågstadieelev.

Citat:
Korrekt, England tillhör de som bor där.

Nej. England tillhör engelsmännen. Det finns mängder med människor som fysiskt befinner sig i England just nu som inte har något som helst anspråk på landet. De är kolonisatörer och inkräktare och ska ut.
Citera
2024-08-05, 02:38
Medlem
Skyggedanss avatar
Citat:
Bra att han ryter till. Vi ska inte ha sådana här upplopp, av galningar som gapar och förstör samhället.

Nej du har helt fel jävla cp miffo. Givetvis vill vi att upploppen sprider sig till andra Europeiska länder. Vårt folks uppståndelse är viktigare än din ideologi.
Citera
2024-08-05, 03:07
Medlem
Försöker förstå "allvaret" här; Hur många moderna exempel finns det på liknande situationer där olika demografiska grupper gått ut mot varandra på detta sättet i västerländska länder?

Finns ju gott om exempel på större händelser där folk gått ut mot staten eller dylikt men två medborgargarden (eller vad vi vill kalla det), har det hänt i efterkrigstiden?
Senast redigerad av Kockumskranen 2024-08-05 kl. 03:11.
Citera
2024-08-05, 03:18
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kockumskranen
Försöker förstå "allvaret" här; Hur många moderna exempel finns det på liknande situationer där olika demografiska grupper gått ut mot varandra på detta sättet i västerländska länder?

Finns ju gott om exempel på större händelser där folk gått ut mot staten eller dylikt men två medborgargarden (eller vad vi vill kalla det), har det hänt i efterkrigstiden?

I detta fall är det ju bara en sida som bråkar, dr högerextrema. De ger sig på fredliga invånare i England dom kommit dit från annat land.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in