2024-08-04, 14:52
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoberZealot
Nu är ju det så att offentliga institutioner inte beter sig som offentliga längre.

Vi har en försvarsmakt som kör härskarteknik och vänsterpolitik. Delar Sverige. Så vill ni ha en fight, så är det bara fortsätta på samma väg.

Ok, så du vill bete dig som en opatrotisk invandrare och förstöra istället för att bygga upp, uppfattat.
Citera
2024-08-04, 14:52
Medlem
Det är kravaller, eller kanske demonstrationer som skapat motkravaller?

Yin & Yan. Det är alltid två läger som i numerär är likvärdiga i storlek, oavsett ämne.

En ärlig fråga man kan ställa sig, oavsett sida man står på är: varför anses det som ”fult” och ”inhumant” att vara för sitt eget lands välstånd?
När grupper som helt uppenbart har en agenda och egenintresse att dränera och omvandla ”nya” värdlandet till oigenkänlighet kanske en protest är fullt befogad?

Jag förstår inte detta. Och jag ställer mig oavkortat på den protesterande sidan i detta fall.
Citera
2024-08-04, 14:55
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Globaliseringens mekanismer, fri rörlighet... Kalla't vad du vill.

Korrekt att det finns globala orsaker till flyktingströmmarna, som i grunden stöttas av alla länder med större ekonomi, särskilt väst+USA samt kina. Och även mindre men fortfarande inflytelserika ”rogue nations” som Iran och Ryssland som understödjer och uppmuntrar oroshärdar runtom i världen.
Citera
2024-08-04, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
WOW har jag attackerat dig. Om du är så intresserad av vad som har hänt kan du börja med att titta på länkarna som du får, du svarade på fem röda videon är nästan 40 min lång så du visar att du inte bryr dig om att få svar via de länkar du får. Stätter punkt här om du inte kommer med något själv som tillför tråden av värde.

Ja du gjorde det istället för att bemöta det jag skrev i sakfrågan.

Kom fem minuter in i den videon innan han påstår att premiärministern kallat "alla" som demonsterar för "far right thugs" utan en källa eller inklippt video på det. Och detta är som sagt lite av problemet även i denna tråd - det påstås en massa. Ett påstående är bara just det - ett påstående.
Citera
2024-08-04, 15:05
Medlem
ImTheMans avatar
hotell stormas i Rotherham
https://www.youtube.com/watch?v=sTQZ6pIfWSw
Citera
2024-08-04, 15:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Springbank78
Huliganer hela högen. England har en dyster historia av detta och tråkigt att det blossar upp igen. Har full förståelse för att människor är arga över kriminaliteten i Europa och så som det har blivit men det här kommer bara göra saken värre.

När folk inser att de inte kan rösta fram förändring för att systemet är riggad då båda politiska motpolerna arbetar för samma skuggintressen vad återstår då att göra?
Citera
2024-08-04, 15:10
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myror-Elefanter
Ja du gjorde det istället för att bemöta det jag skrev i sakfrågan.

Kom fem minuter in i den videon innan han påstår att premiärministern kallat "alla" som demonsterar för "far right thugs" utan en källa eller inklippt video på det. Och detta är som sagt lite av problemet även i denna tråd - det påstås en massa. Ett påstående är bara just det - ett påstående.
Fast det handlar väl kanske om en sorts allmänbildning. Att man hängt med i nyhetsflödet där?
Citera
2024-08-04, 15:14
Medlem
Har SVT redan lagt locket på här? Ser inga artiklar om detta längre. Kanske avfärdat som "extremism" bara, vilket förstås är bekvämt.

Såg en artikel nu långt ner: https://www.svt.se/nyheter/utrikes/valdsamma-upplopp-sprider-sig-i-storbritannien
Senast redigerad av Bajsmaskinen 2024-08-04 kl. 15:17.
Citera
2024-08-04, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Fast det handlar väl kanske om en sorts allmänbildning. Att man hängt med i nyhetsflödet där?

Jo men de få filmklipp han visar är samma klipp som länkats tidigare i tråden. Det finns fortfarande inga bevis på att muslimer har attackerat britter med yxor, machete och knivar som det påstås gång på gång.
Citera
2024-08-04, 15:28
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImTheMan
Vad skall de göra om de lyckas då? Börja mörda migrantbarn?
Citera
2024-08-04, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImTheMan

Ser ut som att det börjar bli lite svettigt för globalisterna ändå.😎
Citera
2024-08-04, 15:31
Medlem
TUKs avatar
Man försöker nu bränna ner en flyktingförläggningsbyggnad i Rotherham.
https://m.youtube.com/watch?v=ct3USSNtGqs&pp=ygUOUm90aGVyaGFtIGxpdmXQBQE %3D
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in