2024-08-04, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoHope2020
Det hörs tydligt i första klippet. Det är inte så dessa två maskerade går runt med påkar för skojs skull. Tredje klippet ligger kvar.

Men hey, om du vill förneka det som sker och gå på vänsterns lögner så är det helt upp till dig.

Nej, det hörs inte tydligt. Exakt vad säger han med megafonen menar du?

När jag klickar på det tredje klippet så dyker endast denna text upp: "Den här sidan finns inte. Försök söka efter något annat."

Jag tror absolut inte på vänsterns lögner men om man ska kunna ta dessa uppgifter vidare behöver man ordentligt på fötterna.
Citera
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Springbank78
Huliganer hela högen. England har en dyster historia av detta och tråkigt att det blossar upp igen. Har full förståelse för att människor är arga över kriminaliteten i Europa och så som det har blivit men det här kommer bara göra saken värre.

Vad tycker du att engelsmännen ska göra då?
Labour som vann valet har inte engelsmännens intresse i främsta led. Precis som socialdemokraterna i Sverige så värdesätter de sin nya lågavlönade arbetarklass mer och pissar engelsmännen i ansiktet. Deras rättsystem tycks ha fallerat också, de ger t.ex. väldigt låga straff för brottslingar och ser genom fingrarna vid grov brottslighet osv.
Detta är om jag får ge mig på en vild gissning bara början och äckligare kommer det bli tror jag. Det är ingen slump att vi senaste månaderna sett kaosartade scener från Irland, Frankrike, UK och Tyskland. Vad är den gemensamma nämnaren? Sammandrabbningar mellan inrikes och utrikesfödda, hur tänker politikerna när de tvingar på en okontrollerad migration?
Citera
Medlem
NovaOculuss avatar
Vill man ta del av vad folkrörelsen hittar på så verkar det finnas mycket material på X (gamla Twitter).

Verkar som att irländare och engelsmän har gått samman.
Citera
2024-08-04, 10:41
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M_A_R
Rädda? För slödder som misshandlar folk på gatan, bränner bilar och kastar sten? Skulle inte tro det. "De med störst våldskapital sätter agendan". Absolut. Makten kan sätta in beväpnade poliser och t.o.m soldater som skjuter ihjäl bärsärkarna om de vill. OM de vill.
Som jag säger, de som har störst våldskapital sätter agendan.
Jag menar även att man dessutom förmodligen kommer att engagera sig mer i att stoppa invandringen för att slippa att det blir ännu värre. Sen kommer det aldrig att hålla i längden. Det har gått för långt. Om några år är även vi där. Vi kommer inte heller att kunna hålla uppe ekonomin. Den är uppblåst och en krasch ser jag nästan som oundviklig. När är en annan fråga. Men situationen är skapad av idioter.
Citera
2024-08-04, 10:42
Medlem
Erik Östs avatar
Klantigt att kaosa över muslimer när mördaren inte är muslim för en gångs skull.
Visserligen står muslimer för merparten av kaozande i västvärlden men de borde valt sina slag lite noggrannare.
Det kommer naturligtvis komma bättre tillfällen i framtiden!
Vila på hanen gott folk!
Senast redigerad av Erik Öst 2024-08-04 kl. 10:45.
Citera
2024-08-04, 10:45
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kesey
Och? Vänstern har rätt i vissa saker och högern i andra. Bara idioter tror att bara ena sidan har rätt i allt och andra fel i allt
Nej! Vänstern hittar bara på saker som för att driva en agenda och skapa konflikter mellan människor. I stort sett inget de säger stämmer. Kan du säga något som stämmer, så ska jag visa att det inte gör det. T.ex. om Afrika har man valt ett narrativ där man bara drar fram allt negativt som vita gjort, men inget positivt. Man förvränger verkligheten
Citera
2024-08-04, 10:47
Medlem
greta75s avatar
Har ni högermänniskor uppfattat att Ryssland eldat på alla känslor i detta och det ligger helt i deras agenda att ni skall tappa det fullständigt. De liksom hardcore höger vill att västvärlden skall brinna

Mitt tips till folk som triggas: chilla och kolla lite golf och pingis i eftermiddag.
Citera
Medlem
Lord.Hells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dylan
Det spelar föga roll vilken religion han tillhör. Han är neger och hör således inte hemma i Storbritannien utan ska sitta i sin hydda i Afrika och äta gräs. Negrer ska inte vara Europas problem utan Afrikas.

Ändå ganska sällsynt att en kristen neger massmördar / gör terrorattack? Första fallet jag hör. Oxh så drar man alla negerar i en och samma kam. Duktiga nazister.
Citera
Medlem
Q-Trons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Vill man ta del av vad folkrörelsen hittar på så verkar det finnas mycket material på X (gamla Twitter).

Verkar som att irländare och engelsmän har gått samman.

Mm, bläddrade precis igenom @radiogenoa-kontot för det senaste dygnet, och det har hänt en hel del.
Citera
2024-08-04, 10:49
Medlem
Det är ju knappast förvånande att detta sker. Varenda normalbegåvad person fattar ju att om du öser in muslimer till våra länder kommer till slut dåliga saker ske.

Medierna börjar tappa sin makt över vanligt folk. Det är inte lika lätt att gaslighta oss längre, kalla oss nazister, rasister och högerextrema. Det gör mig stolt och ger mig hopp om framtiden att se vanliga människor gå ut på gatorna med handlingskraft och sätta ner foten.

Om det nu blir inbördeskrig till slut, då hoppas jag att man inte bara deporterar alla parasiter som inte hör hemma i våra länder, men även alla de vänsterparasiter som orsakat allt detta. Det är i slutänden de som har det yttersta ansvaret att det blivit så här, att våra kvinnor, barn och män mördats, rånats och våldtagits under årtionden nu medan de försökt gaslighta och dumförklara oss.

Alla förstår nu att det inte rör sig om vanlig "invandring". Det här är något systematiskt. Ett folkutbyte.
Citera
2024-08-04, 10:51
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filantrop78
Du är full av dravel. Fakta: https://geopoliticaleconomy.com/2022/12/12/britain-100-million-india-deaths-colonialism/
Det är du som stödjer islamister och terrorister imbecill, ditt kära NATO som genomförde folkmordiska bombningar på serber 1999, tysk dokumentär visar att NATO ljög om serberna och genom lögn bombade serberna. Ditt kära USA stödde islamisten Alija Izetbegovic att starta krig mot serberna och genomföra folkmord på dom genom bl.a att slakta 52 serbiska byar omkring Srebrenica. Dessutom ignorerade du engelsmännens hundraåriga hjälp till turkarna att begå folkmord på ockuperade kristna.
Ok, en västhatande serb. Ska du inte nämna att serberna kämpade med och för turkarna i femhundra år? Och detta just mot de kristna grannfolken. Tala om att ha en selektiv syn på historien.
Citera
2024-08-04, 10:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Klantigt att kaosa över muslimer när mördaren inte är muslim för en gångs skull.
Visserligen står muslimer för merparten av kaozande i västvärlden men de borde valt sina slag lite noggrannare.
Det kommer naturligtvis komma bättre tillfällen i framtiden!
Vila på hanen gott folk!
Tror det är över invandrare i lag, skit samma vart dom kommer ifrån, jävla pack hela bunten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in