2024-08-04, 02:58
Medlem
Det verkar faktiskt riktigt lovande. När muslim-äcklen kommer igång så kommer det spåra ur fullständigt. Jag är inte så säker på att den riktiga polisen kommer fortsätta att beskydda muslimerna vid det laget.

Förhoppningen är att mönstret får spridning till övriga Europa. Frankrike borde t.ex. kunna inspireras.

Jag har inga förhoppningar om Sverige däremot. Här är det nog för sent. Folk här är helt enkelt för vänsterblivna och orcherna är redan för många.
Citera
2024-08-04, 03:06
Medlem
Fakta om UK:

Var tredje vuxen och var tredje barn lever i fattigdom. De rika har blivit rikare och medelklassen minskar.
UK är det mest ojämlika landet i världen efter USA.

UK har en statskuld på £2 trillion.

https://youtu.be/Qlb-Ley0NuA?si=wBKAfYj0rmDEkqWc
Citera
2024-08-04, 03:07
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
Är emot våld.

Med det sagt, så har jag absolut ingen förståelse varför vi i Europa inte får ha åsikter, och till och med vara lite arga på alla jävla svartskallar och negrer som förstör och dödar våra liv.

Media skriver att det är högerextremism med budskap som "stop killing our children". Dvs att ens ha åsikten att detta med massinvandring är galet är extremism och att protestera när en främling knivmördat 3 barn är extremism.... Det är ju det sjuka.
Citera
2024-08-04, 03:11
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framforallt
Det verkar faktiskt riktigt lovande. När muslim-äcklen kommer igång så kommer det spåra ur fullständigt. Jag är inte så säker på att den riktiga polisen kommer fortsätta att beskydda muslimerna vid det laget.

Förhoppningen är att mönstret får spridning till övriga Europa. Frankrike borde t.ex. kunna inspireras.

Jag har inga förhoppningar om Sverige däremot. Här är det nog för sent. Folk här är helt enkelt för vänsterblivna och orcherna är redan för många.

Lite smått i Spanien också:
https://twitter.com/barrystantonGBP/status/1819716275083383008

Men det är väl det enda som faktiskt skulle sätta stopp på vansinnet. Protester stora och stökiga nog att politiker blev tvingade att sätta stopp på eländet med massinvandring. Den har ju bara kunnat fortsätta för Europas folk har varit sjuka och inte protesterat. I övriga världen hade det blivit protester direkt.
Citera
2024-08-04, 03:32
Medlem
knasen79s avatar
När ska alla wt-incels som exempelvis sitter på det här forumet resa sig upp från sina fusklädersoffor och göra som britterna?
Citera
2024-08-04, 04:00
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knasen79
När ska alla wt-incels som exempelvis sitter på det här forumet resa sig upp från sina fusklädersoffor och göra som britterna?

Incel!?

Jag har knullat mer än 15 kvinnor, varit gift med min fd fru i flera år, och du har mage att kalla mig Incel!?

Fuck you, and happy Trump!
Citera
2024-08-04, 04:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framforallt

Polisen som grep föräldrar som försökte rädda sina barn från att säljas till sexslaveri?

Antagligen så kommer polisäcklen liksom i Sverige beskydda multikultin in i det sista tyvärr

Inget Västland har poliser som inte är fullt in med på allt skit.
Men motståndkraft finns väl nog i Frankrike oavsett, inverkar det som..
I England med

Sverige skiter det nog sig antagligen..

Sorgligt nog
Senast redigerad av LupesVulpus 2024-08-04 kl. 04:07.
Citera
2024-08-04, 04:06
Medlem
LucioFontanas avatar
Det e ju bara massa troll i tråden som tjafsar om kristna negrer o hit o dit, gå inte på den tjafsskiten. Förmodligen bidragsbarn till negrer som kan svenska. Negrer är lata rasister vare sig de är kristna eller muslimer. De ska till Afrika vare sig det är födda här eller ej punkt slut. Så kommer det att bli.
Citera
2024-08-04, 04:26
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LucioFontana
Det e ju bara massa troll i tråden som tjafsar om kristna negrer o hit o dit, gå inte på den tjafsskiten. Förmodligen bidragsbarn till negrer som kan svenska. Negrer är lata rasister vare sig de är kristna eller muslimer. De ska till Afrika vare sig det är födda här eller ej punkt slut. Så kommer det att bli.
Ja, exakt. På mitt jobb kommer dom i nån hyrbil med "dunka-dunka-musik" klockan 05.00 på morgonen

Vem gör så? Hur tänker man?

Saknas något.
Citera
2024-08-04, 05:00
Bannlyst
London har en muslim som borgmästare och staden druknar i korruption och kriminalitet. Britterna har precis oss Svenska förstört våra länder med mångkultur. Skillnaden är Sverige har aldrig haft kolonier och sånt, ändå har vi fullt vårt land med dysfunctionella muslimer.
Citera
2024-08-04, 05:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
England är ett fattigt land pga alla krig som den har medverkat i.

White trash people bränner upp sitt land.
Den brittiska offentliga sektorns bruttoskuld var 2 720,8 miljarder pund i slutet av kvartal 4 (okt till december) 2023, motsvarande 101,3 % av bruttonationalprodukten (BNP).30 apr. 2024

Även spanjorerna har tröttnat på dem.
Alkholistdrägg med fula tänder.

Kanske behövs ett pridetåg för att lugna ner stämningen.

Skulle muslimerna dra från England så skulle vi få ett inbördeskrig. Muslimerna tar ju med sig pengarna när de flyr.

Muslimerna tar ju med sig pengarna när de flyr???

Varför skulle tiotusentals musliner fly först över Medelhavet i rangliga båtar och sen över Engelska kanalen i rangliga båtar bara för att komma till England, ifall engelsmännen är fattigare än flyktingarna själva???
Citera
2024-08-04, 05:36
Medlem
CrackerPowers avatar
-
Britternas reaktion på massinvandring och folkutbytet.
Svenskarna knyter näven i fickan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in