2024-08-04, 00:14
Medlem
Haajibs avatar
Jag tycker det är bra att folk visar sitt missnöje, skulle vara kul om Svenskarna börjar visa sitt missnöje över alla invandrare i Sverige så det blir ordning och reda på samhället.
Citera
2024-08-04, 00:15
Medlem
Q-Trons avatar
Det är fascinerande och underhållande att se hur invandringsvurmare slår knut på sig själva i såna här trådar när vi till slut kommer fram till att kolonialism och ockupation var någonting i grund och botten dåligt och omoraliskt när européer gjorde det mot tredje världen men också att den okontrollerade massinvandringen till Europa utgör ett likvärdigt problem för de europeiska ursprungsfolken i Europa nu idag.
Senast redigerad av Q-Tron 2024-08-04 kl. 00:20.
Citera
2024-08-04, 00:15
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vindpinad
Alla folk kaosar. Vita kaosar mycket sällan medans icke europeer kaosar konstant. Detta kaosande är ett svar på allt skit som sker i dagens England. All kriminalitet och känslan av att bli utbytt.

Det är nog så att vita i Europa inte haft så mycket anledning att kaosa under efterkrigstiden, eftersom de flesta västländerna i alla fall varit hyffsat välskötta. Under 2000-talet har Europa dock gett sig in på att massimportera folk från tredje världen för att boosta teoretiska BNP, och för att hålla det igång har man samtidigt vänt statsapparaten mot den etniska ursprungsbefolkningen, och när det pågått tillräckligt länge, och när tredje världens representanter i Europa visat att man får statsmaktens medgivande genom hot och politiskt våld, ja då kommer även de vita att visa att de också kan kaosa. Att vi sedan har politiker med kommunistka idéer i gamet eldar bara på motsättningarna då alla folkslag idag empiriskt har sett var kommunism leder till.
Citera
2024-08-04, 00:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Haajib
Jag tycker det är bra att folk visar sitt missnöje, skulle vara kul om Svenskarna börjar visa sitt missnöje över alla invandrare i Sverige så det blir ordning och reda på samhället.
Kommer aldrig hända.
Citera
2024-08-04, 00:23
Medlem
swimmingpools avatar
Så detta är ok, men om muslimer beter sig lika illa efter koranbränningarna är det inte ok. Got it.
Citera
2024-08-04, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vindpinad
Jo det hade det. Precis som när George Flloyd dog i USA av polisvåld. Då kaosades det i Frankrike, Holland, Tyskland och även i lilla Sverige. Det hette att rasismen finns överallt och behöver bekämpas överallt.

Men sluta ditt spån, det kaosades inte då heller.
Citera
2024-08-04, 00:29
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluemellonme
Men sluta ditt spån, det kaosades inte då heller.

Mest i USA. Portland och liknande. Precis som de nu kaosas i UK, där Black the Ripper utförde sina knivsprättningar.
Citera
2024-08-04, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Mest i USA. Portland och liknande. Precis som de nu kaosas i UK, där Black the Ripper utförde sina knivsprättningar.

Jag syftade på att det kaosades inte ett skit här i Europa, än mindre i Sverige.
Citera
2024-08-04, 00:32
Medlem
Q-Trons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Så detta är ok, men om muslimer beter sig lika illa efter koranbränningarna är det inte ok. Got it.

Kravaller ska ingen sida i någon konflikt hålla på med. Däremot är det väl en ganska ordentlig gradskillnad mellan att bränna en bok och att mörda barn? Men det kanske är likvärda handlingar i din värld?
Citera
2024-08-04, 00:33
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Jag syftade på att det kaosades inte ett skit här i Europa, än mindre i Sverige.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/36-personer-atalas-efter-black-lives-matter-demonstrationer-i-goteborg
Citera
2024-08-04, 00:34
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:

Antar att det beror på vad som avses med kaos. I Sverige närmast inget vad jag kan minnas (våra problem handlar än så länge mer om organiserad brottslighet). I UK vill jag dock minnas att de rev ner statyer och lite annat. Dock mesta kaosandet kring BLM, naturligvis i USA.
Citera
2024-08-04, 00:34
Medlem
Q-Trons avatar
Citat:

SVT säger något annat i den här artikeln ser det ut som:

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/36-personer-atalas-efter-black-lives-matter-demonstrationer-i-goteborg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in