2024-08-03, 19:25
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jzon8988
Det är bra! Dom vill nog leka osynliga leken nu
Syns vi inte, hörs vi inte så finns vi inte
Inte jag tyvärr...men det har sagts i essie sanningen gruppen att de har skärmdumpar.
Citera
2024-08-03, 19:26
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marielo
Han har skrivit att han skickat tillbaka swishpengarna, glömt vad han angav för skäl. Över en vecka sen.
Vad bra att han stängt ner swishen.
Citera
2024-08-03, 19:27
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Han har skrivit att han skickat tillbaka swishpengarna, glömt vad han angav för skäl. Över en vecka sen.
Han avslutade sitt försvarstal med namn och nummer (till bosch) så han kanske hoppas på att några naiva fortsätter swisha
Citera
2024-08-03, 19:40
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:

Var det inte att han är så rik att han inte behöver några bidrag?

Swishinsamlingen tycker jag var bedrägeri eftersom pengarna gick till hans misslyckade företag. Tror det är sant att han har skickat tillbaka de pengarna, men har inte läst något om vare sig det ena eller det andra.

Ett annat telefonnummer låg uppe länge, vet inte vart det gick och om folk har swishat dit. Någon som vet? Det är borttaget nu.
Citera
2024-08-03, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfSmurf
Är fan så orolig för katten Snövit som är kvar med A och ska följa med till nya boendet, enligt farfar.

Någon som vet mer?

Jag är också väldigt orolig över hur den här katten ens ska kunna överleva i samma hem som Amanda, eftersom hon blir så fruktansvärt våldsam med hammare, kniv mm. Det är ingen miljö för ett sällskapsdjur överhuvudtaget. Jag kan inte se att kattens mest grundläggande behov tillgodoses i Amandas hem. Jag undrar också hur många sparkar och slag katten redan fått ta emot, och om den är veterinärundersökt.
Citera
2024-08-03, 19:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Jag är också väldigt orolig över hur den här katten ens ska kunna överleva i samma hem som Amanda, eftersom hon blir så fruktansvärt våldsam med hammare, kniv mm. Det är ingen miljö för ett sällskapsdjur överhuvudtaget. Jag kan inte se att kattens mest grundläggande behov tillgodoses i Amandas hem. Jag undrar också hur många sparkar och slag katten redan fått ta emot, och om den är veterinärundersökt.

Vi är många som delar din oro och dina funderingar kring katten. Jag hoppas någon ringer LS.
Citera
2024-08-03, 19:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfSmurf
Var det inte att han är så rik att han inte behöver några bidrag?

Swishinsamlingen tycker jag var bedrägeri eftersom pengarna gick till hans misslyckade företag. Tror det är sant att han har skickat tillbaka de pengarna, men har inte läst något om vare sig det ena eller det andra.

Ett annat telefonnummer låg uppe länge, vet inte vart det gick och om folk har swishat dit. Någon som vet? Det är borttaget nu.

Ryktet om stora skulder för PÖ, vad låg det för sanningshalt där?
Citera
2024-08-03, 20:02
Avslutad
Citat:
Tror du har helt rätt

Jag undrar vad Polisen skulle tycka om hans egen uppvigling och drev i sök efter labrador.
Citera
2024-08-03, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Tror du att någon vill sälja en hund till den familjen? Det kan inte finnas så många företag som har den tjänsten. Ryktet måste ha spridit sig.

Jag hade inte ens sålt en guldfisk! Hoppas verkligen inte att får någon ny hund!
Citera
2024-08-03, 20:05
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kryptonitonia
Ryktet om stora skulder för PÖ, vad låg det för sanningshalt där?

Vad jag sett har vare sig det ena eller andra kommit fram, bara "ryktet på byn" som säger så. Tror ingen har grävt.
Citera
2024-08-03, 20:05
Medlem
Citat:
Men PÖ sägs ju vara välbeställd. Det torde inte vars några större pengar för honom

Jag utbildar min själv, det tycker jag är dyrt! Ca 50.000kr

Har man pengar är väl 200.000-300.000 inte så mkt. Men det är lång väntetid på assistanshundar.
Citera
2024-08-03, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
En assistanshund är intränad ENDAST för brukaren. Så att sno en assistanshund och tro att den går att nyttja är riktigt jävla korkat.

Min hund är i träning till att bli assistanshund. Hon hjälper även övriga i familjen. Så jag har svårt att se varför hon skulle vara värdelös för någon annan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in