2024-08-01, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Porslinstruten
Vem har sexchattat eller stämt träff med barn?? Eller haft för avsikt att träffa barn?

Jag tycker mer att det verkar som två heltidskriminella pundare dvs tjackhoran och elitpundaren verkar sugna på swish och blåser folk.
Det är nog mest fråga om perspektiv... Personligen anser jag att de blåser folk på ett synnerligen skickligt sätt.
Citera
2024-08-01, 19:38
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BilamOsnan
https://gofile.io/d/3IvJqG
Årsredovisning 2023 Dumpen Media Group. Föreslås aktieutdelning på 300 000. "Övriga intäkter" på 2,2 miljoner.
Är de övriga intäkterna på 2,3 miljoner gåvorna? För 2022 är summan noll, och de fick absolut gåvor då också.
Citera
2024-08-01, 20:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Det är nog mest fråga om perspektiv... Personligen anser jag att de blåser folk på ett synnerligen skickligt sätt.

Ja jag skulle inte kalla tjackisen smart om säger så. Sedan att upplägget ändå resulterar i vad du kallar skicklig blåsning är mer tur än skiccklighet i så fall. De har ett kontroversiellt ämne som de kör in i kaklet och eftersom det dels är kontroversiellt och dels tillåts av moder Svea så kan bedrägerierna fortgå. Men elitpundaren och framförallt tjackisen kommer bli så tilltvålade i rätten. Det ska bli skoj att följa!
Citera
2024-08-01, 20:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Varför är du så arg på Patrik och Sara?

För att de är kriminella och blåser folk.

Varför är du så hjärndöd?
Citera
2024-08-01, 20:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
När du åkte dit sa du ju flera gånger att du skämdes? Enda vettiga du sa. för övrigt framstod du redan då som dryg om du nu tycker att du missade det.

Ja skammen över att bli blåst och bedragen är tung för många. Det ska man inte skoja bort! Framförallt att bli det av en tjackhora och en elitpundare.
Citera
2024-08-01, 20:55
Avslutad
Citat:
Ja skammen över att bli blåst och bedragen är tung för många. Det ska man inte skoja bort! Framförallt att bli det av en tjackhora och en elitpundare.
Här är senaste avsnittet av Dumpen-podden som kom idag.

https://open.spotify.com/episode/0jueiaZXhQKsgPKRi0naOY

Så kan du få ännu fler saker hos Sara och Patrik att reta upp dig på. Hahaha!
Citera
2024-08-01, 21:44
Medlem
Citat:
För att de är kriminella och blåser folk.

Varför är du så hjärndöd?

Ja bara för eländigt att de blir blåsta på en skön våldtäkt av barn. Måste vara svårt jobbigt att inse att man gick på den lätta.

Skönt att du själv fyller på intelligensreserven.

Är verkligen nyfiken på hur så många gäddor inte ser igenom dumpen o framförallt vill riskera precis allt för en våldtäkt eller sexchatt m barn. I princip alla gäddor öppnar ju hjärtat o berättar om sin rädsla för att bli påkomna av dumpen för vad de tror är barn.
Citera
2024-08-01, 21:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Ja bara för eländigt att de blir blåsta på en skön våldtäkt av barn. Måste vara svårt jobbigt att inse att man gick på den lätta.

Skönt att du själv fyller på intelligensreserven.

Är verkligen nyfiken på hur så många gäddor inte ser igenom dumpen o framförallt vill riskera precis allt för en våldtäkt eller sexchatt m barn. I princip alla gäddor öppnar ju hjärtat o berättar om sin rädsla för att bli påkomna av dumpen för vad de tror är barn.

Nä men tjenare mamma mu. Är du här råmar nu igen. Vad i ekvationen kriminell elitpundare, kriminell tjackhora, oskyldiga män är det du inte förstår? Det finns inga andra kriminella i den här storyn förutom dumpen med medarbetare. Motbevisa det istället för att bräka runt din gamla tacka.
Citera
2024-08-01, 21:49
Medlem
Citat:
Vem har sexchattat eller stämt träff med barn?? Eller haft för avsikt att träffa barn?

Jag tycker mer att det verkar som två heltidskriminella pundare dvs tjackhoran och elitpundaren verkar sugna på swish och blåser folk.

Ja typ... alla...

Det är så komiskt o sorgligt att du inte kommit på att du skulle kunna jobba med dig själv istället för att hänga upp dig på dem.
Citera
2024-08-01, 21:51
Medlem
Citat:
Nä men tjenare mamma mu. Är du här råmar nu igen. Vad i ekvationen kriminell elitpundare, kriminell tjackhora, oskyldiga män är det du inte förstår? Det finns inga andra kriminella i den här storyn förutom dumpen med medarbetare. Motbevisa det istället för att bräka runt din gamla tacka.

Jag har lagt ut en lista tidigare på över 70 stycken som bevisligen begått brott. Det är absolut inte ens alla då jag inte gick igenom alla gäddor o med tanke på mörkertalet ganska hög procent av 450 stycken gäddor, då de flesta brott aldrig uppdagas. Motbevisa din tes istället.
Senast redigerad av medea1 2024-08-01 kl. 21:57.
Citera
2024-08-01, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Här är senaste avsnittet av Dumpen-podden som kom idag.

https://open.spotify.com/episode/0jueiaZXhQKsgPKRi0naOY

Så kan du få ännu fler saker hos Sara och Patrik att reta upp dig på. Hahaha!

Nej jag retar inte upp mig på dem. Jag bara väntar på dagen då vi tystar alla hel-ylle miffon som håller till här. Den närmar sig med stormsteg. Snart skall tjackhoran inför tinget som så många gånger förr. Hon trivs i rättssalar, känns som hemma
Citera
2024-08-01, 21:56
Medlem
entilllirares avatar
Okej Dumpen, vi fattar grejen. Nymfomanfjortisar är som kattmynta för män, och typ en handfull verkar tända på faktiska barn. Vad blir nästa scoop?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in