2024-08-01, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
MGM4?
Är inte han MGM3...?
Citat:
Ursprungligen postat av Dogmatix
Det är väldigt förvirrande med dessa benämningar. Faktum är att det figurerar 4 personer i dagboksbladet, men antar att en är släppt.
Nu blev jag osäker också.
Faktiskt finns det inget särskilt färskt dagboksblad vad jag vet överhuvud. Kanske finns det något nyare men det senaste jag verkligen läst var från 26:e tror jag.

EDIT: MGM3 / Sekretess D / OKÄND
Senast redigerad av 163-127-123-aka-1 2024-08-01 kl. 00:28.
Citera
2024-08-01, 00:26
Medlem
darwinias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogmatix
Inspelningar brukar man inte kunna begära ut. Med förundersökningen innehåller dikterat vad som sagts i förhören, och det man man begära ut när åtal väcks. Det knepiga här är att den ena är under 15, och då ingår hon antagligen inte i åtalet och hennes förhör blir nog inte offentliga.

okej tack. tycker att dessa fall borde vara helt öppna oavsett ålder. och att livstid borde införas för yngre personer.

vad var orsaken till att hon dog? tejpa dem både mun och näsa eller gav dom knivhugg mot henne? eller det kanske inte är känt en
Citera
2024-08-01, 00:27
Medlem
PreciousStoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukassan
Fy fan 😭💔 jag borde inte vara här inne och läsa. Våra lilla Emilia måste ha varit så rädd 😞 utdragen utgång...
Stort tack för den info som du har bidragit med i tråden, och även korrigeringar av andras missförstånd/felaktigheter!👌

Tragiskt att vidrigheterna och mordet som förövarna genomförde emot Emilia inte leder till en i mångas tycke tillräckligt hård/stark straffpåföljd.

Vi är många som lider tillsammans med Er anhöriga och vänner! ❤
Det är oerhört svårt att förstå hur något så illvilligt planerat inte kunde avslöjas utav någon "inside" med lite normal mänsklig empati.

V.I.F. bästa Emilia!🕯
Citera
2024-08-01, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darwinia
okej tack. tycker att dessa fall borde vara helt öppna oavsett ålder. och att livstid borde införas för yngre personer.

vad var orsaken till att hon dog? tejpa dem både mun och näsa eller gav dom knivhugg mot henne? eller det kanske inte är känt en

Hon dog förmodligen inte av kvävning om det är frågan, utan av våld från kniv. Exakt hur tvistar de lärde om.
Citera
2024-08-01, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
https://www.transfernow.net/sv/bld?utm_source=20240731HLrg4fBr

Brukar vara ganska härdad men det där gjorde fan ont att se.. hur hon är livrädd, ligger med kläderna nerdragna och skriker i panik och de äckliga tjejerna bara skrattar och säger att de ska hugga henne och skära henne i halsen. De där tjejerna förtjänar att sitta i fängelse resten av sitt liv, det var ren sadism. De hade ROLIGT när de mördade henne. Oavsett ålder, bakgrund eller annat man kan skylla på var det iskallt gjort och trots att de var flera stycken var det ingen som satte stopp. De var exalterade och bara eldade på varandra för att tortera henne mer. Blir helt spyfärdig. Hoppas karma hittar dem.
Citera
2024-08-01, 00:35
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 163-127-123-aka-1
Tack för svar och info!
Om inte M*y*a är frihetsberövad så läser hon säkerligen vad vi skriver här på FB.
Ok, då var MGM2/15åringen den som goade? Det tycker jag isf talar emot att hon skulle ha haft en UTTALAD beef (som detta med hora grejen). Vissa har ju varit inne på att MGM2 skulle vara "X".

Det gör hon säkert. FB har nämts i någon kommentar på någon av hennes inlägg på TT i samband med ett av klippen som florerar runt.

"Enligt uppgifter till Expre**en ska Emili@ nyligen förolämpat en annan flicka som de inblandade känner från tiden på ett Sis-boende där de alla bott"
Citera
Medlem
Vet någon varför Emilia var placerad på SIS? Hon träffade sina mördare där och hade ju levt annars.
Citera
Medlem
darwinias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Brukar vara ganska härdad men det där gjorde fan ont att se.. hur hon är livrädd, ligger med kläderna nerdragna och skriker i panik och de äckliga tjejerna bara skrattar och säger att de ska hugga henne och skära henne i halsen. De där tjejerna förtjänar att sitta i fängelse resten av sitt liv, det var ren sadism. De hade ROLIGT när de mördade henne. Oavsett ålder, bakgrund eller annat man kan skylla på var det iskallt gjort och trots att de var flera stycken var det ingen som satte stopp. De var exalterade och bara eldade på varandra för att tortera henne mer. Blir helt spyfärdig. Hoppas karma hittar dem.

Det värsta är att dom förmodligen kommer ta ett kort straff och när dom släpps ut kommer dom få dold identitet. Hoppas att karma drabbar dem.
Citera
2024-08-01, 00:38
Medlem
Finns 3 filmer

40 sekunder. Sitter på henne och slåss.
27 sekunder.
Och sista
21 sekunder här mördas hon.
Citera
2024-08-01, 00:41
Medlem
StormuftinMagdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filuren96
En video finns i första inlägget i tråden.
De andra filmerna har inte delats här mig veterligen.
Jag tänker inte ladda ner filen.
Hur svårt kan det vara att förstå.
Ladda upp klippet till en streamingsida så alla kan titta.
Citera
2024-08-01, 00:44
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enzo-Frodnell
Finns 3 filmer

40 sekunder. Sitter på henne och slåss.
27 sekunder.
Och sista
21 sekunder här mördas hon.
Nej, det finns det inte.
Citera
2024-08-01, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
Det gör hon säkert. FB har nämts i någon kommentar på någon av hennes inlägg på TT i samband med ett av klippen som florerar runt.

"Enligt uppgifter till Expre**en ska Emili@ nyligen förolämpat en annan flicka som de inblandade känner från tiden på ett Sis-boende där de alla bott"
Japp, jag vet.
En sak som är lite underlig med den icke frihetsberövade MGM3 är att det var väldigt stark indikation ett tag att denna var en vuxen (till skilnad rån "över 15). Fortfarande inte omöjligt. Men om det på riktigt rör sig om en vuxen är det svårare att få ihop kommentarerna ocm att densamme skulle bop på SiShem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in