2024-07-31, 19:11
Medlem
Pandalina4s avatar
På en video är det gräs som underlag. Inte i en tågvagn, kanske avlutades så.
Vilka emotionellt störda barn som begår detta brott och tycker de är coola som filmar.
Samhället med 15-åringar som skjuter, slänger bomber och dödar, herre jävla gud vad vi har varit naiva.
Citera
2024-07-31, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicaDHex
Hittade en ung utländsk tjej som har nästan exakt det namnet på M*y*s TT
Men kontot är privat.

Vill du skicka det till mig så jag kan se.
Citera
2024-07-31, 19:12
Medlem
StektSkitkorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag tror att filmen är olaglig att dela, här på forumet skulle jag tippa att regel 1.12. är applicerbar.
Varför skulle det vara olagligt haha?
Citera
2024-07-31, 19:12
Medlem
lillen-68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nightcr4wler
Du har fel! En säker källa har uppgett att E hade rötter i Estland.

1/2 colombian + 1/4 zigenare + 1/4 svensk = E så inte en droppe estländare i BO.
Läs nu tråden och sammanfattningen sid. 1 inlägg. 1 istället som säker källa.
Citera
2024-07-31, 19:13
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tamigfaan
Att dottern hittats tidigare och vid liv kanske?! Det är ingen som vet OM det gjort skillnad… men OM mamman haft hitta på tfn så hade hon kunnat se vart dottern befann sig t ex… Och att inte en enda gång höra av sig och kolla läget på hela kvällen/natten är för mig helt konstigt och ansvarslöst… det var ett barn på 14 år som släpptes iväg vind för våg… hur f-N kan man som förälder göra så??
Nej, det hade hon inte. Det går med säkerhet att säga det.
Även om hon hade haft "hitta" på telefonen så hade hon inte hunnit dit i tid.
Och nej - polisen hade inte gjort uttryckning för att ungarna befann sig på en annan plats än vad som var sagt.
Citat:
Jag är en ansvarsfull förälder som aldrig skulle släppa iväg en 14-åring på det sättet, det har du helt rätt i👍🏼!! Är en viss skillnad på en 14-åring och en 45-åring, men det verkar du inte förstå😅!!
Jag säger ju det ... du är bästa bästa föräldern i världen. Tänk om alla var som du.
Senast redigerad av micro113 2024-07-31 kl. 19:15.
Citera
2024-07-31, 19:13
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Klippt om samma.

Kusinen skrev att det fanns flera
Citera
2024-07-31, 19:14
Medlem
Marchionesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
Som sagt, de har inte tre sommarmånaders betalt, du överdriver, sannolikt medvetet, du verkar vara en bitter människa.

Som förtroendevald gäller uppdraget året runt och dygnet runt därmed utgår arvode för hela året.

On topic: Vilka videoklipp finns i tråden? Jag hittar bara den som är på 40 sekunder.
Citera
Medlem
pausfagels avatar
Fyfan vilken sjuk video, känns inte svårt att motivera livstid med den som bevismaterial.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrottNeger
Det är absolut rätt märkligt. Inte minst när man känner till både dottern och umgänget.
Redan på 90-talet oroade sig normala föräldrar att deras 14-åringar drog ut och söp osv. Hade den sortens teknik funnits då hade vi allihop varit stenhårt bevakade.

Men, det är väl inte helt ogrundat att hon hamnade på hem. Det brukar ju vara en effekt om föräldraskapet inte riktigt håller.

Exakt så. Mina föräldrar hade kontakt med föräldrarna till de jag umgicks med. Svårare än så är det inte. Och jag har alltid haft kontakt med föräldrar till dom mitt barn umgås med. Och det har aldrig varit bråk om det eftersom det varit helt naturligt att det är så det är.
Citera
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Då borde du veta att det framkommer varför hon fick LVU…
Ja det vet jag. Gör du det?
Har tanken slagit dig att jag kanske läste dokumenten EFTER att jag skrev inlägget?

Men oj, kan sånt hända
Citera
Medlem
PaoloRobertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE
Vad äckligt. Vem var mammans sambo? Svensk, arab eller annan?
Arab
Citera
2024-07-31, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StektSkitkorv
Varför skulle det vara olagligt haha?

Ja du det kanske är svårt att förstå, men det kan vara olagligt.

Mamman vädjar sprid inte filmen

Citat:
Kan ge fängelse
Att sprida filmen kan också vara brottsligt. Den som sprider bilder eller filmer från när någon utsätts för ett brott kan göra sig skyldig till olaga integritetsintrång.

Om spridningen avser att skada någons integritet eller frid kan brottet ge upp till två års fängelse.

– Det kan vi bedöma när vi vet omfattningen och exakt vad det är som har spridits, säger Kenth Pehrsson.

Om det visar sig vara frågan om grovt olaga integritetsintrång är påföljden upp till fyra års fängelse.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/4B3rb6/mordade-emilias-mamma-vadjar-sprid-inte-filmen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in