[quote=Skogsvatte|89018173]Försvarsmakten tänjer på gränserna, igen. Denna gång med en provocerande vänsterkampanj i tidningen SvD. Budskapet:
Vi kommer kämpa till siste hen. Vi är stolta över att försvara Sverige, våra allierade och vår rätt att identifiera oss precis som vi vill
Det verkar ju fritt fram att identifiera sig som rasist inom försvarsmakten igen iaf. Pedofilerna lär bli glada över att plötsligt få inkluderas i finrummet, den som nu vill identifiera sig som det. Själv har jag börjat misstänka att jag egentligen är en plantageägare i USA på 1800-talet men född i fel kropp och fel tid. Kan vi återinföra slaveriet för min skull? och vilken toa finns det för alla som mig?
Det kan nog fan vara så att det nu för tiden är fler som känner att dom är födda i fel tid än vad det är som känner att dom är födda i fel kropp/kön. Vad fan ska vi göra för alla oss? Nån liten ruta av Sverige kunde vi väl få? Typ något gammalt nedlagt brukssamhälle där vi kunde bo och verka. Kicka igång tegelbruket, macken och den gamla idrottsföreningen.