2024-07-31, 16:21
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
En 13-åring ska kunna veta bättre. Jag kan garantera dig att hennes hjärna är helt körd och ingenting kommer att bli bättre.
Ja, det skall vuxna också göra.
Jag tror du missar min poäng helt.
Citera
2024-07-31, 16:22
Medlem
Dom där SIS hemmen och omhändertagandena är ju en mångmiljonindustri som driver på diverse omhändertaganden. Säkert bättre för dom flesta av dom om dom vore hemma hos morsan.

Men så är det, pengarna styr. Vidrigt , äckligt fffffff. Dom fostrar såna här mördare och levererar skyttar till gangsternätverken. Staten ska inte ta hand om några barn i någon industri, det här är helt åt helvete.

Sen tror jag inte puckobrudarna fattar att om man tejpar igen någons mun och håller på som dom gör är steget inte långt från att personen dör. Vilka dj... förbannade as dom är.

Tror inte dom fattade vad dom höll på med, och JA dom kommer få ett milt straff när dom egentligen skulle sitta bakom lås och bom resten av sina miserabla liv.
Citera
2024-07-31, 16:23
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja, det är ett sådant fall där internerings straff på lämplig enhet borde kunna utdömas.
Det skulle i så fall bli lite motsvarande livstid för vuxna.

Såg att det avskaffades 1981, man borde återskaffa det igen i Sverige.
Speciellt då Sverige 1981 med brott och mord inte var i närheten av brutaliteten som skett i brott och mord de sista 20 åren.
(Ta mig rätt mord är mord, oavsett hur det utförs. Men jag hoppas du förstår hur jag menade?).
Citera
2024-07-31, 16:24
Medlem
Citat:
Fast det finns ju exempel på barn som mördat barn med ganska grymma metoder, men som sedan som vuxna lever ordnade liv och fungerar i samhället.

Jag är dessutom av uppfattningen att barn många gånger kan vara mer empatilösa och grymmare än vuxna för att barn saknar förståelse för det de gör - på grund av att de inte är färdigutvecklade känslomässigt och omogna.

Ge mig ett exempel så ska jag gräva fram vad jag har på missfostren till föräldrar. Finns inga såna fall. Det är givetvis något skevt i skallen på föräldrarna också, och de borde aldrig ha knullat fram sina vidriga avkommor.
Citera
Medlem
Någon som kan skicka videon? Letat febrilt efter en länk...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flyingeagleeye
Jag har länkat FUP:en i fallet.

Såg videon precis.
Väldigt väldigt väldigt tragiskt!
Fyfan vilken dödsångest hon måste ha haft! Era jävla djur! Tjejerna i Landskrona verkar ha tappat det totalt! Vad är det som händer ? 4 grova misshandel av unga tjejer sedan starten av året.

Två som blivit kända ja. Dessvärre har det skett flera ändå.
Denna epidemi har pågått här i stan åtminstone de senaste tre åren.
Få polisanmälda pga hotbilden som är synnerligen levande, flera rättegångar har hållits och några har dömts, dessa har ej nått media.
Jag hoppas att detta som skett blir det sista fallet.
Citera
Medlem
Citat:
Ja, det skall vuxna också göra.
Jag tror du missar min poäng helt.

Du har ingen poäng som vanligt. Det enda lämpliga straffet för sådana här brott av den här kalibern är dödsstraffet alternativt inlåsning på livstid, och då menar jag verkligen livstid och utöver det inlåsning under extremt spartanska förhållanden.
Citera
2024-07-31, 16:25
Medlem
Orcinus-orcas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrottNeger
Är ju zigenare, så hon har väl en gammal telefon som hennes morsa stulit eller sugit kuk för att förvärva i julklapp till det lilla monstret.

Jag skrattade lite år det inlägg. Jag tror det handlar om komprimeringen, de som fått filmen har ingen aning om hur man sparar ner den i bra kvalité och har sedan spridit vidare den här enormt komprimerade versionen. Generation Z är inte så IT-kunniga som folk tror.
Citera
2024-07-31, 16:26
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajabaja555
Flickorna och alla som varit med i detta kommer så småningom få sitt straff! De kommer att vara förföljda av maran i resten av sina liv!

Jag är så jävla trött på kommentarer som detta!

Det är bara rent jävla ÖNSKETÄNKANDE!!!

Var i helvete får du i från att gärningspersonerna skulle få sitt straff? Är du helt efter eller?

Enda sättet som de skulle kunna få sitt straff är om de blev utsatta för exakt samma sak ELLER fick ruttna i en rysk fängelsehåla långt åt helvete i Sibirien med kackerlackor i fängelsehålan, fuktiga mörka stenväggar, bara stengolv att ligga på och sperma till mat varje dag för resten av livet. Eller motsvarande situation.

Tror du på RIKTIGT att NÅGOT av ovanstående kommer hända? NEJ Dessa gärningspersoner kommer få några månaders straff, några få år i allra värsta fall, sen är de ute och kommer fortsätta leva livet, lura staten på ännu mer pengar och resa runt och njuta som du aldrig har gjort.

Skriv inte massa skit!
Citera
2024-07-31, 16:27
Medlem
Hoppas asen får ett helvete för all framtid med en prislapp på pannan. Någon grotesk butchflata som våldtar dom så hårt i arslet med ett bordsben så missfostren vet att dom lever och aldrig någonsin kommer kunna gå eller skita som normalt folk. Inavlade äckel!
Citera
2024-07-31, 16:27
Medlem
Finns det bara en video? för den verkar vara för kort 40 sekunder endast och slutar för tidigt.
Om någon kan bekräfta ifall det finns fler videos ?
Citera
2024-07-31, 16:28
Medlem
fearreapers avatar
Var finnes denna video?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in