2024-07-31, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linjesex
Såg videon precis.
Kan ju säga såhär, hade det varit mitt barn så hade de som är bakom kameran mördats. Detta helt oavsett om min flick dog eller ej.

Det gäller samtliga er som får för er något likadant. Tänk på att ni kommer möta samma öde.

Jag delar den synen. Det finns bara ett sätt att bemöta den här sorten: med grövre våld.
Det ska kosta utav helvete att vara sådär vidrig och sadistisk. Här har folk runt personerna ett ansvar.
Det håller inte att ursäkta eller förlita sig på att staten ska skipa rättvisa.
Citera
2024-07-31, 14:55
Medlem
Crimphris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supertastic
En 13-åring kan inte straffas för brott överhuvudtaget.

My point exactly
Citera
2024-07-31, 14:56
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Kan inte fatta varför man dokumenterar sina brottsliga handlingar. Så märkligt.

Efterblivna tiktok horungar.
Citera
2024-07-31, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PutinPower
Åka på rejält? Blir väl playatstion med saft & bulle på en anstalt i 3-4 år

Åtminstone, men tyvärr… de är för unga, så ”straffet” blir att prata med en social-tant som berättar att det är fel att döda.

Dags att göra om vårt lagsystem, man är inget ovetande barn när man är 13-15 år, kanske man har svårt att förstå konsekvenserna av ens handlande när man är 6 år, men en 13-14-15 åring fattar absolut vad det är att döda någon och bör också dömmas därefter.
Citera
2024-07-31, 14:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
https://www.transfernow.net/dl/20240731HLrg4fBr

Tack!
Låter som en blatte. Jag är sugen att hämnas men det är svårt att ta steget.
Citera
Moderator
OYs avatar
Topic är mordet, inte varför användare söker och vill se filmbevis.

/Mod
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evangeline72
Jag VET att detta är flashback osv bla bla bla. Men snälla, var det verkligen nödvändigt att posta videon? Känns det verkligen bra i hjärtat eller saknar ni helt empati? Det är fan sorgligt!

Så tröttsamt med dessa kommentarer. Det är ingen som finner något nöje i att se dessa filmer. Däremot är vi i tråden intresserade av fallet och vad som har hänt. Vi gör en utredning och försöker pussla ihop motiv, vad som har hänt, vem som är skyldig osv. Då är filmen så klart en viktig pusselbit för att förstå.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1815
Va synd för BO familj att behöva veta att dessa videon finns ute för alla att se. Familjerna till bägge GM borde fan bli utvisade för gott. Istället kommer ungarna bara bli tillsagda att det de gjort är ajabaja och sen få all hjälp de kan få för att komma bort ifrån sina äckliga handlingar.

Har lagen om vandel trätt i kraft? I så fall torde familjerna hänga lite löst.
Citera
2024-07-31, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WonDash
Som sagt, blattar som plockar en blatte. Vad är det att vara ledsen för? Alla inblandade var ju förlorare innan ändå.

Visst tjejen har gjort nåt skit annars hamnar man inte på sis hem men samtidigt kan hon ej hjälpa att hon födds in i en trash familj .Hennes Mamma ska ej ha barn då hennes iq understiger en fiskpinnes. Dem enda som förtjänar att dö som henne är dom 2 äckliga idioterna som bragt henne om livet.
Citera
Medlem
Gynekologstols avatar
Tack tack barnkonventionen för filmerna.

Detta är det konkreta resultatet av "det handlar om baaaarn" och jag blir så trött. Om man är tillräckligt gammal för att tortera ihjäl någon med kniv så är man i min värld också tillräckligt gammal för att ta konsekvenerna av sitt handlande. Om det hade varit personer över 18 som hade gjort detta så hade livstids fängelse varit fullständigt självklart, och det rimliga vore givetvis att börja i den änden.
Citera
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumstruten78
Är du dum i huvudet på riktigt? Så att se en vanlig Hollywood film man vet är påhitt kan man likställa med att kolla på snuffmovies? Så om man kollar på en erotisk film är det samma som att titta på barnporr?

Jag spyr av att veta hur många människor som blir upphetsade av att höra en liten flicka skrika i dödsångest 🤮

Du läste inte vad jag skrev.
Jag tog även upp dokumentärer och true crime.
Och det var en genuin fråga så sitt ner i båten och andas lite, det upplevs lite som att du är uppe i varv.

Jag började med att skriva att det är en genuin fråga och inget påhopp och du fick puls direkt 🤦🏻‍♀️

Om du inte kan diskutera en fråga och föra en konversation på ett vuxet plan så behöver du inte svara mig igen.
Citera
2024-07-31, 14:59
Avstängd
Villa horungar som filmar och de som spridit klippen eller klippet.

Fan va sjuk man är isåfall.. det är en sak att filma o sprida en lätt misshandel men detta slutar ju i mord..

De verkar iaf inte filmat de värsta av sakerna då man ”bara” ser nån slå E och en annan hota med en kniv.

Antar att de finns fler filmer med värre saker..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in