2024-07-31, 14:06
Medlem
kukflashs avatar
Ni som ej sett filmen, här kommer beskrivning.

Brottsoffret ligger på rygg med tejpade ben och händer, två tjejer står över henne och säger att dom ska klä av henne. Emilia skriker lite och ena tjejen säger att hon ska sticka kniven i hennes hals och skära ut tungan.

Helt vidrigt
Citera
2024-07-31, 14:06
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yttrandefriden
Kunde ju ha kommit med en varning.
Thanks for nothing.

Är det lagligt att sprida den här skiten?

Du väljer väl själv vad du trycker på. Trodde du filmen skulle innehålla något fint eller?
Citera
2024-07-31, 14:07
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
Jag får dem eventuellt under dagen

Skicka gärna sen hade uppskattats.
Citera
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Har jag påstått att man ser det? Finns fler klipp . Har dem inte än
Vad händer i de andra klippen?
Citera
Medlem
Citat:
Rafaella Eliasson och Melak Rasim

Vad heter deras föräldrar?
Citera
Medlem
Barn och mycket allvarliga brott
Barn kan misstänkas för allvarliga brott som mord eller våldtäkt. Om det händer så utreds ärendet noga, och det kan gå till domstol. När ett sådant ärende går till domstol kallas det för bevistalan. Domstolen får inte döma barnet till straff. Men domstolen kan komma fram till om barnet är skyldigt. Det handlar mycket om att anhöriga till de inblandade ska kunna bli säkra på vad som har hänt. Domstolen kan besluta att ett barn som är skyldigt ska betala skadestånd till den som är utsatt för brottet. Socialtjänsten kopplas in, precis som vid andra brott där barn är inblandade. Barnet som är skyldigt får ofta vård.
Citera
Medlem
Vad heter dom häktade?

Ut med personnummer och adress om det är tillåtet och någon sitter på dom.

Vill gräva i tjejernas bakgrunder. Känns som att de har utsatts för liknande tortyrer i sin uppväxt. Fattar mer och mer varför socialen tar hand om horungar i tidig ålder.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnesskev
Håller med, konsekvenstänk eller ej. Dom veeeeeet om att det är fel det dom gör. Dom skiter bara fullständigt i vilket 🤮

Instämmer själv när ja va 10-16 slogs jag fick stryk men varje gång efter jag hade slagit någon mådde jag så dåligt o ville bara be om ursäkt men vågade inte många gånger för att framstå som svag i umgänget eller för att tappa imagen men där när ja vart en 16 år var det tvärtom stoppade bråk många gånger förklarade ja hur onödigt det är o den tyngden o bära på så egen livserfarenhet säger allt om medvetande
Citera
Medlem
Citat:
Jag får dem eventuellt under dagen

Ett välment tips och en hoppfull förfrågan- lägg inte bara ut länkarna i tråden utan att skriva vad de innehåller. Dels för alla som faktiskt i n t e vill se, men också för alla apor som vill kunna söka fram den i efterhand.
Citera
2024-07-31, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Du väljer väl själv vad du trycker på. Trodde du filmen skulle innehålla något fint eller?

Jag kanske inte trodde det var så grafiskt

Själv brukar jag lägga ut varningar och vara ödmjuk mot folk.

Du svarade inte heller på en enda jävla fråga jag ställde. Duktig idiot.
Citera
2024-07-31, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Vad händer i de andra klippen?
Jag hsr dem inte än så jag vet inte. Men ska vara olika klipp där de turas om att filma och tortera
Citera
2024-07-31, 14:09
Medlem
Ko-vid-19s avatar
https://gofile.io/d/yVf0Ym

Den här länken funkar ju inte...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem