2024-07-31, 08:58
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanach
Jag läser och förstår ditt tillstånd av hat. Varken mördad eller dödad utan lönnmördad.
Han förde krig mot Israel, han dödades precis som andra som deltar i krig typ i Ukraina och Gaza.
Hat? Tror de flesta är ganska trötta på kaozblattar oavsett om de kaozar i Örkelljunga eller Gaza.
Citera
2024-07-31, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flugpappa
Väldigt skrämmande utveckling i hela regionen. Ett storkrig kan få enorma konsekvenser både gällande lidande för civila i dessa länder och flyktingströmmar. Det kan även påverka ekonomin i världen med stigande oljepriser. Det räcker nu vi behöver arbeta hårdare för fred.

Israel strävar ju efter storkrig… USA låg nog lika mycket bakom detta som Israel också ..samma sak angående Beirut igår.
Citera
2024-07-31, 09:02
Medlem
S-T-F-Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Israel strävar ju efter storkrig… USA låg nog lika mycket bakom detta som Israel också ..samma sak angående Beirut igår.
Det var väl fan inte Israel som började denna konflikt den 7 oktober eller? Det är muslimerna som jagar storkrig.
Citera
2024-07-31, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torky
Tack, suger åt mig likt en svamp. Får dock inte ihop hur det fungerar i praktiken i sånna här uppdrag. Vad gör mossad-agenterna direkt efter slutfört uppdrag?

Flyr i fordon? Hamnar i någon "tryckar"-lägenhet? Lämnar in sig eller blir gripna? Andra alternativ?

Helt galet att döda fiendens ledare i Iran, det låter inte som något mellanmjölks-uppdrag direkt. Otroligt imponerade. Även imponerande hur de lyckas lokalisera fiender runt om i världen som om de hade ett GPS-halsband på dem.

Genom infiltration nosar dom fram personer dom kan ha nytta av. Antingen ekonomiskt eller löften om bättre liv.

Så förmodligen är det en eller flera iranier som utfört dådet och försvunnit iväg spårlöst.
Citera
Avstängd
Tanachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StojanVlatkovich
Han förde krig mot Israel, han dödades precis som alla andra som deltar i krig typ i Ukraina och Gaza.
Hat? Tror de flesta är ganska trötta på kaozblattar oavsett om de kaozar i Örkelljunga eller Gaza.

Han dödades genom lönnmord och hans fallna fackla tas upp av någon annan. Var säker på det.
Citera
Medlem
Snyggast.i.Speedos avatar
Citat:
Jag citerade inte ord för ord men ändå tillräckligt. Så fuck off.

"Tillräckligt". Med avsikten att vilseleda...

En liten nazist och lögnare blir påkommen med att ljuga och svarar med "fuck off". En vanlig dag på flashback.
Senast redigerad av Snyggast.i.Speedo 2024-07-31 kl. 09:10.
Citera
Avslutad
Spader ess som jänkarna skulle säga
Citera
2024-07-31, 09:04
Medlem
Tankefrihets avatar
Jag tycker inte så mycket mer än att jag hyser ett ”egoistiskt” hopp att detta inte eskalerar till ett storkrig.

Sedan är det skit om civila dör, oavsett nationalitet. Tycker jag. Men några tårar över Haniyeh blev det inte.
Citera
2024-07-31, 09:05
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Som eldledningssoldat tar man ut koordinater, riktning och avstånd för att kunna bekämpa motståndaren med artilleri, granatkastare eller stridsflyg.

Var inte så jävla dum i huvudet. Du har en gubbe på plats som belyser målet med en laser, som robotens målsökare riktar in sig på. Detta är en äldre typ av eldledning som i stort har ersatts av GPS hos robotar av typ JDAM. Men ibland kan den behöva användas, vilket jag tror var fallet här. Den där "gubben" kallar jag "eldledare".
Citera
2024-07-31, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S-T-F-U
Det var väl fan inte Israel som började denna konflikt den 7 oktober eller? Det är muslimerna som jagar storkrig.

7 oktober?? Det har väl pågått längre än så?
Citera
2024-07-31, 09:06
Medlem
Flugpappas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S-T-F-U
Civilt lidande är i princip borta sedan 7e Oktober. Det är bara palestinier och libaneser som dör nu, araber.

Att barn kvinnor och gamla drabbas är lika illa oavsett.
Citera
2024-07-31, 09:06
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Han dödades genom lönnmord och hans fallna fackla tas upp av någon annan. Var säker på det.
Han dödades i krig och hans fackla kommer garanterat tas upp av någon annan kaozare som även han kommer att dödas av Israel eller usa, etc, etc ,etc.
Ända tills Israel får nog och nukar Iran.
Tom arabländerna börjar tröttna på kaozarna i Hamas, hizbollah och Iran så Israel kan nog bomba Iran till stenåldern utan att något större händer.
Senast redigerad av StojanVlatkovich 2024-07-31 kl. 09:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in