Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2024-07-23, 12:48
Medlem
Är på jag efter dreamweaver en äldre version. typ 8 eller 9 någonstans där. Någon som kan hjälpa till ?
Citera
2024-07-23, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thermoskydd
Är på jag efter dreamweaver en äldre version. typ 8 eller 9 någonstans där. Någon som kan hjälpa till ?

Menar du detta: https://www.google.com/search?q=dreamweaver+old+versions+download&sca_esv =cc40cfa443a9a9e9&sca_upv=1&ei=1IqfZteRIOPVwPAPz_P 4uAc&ved=0ahUKEwjXy4Xh_ryHAxXjKhAIHc85HncQ4dUDCBA& uact=5&oq=dreamweaver+old+versions+download&gs_lp= Egxnd3Mtd2l6LXNlcnAiIWRyZWFtd2VhdmVyIG9sZCB2ZXJzaW 9ucyBkb3dubG9hZDIGEAAYFhgeMggQABiABBiiBDIIEA AYgAQYogRIjFdQ2gxYgVJwAXgAkAEAmAGvAaABhw2qAQQyNC4x uAEDyAEA-AEBmAIYoAKyDMICCBAAGBYYChgewgIFEAAYgATCAg UQLhiABMICFBAuGIAEGJcFGNwEGN4EGOAE2AEBwgIKEAAYFhgK GB4YD8ICBxAAGIAEGBPCAggQABgTGBYYHsICDBAAGBMYFhgKGB 4YD8ICChAAGBMYFhgeGA_CAgkQABiABBgTGA2YAwCIBgG6BgYI ARABGBSSBwIyNKAH_4UB&sclient=gws-wiz-serp
Citera
2024-07-23, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bryling
Menar du detta: https://www.google.com/search?q=dreamweaver+old+versions+download&sca_esv =cc40cfa443a9a9e9&sca_upv=1&ei=1IqfZteRIOPVwPAPz_P 4uAc&ved=0ahUKEwjXy4Xh_ryHAxXjKhAIHc85HncQ4dUDCBA& uact=5&oq=dreamweaver+old+versions+download&gs_lp= Egxnd3Mtd2l6LXNlcnAiIWRyZWFtd2VhdmVyIG9sZCB2ZXJzaW 9ucyBkb3dubG9hZDIGEAAYFhgeMggQABiABBiiBDIIEA AYgAQYogRIjFdQ2gxYgVJwAXgAkAEAmAGvAaABhw2qAQQyNC4x uAEDyAEA-AEBmAIYoAKyDMICCBAAGBYYChgewgIFEAAYgATCAg UQLhiABMICFBAuGIAEGJcFGNwEGN4EGOAE2AEBwgIKEAAYFhgK GB4YD8ICBxAAGIAEGBPCAggQABgTGBYYHsICDBAAGBMYFhgKGB 4YD8ICChAAGBMYFhgeGA_CAgkQABiABBgTGA2YAwCIBgG6BgYI ARABGBSSBwIyNKAH_4UB&sclient=gws-wiz-serp

Jag vill köpa programmet, äldre version
Citera
2024-07-23, 14:13
Medlem
Sam.Boyds avatar
Haha.
De där kartongerna kastades ut för många år sedan.
Du får fråga någon som inte städat i hyllorna de senaste 20 åren.

Men det var ett trevligt program när det begav sig.
Citera
2024-07-23, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Haha.
De där kartongerna kastades ut för många år sedan.
Du får fråga någon som inte städat i hyllorna de senaste 20 åren.

Men det var ett trevligt program när det begav sig.

lite ointressant om det är gammalt och lite dammigt... gillar dom äldre versionerna bättre än dom nya vilket program skulle du rek isf?
Citera
2024-07-23, 15:23
Medlem
fellowvessels avatar
kolla torrent trackers.

eller google på alternativt.

Jag prövade själv det programmet för 20 år sen, blev bättre & mer intuitivt med att skriva kod i notepad / .txt sen ändra filändelse till .html.

Seriöst HTML är jordens lättaste programmeringsspråk.

Blogger har mallar man kan använda och de hostar gratis.
Citera
2024-07-23, 16:08
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
lite ointressant om det är gammalt och lite dammigt... gillar dom äldre versionerna bättre än dom nya vilket program skulle du rek isf?

Det var typ 20 år sedan jag sist höll på o fuska med att bygga en ”hemsida”.

Men jag gillade programmet.
Det var enkelt o lätthanterligt.

Men funkar programmet än idag på moderna datorer o webbläsare?
Citera
2024-07-24, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Det var typ 20 år sedan jag sist höll på o fuska med att bygga en ”hemsida”.

Men jag gillade programmet.
Det var enkelt o lätthanterligt.

Men funkar programmet än idag på moderna datorer o webbläsare?
japp det gör det, har en "Kopia" DW 8 på win 10 maskin
Citera
2024-07-24, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bryling

ja det vart inget bra alls. Programmet funkade inte och nu går det inte att avinst, nu har jag 100 nycklar som jag måste ta bort manuellt (= 10-tals tim för att rensa reg)
Citera
2024-07-24, 21:13
Medlem
Citat:
ja det vart inget bra alls. Programmet funkade inte och nu går det inte att avinst, nu har jag 100 nycklar som jag måste ta bort manuellt (= 10-tals tim för att rensa reg)

Gjordes ingen Windows återställningspunkt?! Om så, använd den.
Citera
2024-07-24, 21:49
Medlem
Citat:

Finns en sajt där de har gamla program för nostalgiker, finns säkert många sådan, men i allafall..
Sedan bör det ju påpekas det ev. problemet med säkerhetsluckor i att ha gamla program i datorn.
Dreamweaver förr var det bästa till att göra hemsidor.

http://www.oldversion.com/windows/macromedia-dreamweaver/
Senast redigerad av Kammadaj 2024-07-24 kl. 21:58.
Citera
2024-07-25, 06:40
Medlem
1FFs avatar
Citat:

Som sagts, använd en återställningspunkt, eller använd Revo Uninstaller för att ta bort programmet fullständigt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in